Konu ile asla alakası yok ama Tete'ciğiniz size 14 șubat bölümü ile geldii muah hadi okuyu verin|Okuyucudan|
"Harry sevgilim? Neredesin?"
"Sevgilim deme bana."
"Ama Harry..."
Draco Harry'nin belini kavradı ve Harry'e baktı.
Sonrasında Sevgilisi konuștu."YA BIRAK BENİ."
"Olmaz minik bebeğim."
Draco gülümsedi ve parmaklarını Harry'nin dudaklarında gezdirdi. Sonrasında Harry'nin boyunun kısa olması sebebiyle eğildi ve Harry'nin dudaklarını kendininkilere bastırdı. Draco Harry'e Harry'de Draco'ya çok așıktı ama Harry Draco'nun 14 șubatı unuttuğunu düșünüyordu. Bu nedenle küsmüstü ona ama aslında bilmiyordu hiç bir șeyi.
"Hmm,benle gel"
"Tamam"
Draco elleri ile Harry'nin gözlerini kapadı ve yatak odasına götürdü odada Harry'nin uzun zamandır istediği bir șey vardı.
"Harry uslu ol ve gözünü kapalı tut"
Ellerini Harry'nin gözlerinden çekti ve yatağım altından bir kutu çıkardı.
"Harry gözlerin"
Harry gözlerini açınca tekrar konușmaya bașladı.
"Harry Potter,benim güzel bebeğim ben senin ormanlarında kaybolmak,dudaklarında erimek,kokunla bir olmak istiyorum... Mükemmel bir insan olduğun için kalbimi benden almana izin verdim,șimdide soy adımı vermek istiyorum. Kabul ediyor musun?"
"Dray... Ben... Lütfen..."
"Kabul mu demek bu?"
"EVET!!!"
Harry Draco'ya baktı ve dudaklarına bastırdı,dilini Draco'nun dudakları ile bulușturdu ve gözlerini kapattı.
"Seni sonsuza dek seveceğim tatlı Civciv Dray..."
GUZEL OLMUS MU???
Deneme Tete'ye girdikten sonra Tete🤭
Emoji neden kullandığımı bilmiyorum bebișlerim neyse instagram gelinde sohbette edelim muahhİnstagram:Tete_xqz.ydk_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my right hand/Drarry/
Fanfiction-Tamamlanmıștır- Goyle'un yaptığı büyü yüzünden elleri birbirine yapıșan Harry ve Draco