|Draco|
Ahh bileklerim acıyordu ama bu acı bir yabdan huzur veriyordu yarın ayrılacaktık Potter ile ve tepede beliren ağaç nasıl aniden belirebilmiști ugh kimin umrunda ki bu akșam Astronami kulesine gitmeliydim șarkı söylemek ve günlükle karıșık hikaye kitabıma bir șeyler yazmak hoșuma gidiyordu peki hangi șarkıyı söylemeliyim ahh kimse duymuyor ama olsun yinede hoșuma gidiyor Ah canım sevgilim gayet güzel bir șarkı evet bunu söyliyeceğim șimdi hazırlanayım klasik bir tișort ve bir șort yeterli olur kimse görmiyecek beni "Potter Astronomi kulesine gidiyoruz yoksa seni okula ifșalarım" "Hakkımda bildiğin bir șey yok ki?" "Bir haftardır yapıșığız" "A doğru ugh aptal yürü hadi"
~~
Ugh burası soğukmuș üșüyorum ama eh kimi ilgilendirir tekrar așșağıya inemem hadi bașlayalım șarkımıza...
🎶Saçların ıslanır, ellerin bana bağlanır
Utanır söylemez, diz çöküp sana yalvarır
Dudakların bana nasıl da yakınken öyle
Bu rüyadan biri, biri beni uyandırırSaatler geçmiyor, bu rüzgâr artık esmiyor
Bana senden kalan, hatıralar da yetmiyor
Ellerim üşüyor, fotoğraflar konuşmuyor
Bu zalim dünyada, hiç bi' şey beni ısıtmıyor...🎶Hikayemi devam ettireceğim birazda
Draco'nun yazdığı hikaye*
...Ve iște bir orman kaybolmuștum yemyeșil bir orman karșımdaki Harly ise Fırtınalı bir Denizde savrulmuștu kendimi tutamadan Harly "Ölü denizlerimin yeșil ormanı olmaya ne dersin?" Dray ben anlamıyorum n-neden beni sevesin ki...
*Karakterlerin isimlerini Harry ve Draco olsun diye öyle*
Bu kadar hikayede gayet yeterli bence ama hava soğuk ve üșüyorum hem yıldızlarıda izlemek istiyorum "Dra-Malfoy mal falanmısın titreyip duruyorsun hava çok soğuk" "Hayır üșümüyorum aptal hem sen beni mi dinliyordun?" "N-ne alaka hem üșümen hakkında bir düșüncem var" "Neymiș Pottah" "Söyle yalanı sikeyim inananı" "Pottah kafana taș mı düștü sana bir șey olmuș Puahaha" "Sanane neyse hadi gidelim yoksa bana sarıldığını herkese derim UwU" "Piç" odamıza geliyoruz ve Potter'ın beni dinlediğini düșünüyorum gerçi dinlese kimin umrunda ki en kısa sürede ölmeyi diliyorum zaten..
|Harry|
Onun sesi çok büyüleyici söylemiș olduğu șarkı ise içimde derin duygular uyandırıyor.. B-bu çok tuhaf bir his aslında ama hey yarın ayrılıyoruz iyi haber değil mi yani bu aptal büyü geçiyor ama hala o defterde ne yazdığını bilmiyorum yarın erken saatlerde alacağım o uyurken bunu yapmam doğru olmasada bunu yapacağım ama önce ağaca gideceğim elbette o ağaçta bir gizem var.. "Malfoy ağaca gidelin lütfen saat geç olsada çok istiyorum yoksa her șeyini yayacağım" "Pottah senden nefret ediyorum yürü"
~~
|Harry|
İnanamıyorum bu ağaçta ne kadarda fazla harf yazıyor b-bir saniye "J+L" James ve Lily olabilir mi ailem yani bunu düșündüğüm anda harfler ve ağacın yaprakları parlıyor "P-Pottah gine ne yaptın sen?" "Bilmiyorum Malfoy..Hey sende duyuyormusun ?" "Neyi?"
"O beni duyamaz Harry durumu toparla ve benle konuș benle konușurkende duyamayacak seni" "p-peki ağaç.. Eh sihirli bir okuldayız Malfoy buna șașırma ayrıca ben yanlıș duymușum sen uyumana devam et eheh" "Salak Pottah" "Evet șimdi her șeyi açıklarmısınız lütfen" "Bak Harry ben büyülü bir ağacım ve 70 yılda bir ortaya çıkar gerçek çiftleri söylerim anne ve baban gibi-" "iyide ailem öleli 70 seneden az oldu?" "Dinlemesini bil Harry, evet 70 yıl olmadı fakat bir çift var bu çiftten biri sensin sen çiftini buldukdan sonra artık hep burada olacağım șimdi aklına gelen ismi üstüme kazı yada ben sana söyleyeyim.." "Kendim biliyorum zaten Ginny" "Değil Harry iyi düșün sana biraz süre veriyorum bul o kișiyi" "P-Peki.."
~~
|Draco|
Anlamıyorum Harry neden bana bu kadar hoș gelmeye bașladı... HARRY Mİ? HOȘ MU? BANANE OLUYOR..Ugh artık uyusam iyi olur sabah ayrılacağız zaten..
|Harry|
Sabah oldu defteri okuma zamanı iște orada
inananıyorum bu günlük ile karıșık bir hikaye defteri b-bir saniye..."Ölü denizlerimin yeșil ormanı olmaya ne dersin?"
ölü denizlerin yeșil ormanı mı?... Ne yani hikayesinde benim ve kendi gözlerini mi kullanmıștı.. ugh hayır sadece tesadüf olmalı ama ya değilse..
"POTTAH!?"
"
MALFOY!?..AÇIKLAYA BİLİRİM LÜTFEN...BAK..."
"Ugh boș versene ben eve döneceğim hem bak artık bağlıda değiliz"
"Malfoy..."
"Niye önemsiyorsun beni hm aptal Potter.."
Harika bir yerde bitirdim değil mi jdjdhejewihebejnd
Seviliyorsunuzz
bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco