Draco|
"İnanamıyorum Harry ben bile yeni mi öğreniyorum bunu?"
"Sadece sen değil Profesörde yeni öğrendi Draco"
"Harry peki bunu başkalarına nasıl anlatacağız"
"Profesör bazı aksilikler sorunlar ve hatalardan dolayı benim Slytherin'e geçeceğimi söyleyebilirsiniz"
"Harry Bay Malfoy ile olan ilişkinizi nasıl anlatacaksınız peki?"
"Aslına bakarsanız bunu bizde beklemiyorduk bahsettiğiniz ağaç.. Bizim eş olduğumuzu söyledi"
"Harry..."
"Sorun ne Draco?"
"Dışarıda anlatacağım şimdi gidebilirmiyiz profesör?"
"Gidebilirsiniz çocuklar"
~~
"Harry ben bir şey itiraf etmek istiyorum.."
"Draco beni korkutuyorsun anlat hemen"
"Uhh aslında senle birleştiğimizde başlarda sinir olsamda sonrasında hoşlanmaya başladım ve Profesör Dumbledore ile konuştum mektup aracılıhı ile bana yardımcı oldu ve... Ve o ağaç büyülü değildi.. Ağaca bir büyü yapıldı yaprakları parladı konuşan kişi ise bendim sadece sesimi değiştirmiştim üzgünüm.."
Koşarak uzaklaşıyorum ve sözde sihirli olan ağacın altındaki minik tepedeki mağramsı gizli yerime gidiyorum...
Saatler geçiyor ve yine sözde büyülü olan ağacın uzun gövdesine tırmanıyorum ve yoğun yaprakları beni gizliyor, göz kapaklarım ağırlaşıyor ve kapanıyor..
Uyandığımda havanın kararmaya başladığını görüyorum bir ses duyuyorum yaprakların arasından bakıyorum ve birinin ağacın altına koşarak geldiğini görüyorum ve dahada fazla gizleniyorum
Gelen kişiyi görmeye çalışıyorum ve ahh o Harry ama belkide o beni sevmiyordu zaten...
Ağlıyordu... Bende ağlıyordum... Saat oldukça geçti...
Kendi kendine mırıldandığını duyuyorum
"Uh o şarkı güzeldi... Gerçekten Draco'nun günlüğünde yazan harika o şarkı...
"Eye to eye, so alive
We're beautiful like diamonds in the sky"Onun sesi çok büyüleyici... kendimi tutamıyorum ve onunla bereber şarkıyı mırıldanıyorum
"Eye to eye, so alive
We're beautiful like diamonds in the sky"*aynanda*
"the life inside your eyes
So shine bright, tonight, you and I
We're beautiful like diamonds in the sky
Eye to eye, so alive
We're beautiful like diamonds in the Shine"
Aniden bütün yıldızlar her zamankinden daha da parlak oluyor ağacın parladığını görüyorum ve havalandığımı hissediyorumaşşağıya baktığımda aynı durumda olan Harry'i görüyorum oldukça büyülenmiş görünüyordu...
Beni fark ediyor ve ben belli bir seviyeye kadar havalıp durmuşken o hala havalanıyordu benim yanıma geldiğinde oda durmuştu
Gözleri çok güzeldi çok güzel parlıyordu... Ona tekrar aşık olmuştum o her haliyle mükemmeldi..
Hiç beklemediğim bir anda elini belime doluyor ve dudaklarını benimkiler ile birleştiriyor...
Dolu ama mutlu gözleri ile bana bakıyordu ben ise ona tessili edici ona "artık buradayım ağlamana gerek yok" şeklinde bakıyordum onu seviyordum bunları düşünürken ayaklarımın yere bastığını hissetmiştim...
Bu nasıl oluyor böyle? Ağaç cidden büyülü olamazdı değilmi o adam o ihtiyar yapmıştı bunu...
"Draco...Bunu neden yaptın neden kaçtın benden artık sevmiyormusun beni..?"
"Harry...Ben seni görmüş olduğun bütün yıldızlardan bile çok seviyorum,Gözlerimdeki deniz senin gözlerindeki ormanlar olmadan nasıl güzel görüne bilirki?"
"Draco...Beni korkuttun gittiğini sandım aptal"
Ağlarken bir yandan bana sarılıyor ve bende ona sarılıyorum
"Kocaman bir bebek gibisin Harry seni seviyorum...Bu arada sesin çok güzel büyüleyici ve mükemmel..."
"Draco bu büyüyüde sen mi yaptın cidden büyüleyiciydi..."
"Aslında ben yapmadım.. belkide ağaç cidden büyüleyicidir Harry..."
"Uyuya bilirmiyiz ben senin ile aynı binada kalacağım zaten"
"Peki bebekcik gel buraya"
~~
SONUNDA YENİ BÖLÜM
Yeni bölümü nasıl buldunuz? Umarım beğenmişsinizdir elimden geldiğince çok bölüm atmaya çalışıyorum elimden bu kadarı geliyor ama seviyorsunuz sanırım aranızda 1-2 kişu var yeni bölümleri düzenli okuyan o kişiler her kimse gerçekten çok teşekkür ediyorum <33
BU FOTOĞRAF BU BÖLÜM İLE ÇOK UYUYORDU KOYMAK ZORUNDAYDIM GEÇ OLSADA KOYDUM İSTE ÇOK GÜZEL OLDU BENCE HEHEHEHE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco