6. fejezet: Felkérés?

17 1 1
                                    

Yuuki szemszöge:
Reggel szokásosan Miu előtt keltem. Vártam 5:30-ig és akkor keltettem Miut.
Y: Jó reggelt Miu. Kelj fel suli.- Nem reagált rá.- Kirángaltlak az ágyból ha nem nyitod ki a szemed és kezdel el öltözni.- Tudtam, hogy már felébredt. Nem mozdult továbbra se, így megfogtam a lábát és kihúztam az ágyból.
M:Hány óra van?- Ült a földön durcin.
Y: 5:35 mire kinyitottad a szemeid.
M: De miért kell ilyen korán kelni?
Y: Mert 6-kor reggeli szóval öltöz és utána lazálhatsz még.- Mire felöltöztünk mindketten 6 óra volt, mert nem is tudom kire kellett várni.
Y: Gyere már kémia vagy matek órán ugyis tudsz aludni.
M: De az ágyamban sokkal kényelmesebb, mint a hülye pad.
Y: Most ne ezzen vitázunk menjünk enni, mert már amugy is késünk 6 óra van.
M: Oké már én is éhes vagyok.- Kordult meg a gyomra.
Elmentünk enni, az étkezőben ugyanúgy ültünk, mint mindig.
Miu és én valami pudingos kiflit etünk, Nagisa meg rántottát rizzsel, amiből adott is nekem.
Miu erre nagyon féltékeny fejet vágott, valószínüleg valamelyikünkbe szerelmes.
Miu szemszöge:
Már lehet együtt vannak Aihara-samaval. De ebben a 2 napban. Hogy? Nem hinném. Vagy csak ennyire jóban lennének? Valószínüleg ezért vannak egyfolytában együtt. Lehet hogy a másik lánynál is kéne próbálkoznom. Elképzelhető, hogy jobban bejönn nekem a másik lány, mint Yuuki. Yuukiról is áradozok magamban, de nem annyit mint arról a lányról.
Yuuki szemszöge:
Reggeli után visszamentünk a szobánkba. Bepakoltunk mára és én kitettem a fuvolám az ágyamra, hogy felkelje érte rohanni.
M: Miért hagyod kint a fuvolád? Ugyse szoktál suli után játszani.
Y: Mert találtam egy gitárost.
M: És ki az? Valami jó csaj?
Y: Az mindegy, amugy igen jól néz ki.
M: Oké, akkor többet nem kérdezősködöm.
Megvártuk a 6:30-at és elindultunk az osztálytermünkbe.
Nagisa szemszöge:
1. órára pont beértem, mert a Memories-nak nem találtam egyidejig a kottáját.
Majdnem mindegyik órán a gitár kottához próbáltam írni fuvola kottát. Tudom, hogy nem nagyon fog tetszeni neki a kotta, de csak ugy tudtam megoldani. Meg szeretem szivatni az embereket.

Vége az utolsó órának is. Sietem a terembe, hogy ezutal én várjam ott és nem Yuuki engem.
Sikerül előtte beérnem, így elkezdtem hangolni.
Yuuki szemszöge:
Az utolsó óráról nem nagyon akart a kemia tanár kiengedni.
Amikor kiengedett végre rohantam a fuvolámért.
Elvettem a fuvolám és rögtön sietem a terembe, ahol már Nagisa ott várt csendben.
Y: Hali! Bocs, hogy megváratalak, de a tanár nem akart kiengedni.- Szereltem össza a fuvolám. Nagisa egyszer csak megpenget egy húrt.
N: Na hangold én szívesen segítek a gitárommal.- mosolygott rám már gitárral a kezében. Egyfolytában pengete azt az egy húr amire hangolnom kellett. Sikerült felhangolni elég jól.
Y: Mit játszunk először?- Kérdeztem kiváncsian.
N: 2 közül választhatsz Azuna Riko Memories vagy Azuna Riko Rise?
Y: Eljátszhatjuk mindkettőt, de egyihez sincs kottám.
N: A Memories-hez csináltam a Rise-hoz meg tesóm kottáját.
Y: Köszi, hogy gondoltál erre.
N: Melyikkel kezdünk?
Y: Modjuk a Rise-al.
N: Oké.- elkezdte a dallamot játszani. Az éneknél fuvolával én is becsatlakoztam. Ahol nem kellett fuvoláznom ott énekeltem, Nagisa viszont majdnen végig énekelt, de nagyon mélyen ami meglepett.
Eljászotta Nagisa az utolsó pár akkordot.
Y: Szép volt!
N: Köszi, neked meg gyönyörű hangod van.- mosolygott rám.
Y: Köszi, neked is.- nézett erre a mondatra meglepődve rám.
N: Nekem szép hangom? Ilyet még senki sem mondott.- próbálta takarni, hogy el van vörösödve.
Y: Na mindegy akkor folytasuk a Memories-al.- oda adta a kottát.- Huh ilyen kevés helyen kell játszanom.- lepődtem meg.
N: Valami gond van a kottával?- mosolygott rám avval a "megszívtad" mosollyal.- Avval a gyönyörű hanggal jó is, hogy sokatfogsz énekelni.
Y: Oké énekelni fogok de csak ha te is.
N: Oké 1, 2, 3.- együtt elkezdtük az introt.
Végig énekelte az egészet Nagisa én meg akkor amikor nem kellett fújnom.
Zene vége rögtön egy ajtó nyitódás és az énektanár tasolva lépett be.
Y és N: Jónapot kívanok Miyuki-sensei!
Miyuki-sensei=M-s: Sziasztok! Itt álltam végig míg a memoriest és a riset játszotattok.- Kicsit megijedtem, hogy rossz volt vagy ilyesmi.-Nagisa téged még nem hallotalak ilyen gyönyörűen énekelni, Yuuki téged meg énekelni se hallottalak, pedig gyönyörű hangod van. Külön-külön is jó volt, de együtt eszméletlenül jó.
N: Köszönjük Miyuki-sensei.
M-s: Nem akartok ezekkel a számokkal újévkor fellépni?-Egymásra néztünk Nagisa-val.
Y és N: Persze, miértis ne.
M-s: Végre lesz valami új is ebben az újévben.- moslygott ránk.- További jó gyakorlást lányok.- ment ki az ajtón.
Y és N: Köszönjük.- Még egy párszor ezután eljátsztuk. Úgy, mint előző nap 16:30-kor indultunk vissza. Nagisa megint azt mondta, hogy neki segítettem.
Bértünk az étkezőbe elvettük a kajáka leültünk a szokásos módon.
Miu szemszöge:
Yuuki bíztos Nagisa-val van. Van úgyis egy másik lány ő ugyis több ideje a kiszemeltem. Olyan aranyos a végzős Kaori. Van hátra kevesebb, mint 1 évem, hogy össze jöjjek vele. Miközben ezen gondolkozztam valaki megérintett a vállam.
A Yuuki-tól egy fejjel alacsonyabb Kaori állt ott. Ahogy a fekete hajára rá süttöt a Nap szinte csak úgy csillogott és a tengerkék szeme, olyan gyönyörű.
K: Leülhetek oda?- mutattot az Aihara-sama melleti helyre.
M: Pe-persze.- leült Nagisa mellé.
Kérdezett valamit Aihara-samatól, aki rá bólintott.

Yuuki szemszöge:
Vacsora után Nagisa-ék felkísértek minket a szobánkba.
Mielőtt elköszöntünk volna tőlük megkérdeztek, hogy átmegyünk-e teázni hozzájuk és ott alszunk-e. Persze Miu és én is bele egyeztünk. Nagisa figyelmeztettet, hogy nehogy elkapjon a főnővér minket, mert takarodó utan nem lehet kimenni.
Elköszöntünk és bementünk a szobába. Gyorsan mindketten lefürödtünk és meg vártuk a takarodótt. Takarodó után gyorsan átsliszantunk a 110-es szobába, ahol már Kaori-ék elkészítették a teát és vártak minket. Elég hamar eldöntötük, hogy ki-kivel alszik. Miu Kaorival, Én meg Nagisa-val.
Sokáig beszélgetünk és teáztunk, de mikor hallotunk a főnővér léptei mindenki be ugrott az alvó helyre.
Benézett a főnővér és ment tovább. Utána már senki sem akart teázni így mind feküdtünk az ágyba és próbáltunk elaludni.
Én egész hamar elaludtam, de Nagisa is.

Miu szemszöge:
Nem nagyon tudtam aludni, de ahogy láttam Kaori semm. Oda fordultam hozzá és hátulról átöleltem. Megfordult ő is és megölelt. A szívem kihagyott egy ütemet, de utána úgy zakatolt. Kaori rögtön elaludt, én viszont nagyon nehezen aludtam el, de legalább elaludtam.

A szerelem harmóniájaWhere stories live. Discover now