Ahogy beléptem az ajtón láttam hogy egy lány ül gitárral a kezében, de nem volt egyenruha rajta. Egy fekete nadrág, kék cipő és egy fekete-fehér kapucnis ing volt rajta. Nem fordult hátra tán nem hallotta, hogy bejöttem az ajtón.
Y: Hali te meg......-néztem rá a lány arcára.-Na Na Nagisa-halkan mondtam ki a lány nevét hiszen aludt. Hogy került ide? Miért van itt? Nem bánom, hogy itt van csak minél előbb válaszokat akarok kapni a kérdéseimre. Mint egy kiskutya úgy alszik. Annyira aranyos. Imádom így látni. Elkezdtem feléhajolni. Mit képzelek magamról? Felfogom ébreszteni és legjobb álmai közt nem akarom felébreszteni. Beültem a legtávolabbi sarokba, ahol ráláttok még az arcára. Olyan szép és sima. Egyetlen egy pattanás sincs rajta. Bár én se panaszkodhatok hisz nekem sincsenek. Nagyon jól öltözködik. Ez a ruha sokkal jobban áll neki mint az egyenruha, bár abba is nagyon aranyos volt.
Megmozdult, már biztosan felébredt.
N: Jó reggelt drágám.-ásított egy nagyot.
Y: Nagisaaaa-rontottam neki és öleltem meg.- annyira hiányoztál.
N: Nekem is nagyon de nagyon hiányoztál.- adot egy puszit a homlokomra.
Y: Hogy hogy itt vagy? Neked most nincs iskola?
N: Hát mivel itt tanultam bejöhetek egy párszor látogatóba. Suliba meg már voltam csak 2 órám volt és gondoltam ha lejössz a terembe picit megleplek remélem sikerült.
Y: Persze hogy sikerült minden hisz annyira hiányoztál hogy el se tudod képzelni.- ekkor beugrott az a mondat amit mondot ebben a teremben mielőtt elment volna "Nem biztos, hogy ez az utolsó hogy láttom ezt a termet." Lehet evvel a mondattal arra utalt hogy ő vissza akar jönni meglepni engem, de engem nem érdekelt akkor ez a mondat.
N: Megpróbálok mindennap idejönni, de ez sajnos attól függ hány órám van és mikor.- ad egy puszit ajkamra.- De igyekszem hogy mindennap be tudjak jönni csak is érted.
Y: Egyébként jól nézel ki, de valami hiányzik.-picit úgy tettem mintha gondolkodnák mivel tudom hogy mi az.-meg van mondjuk egy nyakkendő.- kacsintok rá. Picit elkezd kuncogni.
N: Jó ötlet.-mosolyodot el. Szerintem vette a lapot miért pont a nyakkendő a hiányos ruhadarab. Ilyen fiúsabb ingbe és nyakkendőben megnézném, olyan jól nézhet ki. Így is jól néz ki, sőt tökéletesen.
Még beszélgetünk egy pár órát és elindultunk vissza a szobám felé. A szobámig elkísért utána valaki hívta. Gyorsan lebeszélte vele.
N: Akadt egy kis dolgom szóval mennem kell sajnos.- megölelt és megcsókolt.- Bye bye.
Y: Szia.-köszöntem el és mentem be a szobámba.
Nagisa szemszöge:
Basszus mindjárt elkések. Az első zenénket veszük fel és már megint késésben vagyok csak most nem próbáról. Már teljesen el is felejtettem. Ha Soshi nem hívott volna akkor nem is mentem volna. Egyébként Soshi a dobosunk a bandába. A bandába 4 vagyunk. Ugye Soshi dobon, Xavier basszusgitáron, Nao az énekesünk és ugye én a gitáros. Xavier az egyetlen aki nem japán ő amerikai, de szépen beszéli a japánt. Jej beértem.
N: Bocsi srácok a késésért csak volt egy kis dolgom.
Nao: Mi van megkurtál valakit?
N: Nao Nao egyetlen énekesünk nem én hüséges vagyok a hercegnőmhöz.- tettem le a táskám és vettem fel a gitárt.- Akkor kezdjük?
S: Valamit elfelejtettél.-mutatott a dugaszra ami a földön volt és nem a gitáromba.
N: Kösz hogy szóltál.
Felvettem a földről és beillesztettem a gitárba.
S: Jó akkor most már kezdhetjük.-forgata meg dobverőt.- 1 és 2 és 1 2 3.
Végig pörgött mindenki hiába volt mindünknek nehéz napja, bár én ma fel töltődtem a drágámtól szóval magamat megértem. Sikerült felvenni kb. 10-ére és ahhoz képes hogy mennyiszer próbaltuk felvenni még nem vagyunk fáradtak. Ugy döntött Xavier hogy meghív minket vacsira, mert hát csak ő főzött.
X: Fáradjatok beljebb.- mindenki bement levette a cipőjét és beült egy tetszőleges helyre. Én a szokásos helyemre ültem le ami a kanapénak az a része amely a sarokban van. Nem azért mert félek tőlük csak az a legkényelmesebb hely. Soshi a szekrény előtt ült le egy párnára, Nao a kanapé másik végében, Xavier meg a konyhába készítette elő a kajákat.
X: Pls valaki jönne segíteni egy kicsit a tányérokkal?
N: Egy pill repülök.-sietem ki a konyhába és vittem be 4 tálat és tettem le az asztalra utána a villákkal is ezt csináltam mivel homemade gyrost csinált.
X: Meghoztam a kaját.- hozta be a sült krumplit először utána szépen lassan a húst a salátával az öntettel együtt ja meg hát a sajtot is.
N: jej gyros a legjobb kaja.
S: Van a gyrosnál jobb kaja is de Xav csinálja a legjobb gyrost.
N: Dee a gyros a legjobb kaja a de utánu rész viszont igaz.-megettük a menyei kaját, még beszélgetünk egy kicsit, majd mind elindultunk haza. Soshi-val majdnem végig együtt mentem, de neki le kellett egy kereszteződésnél fordulni szóval az utolsó 200 m-t egyedül tettem meg. Bementem a lakásba letettem a cuccaim és ruhástul bedőltem az ágyba.
YOU ARE READING
A szerelem harmóniája
RomanceA könyv arról szól, hogy egy lány jelentekezik a Kiotó-i lány kollégiumba és meg tetszik neki egy lány. Jó olvasást mindenkinek.