özel bölüm ~ pt.2

477 28 66
                                    

Okuyacaklara uyarıı !
Bölüm yeterice cinsellik içermekte, rahatsız olacaklar ya da duyar kasacaklar kenardan kenardan defolabilirler. Anyway iyi okumalar idol aşklarımm💛

~~

San, Wooyoung'u kucağından indirip bacaklarını arasına gelecek şekilde yere oturtmuştu. Wooyoung yapacağının ne olduğunu anlayıp kemeriyle düğmesini açarak boxerıyla beraber aşağı indirmişti. Göz ucuyla Seonghwa ve Hongjoong'a baktığında onların bir adım önde olduğunu görmüştü. Bu Seonghwa için kötü olmuştu çünkü San'ın ağız işinde gelmesi çok zor oluyordu.

Küçük olan hafiften sızdıran penise ilerleyip biraz eliyle uğraştıktan sonra dilini de araya katmıştı. San'da daha tık yoktu bu yüzden işi uzun süreceğe benziyordu. Yan taraflarında olan arkadaşları da daha yeni başlamış sayılırlardı ancak Hongjoong'tan minik inlemeler dökülmeye başlamıştı.

San Wooyoung'un saçına elini atmış arada bir kendine itiyordu. Wooyoung biraz hızlandığında San da yavaş yavaş mırıltılar çıkarmaya başlamıştı. Ancak yan taraflarındaki inlemeleri geçememişti bu mırıltılar. Hongjoong, Seonghwa'yı alıştırmak amaçlı deliğine yönelmişti ve Hwa çok hassaslaşmış olmalıydı ki inlemelerin volumeu fazlaydı. Bu yüksek çıkan inleme sesleri epey tahrik ediyordu.

Az sonra San sonunda az da olsa geldiğinde şimdi alışma sırası Wooyoung'taydı. San küçüğünü alıp dizlerinin üzerine yerleştirmişti. Dudaklarıyla oynarken parmağını kasılıp gevşeyen küçük deliğine itmişti. İlk parmak sebebiyle minik mırıltılar geliyordu ancak ikinci parmak eklenip makas hareketiyle süslendiğinde inlemeye dönüşmüştü mırıltıları.

San inlemelerini pek takmayıp üçüncü parmağını eklemişti de. Wooyoung'un inlemeleri Seonghwa'nınkilere karışmıştı. İkisi de sanki yarışıyorlarmışçasına daha yüksek seste inlemelerini sunuyordu. Az sonra San parmaklarını çıkarıp kendini ona konumlamıştı. İçine girdiğinde Wooyoung yüksek olmayan ama yine de acıdan çıkan inlemesini ağzından kaçırmıştı.

Wooyoung yavaş yavaş alışırken Seonghwa ve Hongjoong'un inlemeleri artmıştı. Seonghwa Hongjoong'un kucağında yukarı aşağı hızlıca hareket ederken epey dağılmış görünüyordu. Wooyoung'un yavaş yavaş kararan gözleri de birazdan onun da o hale geleceğinin habercisiydi.

Az sonra Hongjoong Seonghwa'yı bel boşluğundan tutup tamamen kendine bastırdığında Seonghwa çığlığı basmıştı. Ardından bir çığlık da Wooyung'tan kopmuştu. San yerlerini değiştirip epey hızlanmıştı ve daha Wooyoung'un alıştığı söylenemezdi. Çığlığı da bu yüzdendi.

Kısa süre sonra Hongjoong ve San ardı ardına geldiğinde nefes sesleri odayı hakimiyet altına almıştı. San ve Hongjoong birbirine kısa bir bakış atıp yer değiştirmişlerdi. Hongjoong kucağındaki sevgilisini yan tarafa bırakıp kalkmış ve yatakta uzanan Wooyoung'un yanına gitmişti. Wooyoung'un bacaklarını tutup iki omzuna koyduktan sonra penisini eliyle konumlandırıp içine girmişti.

Hongjoong gidince San, bitik bir halde duran Seonghwa'yı sakinleştirmek amaçlı küçük öpüşlerini sunmuştu. Ardından Seonghwa'yı ters çevirip dizleri üstünde durdurmuştu. Sağ yanağına birkaç kez vurduktan sonra o da içine girmişti. Dar duvarları San'ı zorlayacak gibiydi. Kendini kastığından dolayı hareketleri kısıtlıydı. Bu yüzden San elini göğüs ucuna atıp kasılma odağını değiştirmişti. Küçük tepeciklerle oynayıp ezerken hareket etmişti içinde. Seonghwa alttan ve üstten aldığı zevkle çıldıracak gibiydi.

Aynı şey Wooyoung için de geçerliydi. Hongjoong Wooyoung'u epey zorluyordu. İçine girip çıkarken bir eli Wooyoung'un penisindeydi, diğer elini de göğüs ucuna atmış olması Wooyoung'u çıldırtıyordu. San ise zaten zorlanan Seonghwa'yı kasmamak için her yolu deniyordu. Az sonra San içine tamamen girdiğinde bir süre alışması için beklemiş ardından giriş çıkışlarına başlamıştı. Her defasında en derinine inerken kulağına dolan sesler onu epey iştahlandırıyordu. Aynı şey Hongjoong için de geçerliydi. Arkadaşının altında yüksek inlemeleri ile dağılmış sevgilisi tam karşısındaydı. Altında ise sevgilisi gibi dağılmış Wooyoung vardı. Wooyoung'un inlemeleri de epey fazlaydı. Her içine girip çıktığında yüksekçe çığlık atıyordu. Az sonra Hongjoong'tan önce gelmişti Wooyoung. Boşalmasının ardından titrmeye başlamıştı. Kendine geldiğinde Hongjoong onu ters çevirip dizlerini kırmış ve birkaç vuruşun ardından tamamen girmişti içine. Bel boşluğundan tutup kendine çekiyorken daha ne kadar derine ineceğini düşünüyordu Wooyoung. Aklını kaybediyor gibiydi.

Islak İmza | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin