Umarım bu bölümdne sonra beni öldürmezsiniz okuyucular
Keyifli okumalarr 💖|Draco|
02:00
Siktir kolum çok acıyor, D-DUR BİR DAKİKA?! KOLUM ACIYOR FAKAT BU ACIYAN YARALAR DEĞİL!? ACIYAN ŞEY..
OLAMAZ,OLAMAZ,OLAMAZ.... MANTIKLI DÜŞÜBMEK ZORUNDAYIM*Derin bir nefes alır*
Uhhhh... Şimdi o geri mi döndü?.. Peki ya Harry?.. SİKEYİM NEDEN BÖYLE OLMALIYDI?
Ne faydası var ki? Ya ben ve ailem ya Harry ya da sadece ben... Kesinlikle ailem ve Harry yaşamalı...
Ailem hak etmesede uh en azından belki değişirler?
Aptal burunsuz varlık dönmenin sırasımıydı be kel
Uh bunların faydası yok ki.. Harry ile mutluca yaşamalıyım sanırım
Yatsam iyi olur Harry bunu görmemeli...
|Harry|
"Hayır Dray.. Dray beni bırakma lütfen DRAY HAYIR V-VOLDEMORT!? DRAY BENİ KANDIRMIŞ OLAMAZSIN YAPMA BUNU YAPMA LÜTFEN DRAY HEY RON!? HAYIR RON HAYIR"
yeşil renkte çakan ışığın önüne atlayan Ron yere yığılıyor ve yeşil ışığı fırlatan Dr-Malfoy küstahça gülüyor seni aptal iğrenç beni kandırdın.
Bunu nasıl yaptın iğrenç varlık gebermeni istiyorum,Gebermeni istiyorum Dray."
|Draco|
"HARRY UYAN ARTIK HADİ HADİ HARRY"
"D-Dray...Sanırım bir kabus gördüm Dray..."
"Ölmemi istiyor gibiydin Harry..."
"Dray... Elma ve ya Kedi demeyecekmisin bana..."
"D-diyeceğim Po-Elmam.."
"Seni seviyorum Dray..."
~~
Bu gün Harry'den kaçıp durmuştum... Kaçmışmıydım ondan? Korkmuşmuydum ondan? Ya da sadece bencillik ve aptallıkmıydı ki bunlar?....
"Draco neden benden kaçıyorsun.."
"K-kaçmıyorum ki?"
"Draco sen beni sevmiyormusun? Sadece anlamıyorum bana hep adımı kullandın ve beni hiç öpmedin..."
"Harry düşünsene benim sana öl dediğimi,bana aşık olan çocuğa "x hayır sen yaşamalısın Harry ölmeli" dediğimi?
"D-Dray sadece bir rüyaydı..."
"Harry anlamıyorsun işte... Seni ne kadar sevsemde beni anlamıyorsun fakat elbette bu senin suçun değil bebeğim özür dilerim"
"Kırdığım için üzgünüm Dray... Kucağıma yatmak istermisin?"
"Evet bebeğim çok isterim"
~~
Akşam yemeği saati olmasına rağmen hem Harry hemde Draco Sihirli ağacın dallarında oturuyorlardı
"Hey minik kedi bazen düşünüyorumda yakın gelecekte bir kaza sebebi ile ölsem napardın?"
"Dray ne demek istiyorsun? Yani neden her şey bu kadar mükemmelken ölmeyi düşünüyorsun yine mi ailen? İstersen beraber Sirius'un yanına gidelim hem o benim vaftiz babam evleneceğim kişiyi görmek ister eminim"
"Uh.. Evet bebeğim eminim beni görmek istemez ben olsam bende istemezdim görmeyi neden görmek istesin ail-"
" 'Dray ne oldu ail' dedin ve sustun?"
"Harry... Ailem ölüm yiyen..."
Bende bir ölüm yiyenim/Gözümden istemsizce bir yaș akıyor ve bir diğeri ve diğeri...
Koșarak terketmek istiyorum șuan bulunduğum yerifakat bir șey bunu engelliyor yapamıyorum
"Dray endișe etme,șimdi hastane kanadına gidelim hadi lütfen"
~~
Selammm aklıma bunlar geldi umarım beğenirsinizzzz
Fikirlerinize ihtiyacım var fikir verseniz?
Kısa oldu üzgünüm bu arada yazdıklarımı baștan okumuyorum șuana kadar ki tüm hatalar için özür dilerim...- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
*İlginç bir bilgi Dumbledore Atatürk gibi 1881 de doğmuștur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco