Nagisa szsz.:
Megkaptuk a számomra egyáltalan nem várt infót az egytemről, hogy később kell bemenni. Na nem max beülök egy órára. Ellógom azt az utolsó pár percet avval az indokkal hogy a diákmunkám így meg úgy, de ma akkor is bemegyek a cicusomhoz. Ma muszáj vagyok ott lenni, mivel lenyugszom, ha láttom, megnyugszom, hogy semmi baja nem lett. Egyszerűen gyönyörű és kell hogy lássam ma. Az ajtómon való kopogás zökentett ki gondolatmenetemből.
N: Megyek.-üvöltöttem az ajtóhoz sietve. Ki kopog ilyenkor? És egyáltalán miért? Bár nincs is késő csak 7:30 van. Mi csak hány óra van. Nem hiszem el be kell valahogy érnem 9-re. Ja igen az egyetemtől kb. 1 és fél órára lakok, szóval nagyon megszívtam. Kinyitottam az ajtót és drága egyetlen bátyám volt az. Hátha rá tudom venni, hogy vigyen el és nem kell busszal menni.
N: Szia Benjiro.-köszöntem neki.
B: Szevasz hugi.-mosolygott rám.
N: Tudom Benjiro, hogy nagyon szereted az egyetlen kis hugod-mondam el a mondókám már majdnem nevetve.- El tudnál vinni a kocsiddal az egyetemre?
B: Persze, de akkor sies.-rohantam gyorsan a gitáromért és azért az icipi táskáért.
N: Mehetünk.-álltam készen ott előtte.- Am minek köszönhetem a látogatást?
B: Hiányoztál.-Gyorsan lementünk a kocsijához. Ami egy gyönyörű szép Toyota. Szerintem a bátyám nem bánta meg az autója megvételét. Persze drága volt, de attól még egyszerűen zseniális ez a járgány. Beértünk a ,,drága" egyetemre. Egyébként szeretem csak nagyon sokan tudják, hogy leszbikus vagyok és ez főleg a kinézetem miatt van. Nem rövid a hajam és nem is tervezem levágatni, de mindig felfogom. Egyfolytában inget hordok, amit a tesómtól csórtam és azok férfi cuccok mind. A testalkatomról meg ne is beszéljünk. Mellem és seggem nincs, de kockás hasam és izmos karom az van. Csak fiú haverjaim vannak, mert a legtöbb lány undorodik tőlem. Talán egyetlen lány barátom van az Nao a többit nem tartom annak. Leültem a megszokot helyemre az ablak mellé leghátulra majdnem a sarokba. Igen icipicikét antiszoc vagyok mióta itt vagyok.
Úgy hiányzik Yuuki pedig tegnap láttam. Őszintén már most mennék innen, de akkor nem foghatnám semmire és értelmetlen is, mert a drágámnak még órája van. Sóhajtottam egyet és elindultam magamnak vizet tölteni, mivel lusta voltam reggel, de mikor az ajtón léptem neki mentem Tsuji professzornak. Róla tudni kell, hogy mindig hamarabb kezdi el az órákat. Akkor nem töltök vizet. Gyoran elnézést kértem és indultam vissza a helyemre. Elkezdődött az unalmas óránk.
Yuuki szsz.:
Már nagyon várom, hogy itt legyen. Még csak első óra van, de nem baj kell nekem Nagisa most. Nagyon hiányzik. A sok gondolat közül Okimoto tanárnő rikácsoló hangja repitett vissza a valóvilágba.
Ok: Tamaguchi Yuuki elismételné, hogy miről volt szó?
Y: ööö- A majdnem mellettem ülő lány rábökött a tankönyvbe az ábrán a vesére.- A vese működéséről magyarázott.
Ok: Igen és mit magyaráztam eddig róla?
Y: Elnézést tanárnő arra nem figyeltem.
Ok: Mindegy üljön le és figyeljen.-sóhajtott egyet.
Leültem és próbáltam figyelni az órán. Nem ment de úgy tettem mintha figyelnék.
Végre végeztem a sulival. Rögtön rohantam az órák után a teremhez.
Nagisa szsz.:
Szerencsém van mivel lebetegedett az a tanár, akivel órán lett volna így haza engedtek minket. Ha jól tudom ha hozzá tartozója vagyok az adott tanulónak akkor kikérhetem a kollégiumból a következő tanítási időig. Akkor van egy ötletem, de baker nem vagyok se az anya se a tesója. Na várjunk van egy ötletem. Soshit kell felhívom, ő Yuukinak az örökbefogadott bátya.
N: Hali!- szóltam bele a telefonba ahogy felvette.
S: Hali! Mit szeretnél?
N: Ha a hugod beleegyezne egy randiba kérlek kikérnéd mára?-már a végére próbáltam cuki hangon megszólalni.
S: ööö Persze ha lehetséges, de szólj, hogy ki kellesz-e kérnem vagy nem.
N: Oké köszi, majd szól. Bye bye- nyomtam ki nem megvárva az elköszönést.
Felkaptam magamra egy fekete inget és egy úgyanolyan színű farmert egy random cipővel illetve megigazítottam a hajam. Rendben akkor kész is vagyok. Út közben vettem egy vörös rózsát is. Nagyon izgulok. Nem tudom miért de nagyon. Mikor beértem a terembe még nem volt ott. Leültem az egyik székre és vártam míg ideér.
Nem is kellett sokat várni kb. 5 percre rá hogy megérkeztem már hallottam az ajtó nyikorgását és Yuuki lépetbe rajta.
N: Szia cicus!-mentem oda és csókoltam meg.- Ezt neked hoztam.
Y: Köszi.-mosolyodot el és egy kis pír megjelent az arcán.
N: Yuuki...-vakargatam a tarkóm.
Y: Igen?
N: Van kedved eljönni velem vacsorázni és nálam aludni?
Y:Persze van. Csak hogyan akarsz elvinni?
N: A bátyád megkértem hogy kérjen ki mint hozzátartozód.-erre már nem szólt semmit csak szorossan megölelt.- még mielőtt elmennénk felhívom Soshit.
Elengedet és elkezdtem Soshit hívni.
S: Szevasz! Naaaa akkor kérjem vagy semm?
N: Kérd ki holnap visszahozom.
S: Jó oké az igazgatónak majd emlitem hogy te viszed el.
N: Oké köszi.- tettem le.
Y: Akkor indulunk?
N: Még menjünk fel az igazgatóhoz.-bólintott egyet és felmentünk. Illedelmesen bekopoktam és egy ,,jöjj" féle motyogás után benyitottam.
N: Jó napot kívánom! Tamaguchi Yuukiért jöttem a testvére helyett.
I: Szia! Oh igen pont most hívott a testvére, hogy kikérné és holnap tanítás előtt vissza hozza. Tovabbi szép napot!
N: Tovabbi szép napot önnek is!- mentem ki az ajtón, ami előtt Yuuki várt rám.- Mehetünk?
Y: Persze menjünk.
Gyorsan elhagytuk az épületet és mentünk Koito egyik legjobb éttermébe. Legalábbis szerintem a legjobb.
YOU ARE READING
A szerelem harmóniája
RomanceA könyv arról szól, hogy egy lány jelentekezik a Kiotó-i lány kollégiumba és meg tetszik neki egy lány. Jó olvasást mindenkinek.