dix-huitième partie

843 72 32
                                    


"hep benimdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"hep benimdin. hepte benim kalacaksın."

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

Dudağımın kenardaki patlak sızlıyordu. Sağ gözümün etrafı şişmiş ve morarmisti. Tüm vücudumu saran yorgunluk haliyle artık direnmekten vazgeçmistim. İçimde bir yerlerde hala direnmek isteyen birileri vardı. Ama şuan kontrolü eline alan Taehyung sadece kabullen ve yumrukların tadını çıkar diyordu.

Hem her zaman mağduru oynamak daha kolay ve sizi haklı çıkarırdı. Ama içimde bir yerlerde bağıran Taehyung'u da göz ardı edemiyordum. Son zamanlarda bu olay oldukça artmaya başlamıştı. Ve duygu enkazları arasında sanki ikinci kişiliğim beni ele geçiriyordu.

İçimde başka biri vardı bense başka biriydim. Ne korkunç.

Buna hakim olmaya çalışıyordum ancak gerçekten sınırım ve sabrımın son raddelerindeydim. İçimde başka bir ben oluşu kendimi deli gibi görmeme neden oluyordu. Ve sinirlerim çok çabuk zorlanıyordu. Eskiden olsa asla sinirlenmeyeceğim olaylara bile parlıyordum. Tek bir damla o dolu bardağı taşırmaya yetiyordu. Hatta artıyordu bile.

O dolan bardak fırtınalar, kasırgalar koparıyordu bedenimde.

Lalisa'ya, benim Lali'me daha yapmadığı bir dergi çekimi yüzünden bile kızmıştım. Oysa ben kıyamazdım meleğime. Şimdiye kadar ona hiç bu yüzümü göstermemiştim korkar diye. Ama bana o gün korkuyla bakan bakışlarında tamamen söndüğünü gördüğüm aşkı beni daha da sinirlendirmişti. Kendime hakim olamamıştım.

O bir sürtük gibi benim küçük kardeşime asılıyordu. Birde üstünde henüz tişört bile göremediğimiz, mağara adamı gibi etrafta gezen herifin tekiyle dergi çekimi yapacaktı. Daha neler. Sadece Lalisa için değil ban ait olan herhangi bir şey için bile sınırı aşardı.

Resmen içimdeki Taehyung'a kontrolü kaptırmıştım. Fakat hayır, ben deli değildim. Sadece sinirim bazen fazlaca. taşıyordu. O kadar.

Şimdi küçük kardeşim olacak pezevenk yüzüme yumruklarını indirirken içimdekini susturabiliyordum. 

"Sende ona vur." 

"Yüzünü darmadağın et."

"Sen ondan daha güçlüsün."

"Buna izin verme." diyen her bir sese karşı kulaklarımı tıkayabiliyordum.

Her şey kontrolüm altındaydı. 

Ama konu Lalisa olduğunda işin rengi değişiyordu. O benim zaafım gibiydi. İnce çizgimdi. Onun gibi bir narinlik sadece bana ait olsun istiyordum. Başka kimse yanına dair yaklaşmasın tek sahibi ben olayım istiyordum. O temiz benliği sadece benimle kirlensin istiyordum.

Evet, bu aşk değildi. 

Ama ben zaten Lalisa'yı ilk öptüğüm anda aşkı siktir etmiştim. Ne kalbimi çarptırmış ne de nabzımı hızlandırmıştı. Tek hissettiğim katbekat artan özgüvenimdi. Onun gibi bir duru güzellik sadece benimdi ve benim olacaktı. Bu gerçekliğin farkına varmak egomu kabarmıştı.

Sonunda yüzüme geçirdiği yumruklardan sıkılmış olacak ki Jungkook üstümden kalktı. Arabasına geçip çekip giderken Lalisa'ya sürtmeye gittiğini biliyordum. Ama hiçbir tepki vermedim. Sadece gitmesini bekledim. Çünkü bu oyunun ikinci perdesi daha başlamamıştı bile.

xxx

Odamın duvarında asılı aynanın karşısında patlayan dudağıma pansuman yapıyordum. Fazla sızlamıyordu. Ya da ben artık somut olarak sızlamaya başlayan sinirimden dudağımın acısını dair hissedemiyordum. Bir yandan da masamın üzerine hoparlörde aramada bıraktığım telefonun çalmasını dinliyordum.

"Hadi be Jennie. Açsana şu telefonu kızım."

...

"Ne zaman ihtiyaç olsa ortadan kayboluyorsun."

Bu dramanın bana ait olan perdesini başlatmam için Jennie'ye ihtiyacım vardı. O bu satranç tahtasındaki en önemli piyondu. Sonunda açılan telefon ile odamı bir oflama doldurdu.

"Ne var Taehyung?"

Benden bıkmış gibi konuşuyordu. Normalde olsa buna takılır ve ona cezasını gösterirdim ama şuan içinde bulunduğumuz durum kesinlikle daha önemliydi.

"Lalisa'nın evine gidiyorsun. Ve kapıyı açana kadar kapısında ağlıyorsun Jennie. Beni anladın mı?"

"Beni daha fazla oyunlarına alet etmeyeceğine söz vermiştin Taehyung."

"Benim sikimin yanından ayrılmamaya karar kıldığın an benim piyonum oldun Jennie Hanım. Şimdi o kalın kafana benim her istediğimi harfiyen yapacağını sok. Yoksa Lalisa'yla nasıl oynadığını, bana nasıl yalvardığını herkese yayarım."


﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

Asıl drama şimdi başlıyor desem?

Aslında böyle bir bölüm yazmayacaktım ama Taehyung konusunda kafası karışan çok kişi vardı. Umarım herkes Taehyung'un normal olmadığını anlamıştır bu bölüm sayesinde. 

noona, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin