|Draco'dan|
Hızlıca cisimleneyim,ardından ise gelincik olarak Pottah'ın yanına gideyim hem belki kuca- Yine ne diyorum ben amk. Her neyse hadi plan bașlasın.
~~
İște bu,șimdi Pottah'a doğru gidelim,gelincik halim hiç güzel değil ama en azından hızlı değil mi? Buda bir șeydir yani hem bu halimle kimse benden șüphe etmez.
Sonunda vardım çok yorgunum biraz ağaca gideceğim Harry ordadır belkide. Evet orada peki ağaç?.. Neden soluyor ki anlamıyorum sadece sadece ben ve Harry ayrıldık.. Yani beni o aldattı ağaç bundan neden etkileniyor peki? Neden soluyorsun güzel ağa-
"Merhaba tatlı gelincik,sende mi kaybettin birilerini?"Aptal Pottah,gelincikler konușmaz bunu bilmiyor musun yoksa? Tek yapabileceğim kafa sallamak ve șansmıș gibi göstermek.
"Sen demin bana cevap verdin... Bir gelincikle konușacağım aklıma gelmezdi ama sana yașadıklarımı anlatacağım. Zaten bir gelinciksin beni yargılayamazsın bile"
Kucağına yerleșeyimde iyice güvensin bana,bu iște iyiyim sanırım hmm?
İște böylesi çok daha güzel,üstelik daha sıcak ve yumușak. Anlatmaya bașlamıștı bile. Ahh ne? Ellerimizden bahsediyordu unutmamıștı demek...
Ama bu beni aldatmadığı anlamına gelmez. Sevmiyor beni,her neyse biraz daha dinliyeyim bari bu aptalı."Hey çantama gel,benimle sıcak okulda kalabilirsin."
Çanta mı? Tabii ki hayır,cebine girecekti cep çantadan daha güvenliydi hem.Hemen cebe gireceğim.
İște.. Sıcak minik güvenli cep,çok güzel güyordu Harry...
"Ahahah,birileri çanta yerine cebe girmek istiyor anlașılan minik tatlı șey."
Ben minik veya tatlı falan değildim,bir gelinciktim vahși bir gelincik. Isırayımda gör sen.
"Ahahahahaha,birileri tatlı olmak istemiyor sanırım hm? Minik gelincik çok tatlı."
Ya tatlı değilim ki ben sen tatlı kelimesini götüne sok,aptal Pottah. Sen beni aldattın ve hala tatlısın diyorsun bu nasıl iș anlamıyorum. Herneyse kalaye götür beni karșılık olarak parmağını öperim.
"Gidiyoruz haydi minik gelincik."
~
~
Bu derslerde ne amk hiç birini özlemedim,iksir ve KSKS hariç tabii onlar çok güzel ama yeni KSKS öğretmenimiz kimdi ki? Öğretmenleri yani,ben okumuyorum artık burası benim okulum değil yerim bile dolmuștur eminim buna. Neyse ucuza ders almakta fazla kötü değil yani,güzel bile diyebilirim. Ahh açım üstelik bu gelinciğin canıda sıkılıyor.. Hmmm ya bu fikri yaparsam... Harika.... Plan ișlerse mükemmel olacak gibi görünüyor...
~~
Kaçarak insan olmam gerek,sonra tekrar gelincik Draco'dan özel bir iksir alsam iyi olur. Ama bu uzun parmaklar beni bırakmazken kaçmak oldukça zor. Hey buda ne?
Yemek mi? Evet biraz yemek kırıntısı,oldukça güzel. Fazla açım. Yiyeyim hemen.
Lezzetliydi,ama șimdi gitmem gerekli.
"Eğer uslu durursan sana daha fazla yemek vereceğim gelincik bey keșke Draco'da olsaydı severdi seni."
Ha 'Draco olsa severmiydi beni?' Ah saçmalıyorum sadece. Harry sevmiyor ki beni,yalan falandır Slytherin olmak ona da yaramıș gibi.
~~
|Harry'den|
Keșke Draco'da olsaydı... Oda severdi gelinciği keșke bunlar yașanmasaydı.. Ölmek isterken bir yandansa istemiyorum..
AH GELİNCİK KAÇTI GEL BURAYA.. OFFF NASIL YAKALIYACAĞIM GEL BURAYA! KÜTÜPHANEYE GİDİYOR NASIL YAKALAYACAĞIM BEN BUNU?!
Selamm yeni bölümü attımm bu kez daha da uzun yazdımmm beğenirsiniz umarımm bu arada hesabımdaki Taekook fic inede bakarsanız mutlu olurummm bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco