|Okuyucu'dan|
Ağacın altındaki Harry umutsuzca ağlarken Draco Voldemort'a Dumbledore'un asasını vermeyi düșünüyordu. Fakat aklına dank etmiști eğer asanın Draco'da olduğunu öğrenirse,asaya kendisinin sahip olması için onu öldürmesi gerekirdi. Peki Draco ne yapacaktı? Bilmiyordu.. Ahh aptalca ne değișecekti ki Draco ölse. Kimse sevmiyordu onu ailesi bile öldürmüștü babasını... Pișman değildi her yere fıșkıran,yerde biriken kanlar... Tatmin ediciydi kitap zamanıydı. Tatmin olma zamanı değil. Voldemort'un gücünü öğrenmeliydi.
~Bir ayın sonunda~
Harry daha iyiydi fakat ağacı her görüșünde kötülediyordu dayanamayıp Harry♡︎Ron yazısındaki Harry kısmını parçalamıș Hermione yazmıștı,böylesi dahada iyiydi. Bu sırada Draco ise Voldemort'un güçlerinin sebebini öğrenmiști üstelik bir kaç büyü daha öğrenmiști hatta animagus ta bile oldukça bașarılıydı ona göre tek sorunu bir gelincik olmasıydı,fakat kimin umrunda ilk olarak Harry'nin yanına gidip ona Voldemort'un “aptal ruh eșyaları” dediği Hortkulukları Harry'e Gelincik anlatacaktı.
(Kesinlikle animagus hali değil.)Ardındansa Harry onları ararken ona eșlik edecek ve sonunda, ilk olarak “Burunsuz aptalı” ikinci olaraksa Harry'i öldürecekti.
Bölüm nasıl? Yakında 10 veya daha bölüm sonrasında final yaparak yeni bir fic yazmayı düșünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco