30

51 3 0
                                    

|Harry'den|

"Merhaba Dr- Malfoy.."

/Malfoy mu? Cidden mi? Ahh ne bekliyorum ki sevmiyor o beni.

"Ne var Pottah?"

"Notu biliyorsun değil mi ve gelinciği?"

"Haa, evet biliyorum benim tatlı gelinciğimm.. Ee, hazır mısın?"

"Senin gelinciğin mi? Hem hem sen ölüm yiyemsin neden Voldemort'a ihanet ediyorsun?"

"AVADA KEDAVRA!.. Soru yok kedicik,sadece iș var."

~~

Draco'nun kucağındayım.. Çok rahat gerçekten inanamıyorum kucağındayım ve bu biraz rol yapabilirim demek.. Değil mi? Ah neden durdu ki bir saniye o,o beni yatağına yatırıyor harika cidden.

"Aptal Pottah.."

Saçlarımdaki ellerini özlemișim.. Ahh Draco Ron ile șakalașıyorduk ne bileyim ben senin alınacağını ki... Hasas kalpli,nazik Draco.

"Harry zihninde olduğumun farkında mısın?"

"NE?! NE ZAMANDAN BERİ!!?"

"Aptal Potter"

"Shut up Malfoy"

"Fuck you Pottah"

"Fuck me Malfoy.. AHAHAHSHAHAHSH"

"Aptal Potter."

~~

|Draco'dan|

Șimdi cidden her șey bitti,yılan ve Voldemort kaldı gerisini ben halledeceğim. Bir gelincik olmadan.

Șimdi Voldemort burada ve bende burada kalıyorum.. Yılanı asla tek bırakmayacağına göre önce Voldemort'a bir iksir gerekli.. Bunuda Bulanığı ve aptal havucu öldürerek yapabilirim.

Zaten saç tellerini bulmak kolay,sonrasında çok özlü iksir.

Merhaba sevgili Harry gelinciğime ayrı șekillerde Ron Weasley,Hermione Granger ve kendi saç telinden biraz gerekiyor, bu sayede kim-olduğunu-bilirsin-sen yok olacak... Sevgilerimle,gizli kiși...

"Onlarla küsüm ve ayní binada değilim harika ama neden zorbalayarak almayayım ki saçlarını hah.."

~~

Harry

"Hey bulanık Granger.. Saçların çalı gibi ve biraz kesilse sorun olmaz daha güzel bile olur.. Bak böyle aynı."

"NE?! HARRY AHH SAÇLARIM... RON! BİR ȘEY DESENE.."

"HARRY NE YAPIYORSUN EXP-"

"Sus Ron,daha paran yeni eșyalara yetmezkez beni büyüleyemezsin sende kes aynı ol Granger ile hatta ben keseyim... Bak harika gördün mü?"

~~

"Naber gelincik? Bak bu Bulanığın,buda turuncunun al sana bunalrda benim hepsi ayrı lazım dimi? Dur üç keseye koyayım ve beline bağlıyayım hem rahat olur"

":)"

" Al bakalım hazır oldu șimdi git"

~~

Oh sonunda bitti șimdi çok özlü iksir yapıp dırayla kullammakta ilk bulanığa turuncu olup yılanı anlatıcam sonra iğrenç bulanık olup turuncuya gideceğim ve Harry olarak ise onları gizlice düreceğim...

~~~

Oldu șimdi turunvu olalım.

"Selam bu-Hermione'm biliyor musun bilmiyorum ama kim olduğunu bilirsin sen'in hortkuluklarından biri yılanmıș eğer onu öldürürsek Harry yerine tarihe biz geçeriz biz."

"Haklısın Ronn haydi halledelim,avada kedavra yapabiliriz"

"Ben yaparım"

"Emin misin?"

"Elbette"

~~

"Heyy Ronn Voldemort'un yılanı ölürse kendide ölüyor biliyor musun? Hadi tarihe biz geçelim Harry yerine. O abartılıyor cidden."

"Sonunda beni anlıyorsun..."

~~

"Hey Hermione'm hazır mısın?"

"Evett!"

"AVADA KEDAVRA!"

"SİZLER O POTTER'LARDANSINIZ NAPTIĞINIZÌ SANIYORSUNUZ?" -Bunlar Voldemort-


Șimdi Bulanığı önüme çekrceğim. 3,2,1

"AVADA KEDAVRA!! AHAHAHHA"

Kaç șimdi Draco ve Turuncuyu buraya fırlat..

"GELSENE APTAL!!"

"Tamam teslim oldum al"

"H-Hey ne olu-?"

"Avada kedavra eski arkadașım Ron" -Harry olan Dravco tarafından-

"Demek buradasın Potter."

"Sana sadece Hogwarts'da teslim olurum."

"Neden kabul edeyim ki?"

"Mürver asaya sahip Draco'nun yerini söylerim."

"Kazandın aptal velet."

~~

YAKINDA DEVAM EDECEKKKK
Nasıl oldu yeni bölüm?

my right hand/Drarry/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin