Bölüm 16: Onunla

57 4 0
                                    

merhabalar!

umarım tatiliniz iyi
geçiyordur.

şahsen benim tatilim
biraz planlarımın
dışında, fakat yapacak
bir şey yok.

iyi okumalar!

👮🏻

10 gün sonra...

Hastaneden çıkalı birkaç gün olmuştu. Bu birkaç günde; Atalay yatmış, ben ona bakmıştım. Tabii arada, canı sıkılmasın diye, türlü türlü şaklabanlıklarda yapmıştım. Ve, aynı çatı altında geçirdiğimiz bu birkaç günde öğrendiğim bir şey vardı: Atalay benimle vakit geçirmeyi, gerçekten seviyordu.

"Asil!" diyen Atalay'ın sesini duydum. Duyduğum bu ses ile elimdeki köpüklü tabak yeri boyladı. İçinde olduğum kocaman mutfakta, sert ve yankılı bir kırılma sesi duyuldu. "Asil, iyi misin sevgilim!" Tekrar Atalay'ın sesini duymamla, kısa süreli şaşkınlığımı bozdum. Hemen, "İyiyim!" diye seslendim. Ardından mutfaktan çıkıp, dış kapının yanında duran dolaptan bir çift terlik aldım. Terlikleri ayağıma geçirip, hızlıca Atalay'ın yanına gittim. Salondaki koltukta oturuyor, bacaklarını ise uzatıyordu. Zaten son birkaç günde yapabildiği tek şey buydu.

"Aşkım, iyi misin? Bir şey kırıldı galiba." dedi, salona girdiğimi görünce. Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleştirip, "İyiyim, aşkım. Bulaşık makinesine sığmayanları yıkıyordum, dalmışım. Senin sesini duyunca korktum, düşürdüm tabağı. Bir şey yok ama, gidip temizleyeceğim şimdi. Sen dinlenmene bak." dedim. Atalay'ın yüzündeki endişeli ifade gidip, yerini hüzünlü bir ifade alırken yanına ilerledim. Sol yanağına bir öpücük kondurdum. "Özür dilerim, yanına gelemedim. Aptal bacaklarım yüzünden yanına gelemedim. Çok özür dilerim." dedi, sesinden ve yüzünden mahcubiyet akarken. Dudaklarımdaki gülümseme silindi, dudaklarım düz bir çizgi hâlini aldı, gözlerim doldu.

"Aşkım, sevgilim, bir tanem benim... Böyle düşünme, sakın! Senin suçun olan, senin tercih ettin bir şey yok. Olması gereken buymuş. Bir daha böyle şeyler düşünme, lütfen." dedim, mırıltıyla. Atalay başını salladı, fakat yüzü hâlâ gülmüyordu. Alnımı alnına yasladım. "Böyle şeyleri düşünme, sevgilim. Gün gelecek, yanıma koşa koşa geleceksin." Mırıldanarak söylediklerimi, başını sallayarak onayladı. Tam bu sırada, kaçmak yerine, dudaklarına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdum. Geri çekildiğimde, Atalay'ın dudakları şaşkınlıkla açılmıştı. Tekrar dudaklarına bir öpücük kondurup çekildim. Bu sefer dudaklarında hoş bir gülümseme vardı.

"Şimdi, sen burada uzanıyorsun; bende ortalığı topluyorum. Sonra da ikimize soğuk kahve yapıp geliyorum ve beraber film izliyoruz. Anlaştık mı?" dedim cıvıl cıvıl bir sesle. Yüzündeki gülümseme büyüdü. "Anlaştık."

👮🏻

"Bence bu çocuk kızı aldatıyor." Atalay, kahvesinden bir yudum almadan önce konuştu. "Ne alaka be?" diye sordum şaşkınlıkla. Çocuk ve kız gayet tatlı bir ilişki içerisindeydiler. Çocuk kıza tatlı jestler yapıyor, kızı mutlu ediyordu.

"Sevgilim, sen azıcık salak mısın? Çocuk kızın evine gelirken her zaman hediye alıyor, çiçek getiriyor, kızın yanındayken telefonunu uçak moduna alıyor. Yani, aldatıyor ki ona fazla ilgi gösterip, böyle jestler yapıyor. Yoksa, cebinde beş kuruş parası olmayan bir lise öğrencisi nasıl bu kadar büyük hediyeler alabilir? Bence, kızı, o holding sahibi kadınla aldatıyor." Atalay, kahve bardağındaki pipeti ağzına aldı ve kahveyi içmeye başladı. Ağır adam gibi takılan Atalay, şu an, Hello Kitty'li bardakta pembe pipetle kahve içiyordu.

"Ha yani sen beni aldatsan aynen böyle yapacaksın?" diye sordum. Madem o kadar bilgiliydi, o da mı beni aldatsa böyle yapacaktı? Bu, "Seni aldatacağım ve aynen böyle yapacağım, hazır ol." mu demekti? Ben mi fazla salaktım?

"Asil! Niye seni aldatayım? Gül gibi kızı bulmuşum, bir de aldatacak mıyım?" Atalay sakince kelimelerini sıraladı. Bunları derken, elindeki Hello Kitty'li bardağı sıktı. Bir gözü seğiriyordu. Sanırım, gerçekten beni aldatabileceğini düşünmem onu korkutmuştu.

"Öff, sana da bir takılalım dedik, hemen korkudan pıstın. Nerde o görevlere giden korkusuz adam?" diye sordum göz devirerek. Bu muydu teröristleri korkutan PÖH?

"Ben bir tek sevgilimden korkarım."

👮🏻

kısa bir bölüm oldu, fakat bu bölüm
Atalay ve Mira'nın ilişkisini daha çok vurguladığı için benim sevdiğim bir bölüm oldu.

ayrıca, FİRST KİSS GELDİİ!!!!

umarım beğenmişsinizdir, sizi seviyorum, görüşmek üzere!!🤍🤍🤍

KIZ BANA POLİS ABİ!  -yarı texting- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin