1

1K 41 17
                                    

/Hikaye ingilizce bir yazarın hikayesinden esinlenerek yazılmıștır benzerlikler olabilir/
☁︎

Hogwarts'da normal bir sabahtı Harry,Ron ve Hermonie kahvaltı için ilerliyorlardı. Arkalarından gelen ve amacı Harry'i rezil etmek olan Goyle Harry'nin eline bir çeșit büyü yapmıștı Harry pek bir șey hisset memiști fakat Harry'nin arkasından gelen ve ona zorbalık yapmak isteyen Draco Harry'e yapılan büyüden habersiz olduğu için onu duvara doğru itmiș ve elini tutmuștu Hermonie ve Ron koșarak yanlarına gelmiști aynı zamanda Crabbe ve Goyle'da olay yerine gelmiști Draco Harry'e büyü yapacakken gelen Mcgonagall Draco'ya Harry'nin ellerini tutarak ne yaptığını ve hemen Harry'i bırakması gerektiğini söylemiști Draco denileni yapmıștı fakat elleri bir türlü ayrılmıyordu bunu bașta bir șaka sanan Mcgonagall Harry ve Draco'yu kendisi ayırmayı deneyince bașarısız olmuștu. Goyle'un kısıl sesi "Profesör onları ayıramazsınız çünkü...çünkü ben Potter'ı küçük düșürmek için eline bu büyüyü yaptım bundan haberi olmayan Draco ise Harry'nin elini tuttu ama onları ayırmak için bir büyü var değil mi?" Draco gözlerini Goyle'a çevirmiști "Aptal! Neye yol açtığının farkındamısın babam bunu duyacak!" diyerek bağırmıștı Profesör ise Yaptıklarınızdan dolayı Slytherin'den 100 puan silinecek ve Goyle nasıl böyle bir șey yapabilirsin arkadașların senin yüzünden 1 hafta bu durumda kalacak" "Ne! ama profesör peki biz ne yapacağız yani Draco ve ben derslerimizi nasıl ișleyeceğiz veya nerede ve nasıl uyuyacağız?!" "Aptal Potter haklı profesör bir çözüm yolu olmalı" "bunu Dumbledore ile konușacağım șimdilik bu masada yiyeceksiniz" eli ile kendisini takip etmemizi ișaret etmiști yemek salonuna girdiğimizde bütün gözler üzerimizdeydi ben bütün gözlerin üstümde olmasına alıșkındım ve bunu pek sorun etmemiștim ama Draco pek alıșkın değildinsanırım profrsör durduğunda bizde durduk ve profesörün asasını sallayarak yoktan var ettiği masaya baktık "bay Potter ve Malfoy șimfilik yemeklerinizi burada yiyeceeksiniz" "Ne demek aptal Potter ile beraber yiyeceğim kolumu bile kesebilirsiniz ama Potter ile asla yemek yemeyeceğim" "Bay Malfoy bu davranıșlarınıza devam etmeniz söz konusu olursa binanızdan 50 puan daha silinecektir" olanları izliyordum ve sesimi çıkarmamayı tercih ediyordum Ron'a ve Hermonie'ye el sallayıp görüșürüz dedikten sonra Malfoy'un kolunu çektim ve profesörün yoktan var ettiği masaya oturup yemek yemeye bașladım.

Umarım hikayeyi beğenmișsinizdir bu tür șeylerde yeniyim fikir vermek istiyenler burayı kullana bilirler okuduğunuz içinde teșekkürlerr <33

my right hand/Drarry/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin