29

54 4 0
                                    

Ve her güzel -güzel mi bilmiyorum- șeyin bir sonu vardır tıpkı bu fic gibi,evet yakında final vereceğim. Bu arada bir pov hesabı açtım İnstagramda onu takip ederek bana yardımcı olabilecek birisinede ihtiyacım var... Çok șey söylemek istesemde hepsini finale saklıyorum. İyi okumalar..








|Harry'den|

Hortkuluklar... Kolay gelinciğe inanıyorum ben șimdi anladığım kadarı ile hortkuluklar kișinin ruhunu parçalaması ve eșyalara saklaması gelincikle gelen habere göre bunlar yılan,yüzük,kolye sadece üçü var burada günlük yok edildi zaten yanii dört.. Yüzük... DUMBLEDORE Dumbledore'un odasındaydı o olduğuna eminim.. Onuda yok etmeliyim. Gelincik ise sahibiyle kolyeyi yok edecekti az kalmıștı hedeflerine peki Draco? Haber yoktu ondan ya öldüyse... Hayır hayır olmazdı böyle bir șey......

~~

|Draco'dan|


Ahh iște aptal kolye șimdi neyimiz var bir bakalım,hmmm Griyffindor'un șu saçma kılıcı.. Güzel güzell șimdi Harry'de bir hortkuluk.. Hmmm kendine desem mi? Evet bu sayede ilk olarak ölecek ve sonrasında tekrar kendisi olarak gelecek bu sayede tek canı kalacak ahhahhh.. Aptal Pottah beni aldatmamalıydın.. Kolyeyi yok etmeliyim..

DUR BUDA NE?!

"Selam Draco ben Ron ve buda erkek arkadașım Harry selam de ona Harry çok mutlu değil miyiz?"

"Öyleyiz așkım."

"AHHH HAYIR SİZ MUTLU DEĞİLSİNİZ HİÇ BİR ȘEY DEĞİLİSİNİZ SİKEYİM!"

~~~

Zordu ama bitti ha? Fakat yinede o neydi? İlginç... Araștıracağım her șey bittiği zaman șimdi Harry'i ziyarete gidelim.

|Harry'deb|

Gelinciikk özledim seniii bak yok edebildim,ahh bir kâğıt daha..


Sevgili Harry uzun uzun araștırmalar sonucu seninde bir hortkuluk olduğunu keșfettim o grce ailen öldüğünde Voldemortun ruhunun tutunabileceği tek eșya/canlı sendin bir “avada kedavra” seni kurtaracak ama ölmryeceğine söz veriyorum bunun için Malfoy sana yardım edecek.

NE?! Draco mu ama o nerede ki yine aynı yere gitsem iyi olur bence orada olacak. Ama Draco Voldemort'un yardımcısı değil mi?

my right hand/Drarry/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin