vingt-troisième partie

492 55 73
                                    

"kötü adam gibi görünebilir ama kötü adamın kim olduğuna sen karar ver

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"kötü adam gibi görünebilir ama kötü adamın kim olduğuna sen karar ver. belki de göründüğü kadar korkunç değildir."

﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

Lalisa belindeki eller sayesinde kendini biraz da olsa güçlü hissediyordu. Sanki vücudu ve benliği işlevini yitirmiş şimdi sadece bellindeki iki destek onu hayata bağlıyordu. Hastanede geçirdiği bir hafta boyunca Taehyung bir saniye olsun onu yalnız bırakmamış. Her anında yanında olmuştu.

Tıpkı şu an hastanede geçen bir haftanın ardından ilk defa eve gelmesinde olduğu gibi. Ancak içini huzursuzluk kaplatan bir duygu vardı sanki evde. Jungkook'la burada geçirdiği bir hafta bu evi bir yuvaya dönüştürmeye yetmişti. Ama şimdi Jungkook burada onunla birlikte olmayışı yeni kurulmuş yuvayı başına yıkmıştı.

Taehyung yardımıyla salonun ortasında duran siyah kanepeye uzandı ve sanki kendi evini Jungkook'suz görmek bir eziyetmiş gibi gözlerini kapattı. Gözünde biriken yaşlar teker teker yanaklarından süzülmek isterken Lalisa buna izin vermedi. 

Bir kere duygularının kendisini ele geçirmesine izin vermişti. Ve neredeyse canından oluyordu. Şimdi bunu tekrar yaşamak için fazla güçsüzdü. Taehyung'un içerideki odalarda bir şey yaptıktan sonra yaklaşan ayak sesleriyle duygularını iyice yutmaya çalıştı.

"Doktor dikişlerinin iyice kaynadığını artık yıkanabileceğini söyledi Lalisa. Hadi gel. Seni bir güzel yıkayalım."

Bir hafta önce duysa iğreneceği bu teklif artık Lalisa'ya o kadar da kötü duyulmuyordu. Zaten başka bir seçeneği yoktu. Bir haftadır kaldığı hastanenin kokusu her tarafına sinmişti. Ve Lalisa bu kokuyu duydukça midesi bulunuyordu.

İstemsizce sıkı sıkı kapattığı gözlerini açıp baş ucunda ayakta duran Taehyung'un gözlerine baktı. Taehyung'un gözleri eskisi kadar duygusuz değildi artık. İçinde acı bir duygu barındırıyordu. Taehyung, Lalisa'ya acıyordu.

Lalisa, Taehyung'un bakışları altında ezilirken kendini yattığı yerde dikleştirmeye çalıştı. Ancak gücü buna bile yetmiyordu. En sonunda ensesinde hissetiği Taehyung'un sahiplenici dukunuşu yardımı ile olduğu yerde oturabildi. Üzerindeki bol fermuarlı montu çıkarırken bir anlamda da Taehyung'un teklifine onay vermiş oldu.

O kadar kirliydi ki kendinden tiksinecek raddeye gelmişti. 

Taehyung, üzerini çıkaran Lalisa'yı görünce eğilim sol kolunu Lalisa'nın dizinin altından geçirdi. Ardından öbür elini de Lalisa'nın sırtına koyarak dizlerinden ameliyatlı Lalisa'yı banyoya ulaştırdı. Beyaz klozetin kapalı kapağına Lalisa'yı bıraktı.

Ve önünde diz çökerek Lalisa'nın siyah spor ayakkabılarını ayağından çıkarmaya başladı. Lalisa, Taehyung'a izin vermek istemedi kendisi eğilip çıkarmak istedi ama bunu yapacak kadar bile gücü yoktu.

Lalisa'nın teker teker eksilen kıyafetleriyle rahatsızlanışı artarken Taehyung'un da bu durum gözünden kaçmadı. Lalisa kendini fazla çıplak hissediyordu çünkü karşısında tamamen giyinik biri duruyordu. Lalisa en sonunda Taehyung'un karşısında iç çamaşırlarıyla kaldı. Ve neredeyse yerinde kıvranacak kadar rahatsızdı bu durumdan.

Taehyung elini Lalisa'nın sütyen kopçasına uzatırken bir an duraksadı. Ve Lalisa'nın vücudundan iç çamaşırlarını ayırmadan önce kendi tişörtünü çıkardı. Belki Lalisa böylece o kadar da rahatsız hissetmezdi. 

Taehyung bunu oldukça masum bir düşünceyle yaparken Lalisa buna şaşırdı. Taehyung'dan bu kadar düşünceli hareketler görmeyeli uzun zaman olmuş gibi hissediyordu. Artık üzerinde kalan son kumaş parçaları o kadar da rahatsız edici gelmiyordu. 

Lalisa'nın daha rahatlamış olan görüntüsüne rağmen Taehyung önce kendi pantolonunu çıkarmak istedi. Ne kadar durumu eşitlerde o kadar Lalisa bu durumun tuhaflığından rahatsız olmazdı. 

Taehyung'un pantolon düğmesine giden elini Lalisa'nın buz tutmuş elleri durdurdu. Lalisa'nın elleri o kadar soğuktu ki Taehyung bir an Lalisa'nın ellerindeki kan akışı durdu sandı.

"Altını çıkarmana gerek yok Taehyung. Biliyorum yardımcı olmaya çalışıyorsun ve gerçekten minnettarım. Ve benim için yapabileceğinden fazlasını bile yaptın. Seni daha fazla zor duruma sokamam."

Lalisa, Taehyung'un en zayıf noktasından haberdardı. Bacağındaki ameliyat izleri. Ve Taehyung'un hiçbir zaman o izi kapatmadan dışarı çıkmadığını da biliyordu. Ama Taehyung makyaj tutmayacak kadar uzun süredir Lalisa'nın yanındaydı ve yara izinin gözüktüğü ortadaydı.

Taehyung'un bacağından ameliyat olmasının asıl sebebi Jungkook'tu. Bundan on iki yıl önce trafikte karşı karşıya geçmeyi beklerken Jungkook dengesini kaybedip önünde duran abisinin üzerin devrilmiş ve yola yakın tarafta duran Taehyung olduğundan Taehyung'un sağ bacağının üstünden araba geçmişti.

Bu da bir nevi Taehyung'un Jungkook'tan nefret etme nedenini açıklıyordu. Taehyung başarısız ameliyatlar nedeniyle neredeyse bacağını kaybedecek raddeye gelmiş ve çocukluğunu hastane odalarında geçirmişti. 

Ve Taehyung her ne kadar tekrar yürüye bilse bile ortada boydan boya korkunç gözüken bir bacakla kalmış ve hayatının gençlik kısmını kimsenin kendisini kabul etmeyeceğine inanarak geçirmişti. Ardından Lalisa'yla tanışmış ve Lalisa'nın onu ilk defa kusurlarıyla görüp kabul edişine takıntılı hale gelmişti.

Taehyung karşısında neredeyse bitik durumda olan Lalisa'nın bu durumda bile kendisini düşünmesine dayanamadı. Ve belki de ilk defa kalbi tekledi. Lalisa karşısında tüm çıplaklığıyla dururken daha tam olarak soyunmamış kendisinin yaralarını sarmaya çalışıyordu.

Daha fazla kendini tutamazdı. Karşısında perişan halde duran kıza daha fazla haksızlık edemezdi. Hak ettiğini vermeliydi. 

Ve belki de ilk defa Taehyung birine karşı bir şeyler hissederek dudaklarını Lalisa'nın çatlamış dudaklarına bastırdı. Öpmedi sadece minik bir buse kondurdu.


﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

selam selam selam!

hemen bölüm hakkında düşüncelerini alalım???

merak etmeyin iki-üç bölüme her şey açıklığa kavuşacak <3

noona, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin