12.fejezet: Te köcsög...

18 1 0
                                    

Yuuki szemszöge:
Mikor felkeltem valaki simogatott nagyon finoman. Nem is nyitottam ki a szemem. Remélem nem Miu simogat engem.
Nagisa szemszöge:
Nem bírok evvel az aranyos látvánnyal betelni. Annyira aranyosan alszik. A simogatásra látszólag nem akart felkelni. Levettem a cipőm és ráültem csípőjére felé hajolva kissebb puszikat adtam ajkára. Erre a cselekedetemre kinyitotta a szemét és nyakamnál fogva húzott egy csókra. Nem bírram magammal, így rögtön a szájában táncolt a nyelvem.
N:Jó reggelt picikém!-váltunk el egymástól.- jól aludtál?
Y:Jó reggelt!-ölelt meg.- igen, de simiből még kérek.- mosolygott.
N: Jól majd még kapsz a simiből.-nyomtam egy puszit a homlokára és odaadtam az egyenruhát.- Na de vedd fel az a kényszerzubbonyt utána kapsz csak simit.
Y: Jó fel veszem a kényszer zubbonyt.- kezd kuncogni.- Utána mit akarsz csinálni?
N: Utána addig simogatlak és puszilgatlak míg nem kell bemenni abban a szarba.
Y: Ez jó ötlet.- ment be a fürdőbe.
Kijött az egyenruhában és leül az ágyra. Ahogy leült letepertem és felé tornyosul kezdtem el falni ajkait. Elengedtem ajkait és áttértem a nyakára, közbe hátát és fenkét simogatam ruhán át.
Y: Nem hagyjuk ki ma a sulit?- mosolygott rám elvörösödve.
N: Jó lenne de nem szeretnék pótolni holnapra.- csókoltam meg.
Y: Akkor majd folytatjuk a zene teremben?- mosolygot rám aranyosan.
N: Persze a folytatást ki nem hagynám.
Yuuki szemszöge:
Elvettem a táskám és már indultunk is a suliba. Beültem a helyemre és valahogy furán éreztem magam mintha mindenki engem nézne. Már vártam hogy elkezdődjön az óra hátha akkor nem fogom ezt érezni, de nem egyfolytában éreztem ezt a fura érzést. Nagy szünetben ki is mentem a nagy kutyusomhoz. Persze mások előtt csak úgy nem kapjuk le egymás a homofób tanárok miatt is, meg hát pár diak is homofób.
Megöleltem Nagisat szokásosan és már menten is a 2. órámra. Igazából 2. óra után kezdem megszokni hogy valaki nagyon néz engem. Nagyon hamar eltelt a nap szóval már igyekeztem le a zene terembe. Kaname és a csapata jött velem szemben kerültem volna ki őket de nem engedték. Natsu és Kazashi oda fogot a falhoz és oda lépet hozzám Kaname.
Kan: Nem mozdulnak rád a fiúk és máris inkább egy lánnyal vagy?-húzta el a száját.- Fúúúj ez undorító.
Y: Nem érdekel a véleményed és nem azért vagyok Aihara-samaval mert a fiúk nem mozdulnak rám.
Kan: Hát te beteg vagy Aihara-samaval és minden meleggel együtt.- már nahdnem a sírás szélén voltam. Mi az hogy beteg vagyok mert szeretek valakit. Ez olyan mint hogy ha fiúval lennék együtt csak ő nem akar semmi olyat tőlem és szeretem pusziait.
N: Nem vagyunk betegek és engedjétek el Yuukit.- gáncsolja ki Kanamet és tapos bele gyomrába.
Közben a földre rogyok és tör ki belőlem a sírás ahogy elengednek és futnak el.
N: Jól vagy hercegnőm?- ül le mellém és ölel meg.
Y: I-igen.-szorítom magamhoz.
Egy idő után felvesz és bevisz zene terembe. Leül egy székre én még mindig sírva ölelem magamhoz.
N: Nyugi drágám.-kezdi lágyan simogatni hátam.- Ez tőlük várható volt. Minden tőlük gyengébb leszbikus lánnyal ezt teszik ha meg tudják hogy az. Kaorival is megtették szonnal mikor kiderült hogy együtt van Miuval.- csókolt meg lágyan.
Megfordultam szembe vele, de 1 percre sem engedtem el ajkait. Egy idő után át tért a nyakamra és néhol helyen meg is szívta. Annyira tetszik ahogy meg-meg szívja néhány helyen. Egyszer csak abbahagyta és magához szorított lihegve.
Y: Nagyon jó volt.- pusziltam meg arcát.
N: Már mindjárt be kell érnünk az étkezőbe.- mindta kicsit szomorkás hangnemben.
Leszálltam róla és kézen fogva elindutunk az étkezőbe.
Még az étkező előtt sem engedtem el kézét mert már úgyis tudja mindenki. Aki meg nem az elől már nem szégyellem hogy egy lánnyal vagyok. Bár az evvel járó bántásokra még nem egészen.
Leültünk a helyünkre és elkezdtünk enni. Természetesen loptam a nagy kutyusom kajájából. Kaja után mivel Miu Kaorival aludt ezért a nagy kutyusommal aludtam. Olyan jó volt megölelni és vele elaludni.

A szerelem harmóniájaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang