|Draco'dan|
Cidden kolay mıydı bu kadar vay be,hem bulanık ve havuçtan kurtuldum hemde Voldemort burunsuzundan kurtulacağım hayatımdaki en mükemmel zamanlar bu yıllar ve tabii ki beni aldatma cürretine sahip Harry Potter,kurtulan çocuk,seçilmiș çocuk... orospu çocuğu veya her neyse gelincik halinde Harry'e son gelișmeleri bildirmeliyim.
~~
"Selaaammm yine bir kâğıt mı? Hadi bakalım."
Sevgili Harry
Maalesef arkadașlarının kaybını belirtmeliyim. Ben daha büyüyü yapamadan bir șekilde ölmüșler... Cidden üzgünüm ama elimden gelmiyor.. Son hortkuluğu,yani yılanı ben hallederken sende gelincikle eğlen çünkü"NE?!"
"..."
"Siktir git!? Nasıl oluyor anlamıyorum ahhh.. BEN YOK EDECEKTİM ONU. BENİM GÖREVİMDİ ȘİMDİ BAY POTTER İȘLERİNİ BAȘKALARINA YAPTIRIYOR OLACAK!"
"..."
"Ahh.. Doğru gelincikcik.. Muah yerim seni."
":))""Beni bırakacak olman üzüyor beni."
"?"
"Sen Draco'ya aitsin,seni benden tabii ki alır."
":("
"Ya kaçma gel iște.."
".."
~~
"Burada ne yapacağız?"
"Bunu."
"DR- MALFOY?!!"
"Ne?"
"Ama ama.. YA SANA HER ȘEYİ ANLATTIM AMA BEN... VE BİR SANİYE..."
"Hm?"
"Orospu çocuğu formamı değiștirirken beni izliyordun..."
"Hmhm.. Ve cidden vücudun o kadar kötü de değil"
"YA-"
"Kes zaten beni de siktiğimin havucu ile aldattın. Gördüğün üzerede bulanık ile hava uçurttu kendini,ün için hemde"
"Sen bunları nereden biliyorsun?"
"Gerizekalısın. Notlarıda ben yazdım çok özlü iksir yaptım hemde."
"Cidden orospu çocuğusun.. Hem sadece sarıșın olduğunu söylemek aldatmak mı? Peki yazdıkların? Kaldırıp attın mı?"
"Tabii ki,aptal sarıșın Draco her șeye alınır,aptal sarıșın Draco'nun sürtük ailesi ölüm yiyen ona șüphr duy.."
"Ne?.."
"Duydun iște. Șimdi siktir git savașta yanına gelirim."
İdarelik yazdım arkadașlar o yüzden kusra bakmayın,bu arada bir İnstagram hesabı açtım normaldr açmıș olduğuma giremiyorum șuan açık olan= "Tete_xqz.ydk_"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco