Yuuki szemszöge:
Felkeltem körül néztem láttam még mindig a 110-es szobában vagyok. Oldalra néztem Nagisara, aki már fel kelhetett lehetet egy ideje, mert nem kómás a feje. Eddig még észre sem vettem, de vajon mióta fekhetek a kezén.
Y: おはよう ( jó reggelt)-mondtam halkan és mosolyogtam.
N: おはよう neked is Yuuki-chan- húzott közelebb magához.
Y: Ööö mit akarsz?
N: Semmi olyat amit megbánnánk.- kezdtem félni hogy megcsókol vagy valami mást amit nem akarok, de nem ő csak megölelt szorosan és úgy feküdt mellettem. Gyönyörű barna hajára rá sütőtek a jövő Nap sugarai, ahogy felnézett rám úgy a barna szemei csak úgy csillogtak. Akármilyen aranyosan néz ki ilyenkor, akkor sem jönnék össze vele. Amúgy meg vannak fiúk a szemben lévő kollégiumban az ünnepek meg úgyis egyben vannak, szóval lehet van pár helyes srác abba a suliba. Hallottam az itteni heteró lányoktól, akikből elég sok van, hogy a diáktanács elnök a fiúknál Hayakawa Maki-kun nagyon helyes és kedves. Na meg Maki-kun elvileg szerelmes Nagisaba. Megszívta, mert Aihara-sama leszbi.
Felültem az ágyra és ránéztem a még éppen alvó két lányra. Átölték egymást ez olyan aranyos. Kaori fekete rincseit eltakarta Miu vastag barna haja, ami szanaszét álllt. Leült mellém Nagisa mosolyogva rá pillantott a másik ágyo alvókra.
Nagisa szemszöge:
Mi van Kaori végre mert lépni vagy ez csak a látszat. Miuból kinézném, hogy szerelmes lenne Kaoriba így lehet, hogy Miu lépett. Vagy a harmadik egyikük sem csak alvás közben ölelték egymást.
Yuuki vissza ment a szobájukba átöltözni egyenruhába bár nem értem még én se ezt a vasárnapi szabályt ebben a kolliban.
Én is elmentem átöltözni. Bevittem a fürdőbe a ruhát lettetem a kàd szélére. Levettem a hálóinget. Hallottam utána egy kopogást. Csak magamra tekertem egy törülközőt, hogy azért takarjam valamivel magam. Kinyitottam az ajtót Yuuki állt ott az egyenruhájában, nagyon aranyosan nézett ki bár mindig így láttom egyenruhában.
N: Gyere be nyugotan.- húztam be karjánál fogva. Közben kicsit lecsuszott a törülköző így félig kilátszott a mellem.
Y: Szerintem öltöz fel normálisan, mert még a törülköző megadja magát.
N: Oké.-mentem vissza öltözni.
Yuuki szemszöge:
Mire Nagisa felöltözött addigra Miu és Kaori is felébredt, még elnéztem volna 5 percig, hogy egymást ölelve alszanak.
Y: Mi történt nálatok az este folyamán?-kérdeztem perverz mosollyal az arcomon. Kaori már olyan volt, mint egy paradicsom.
M: Semmi, miért?- full higgadtan elmondta ezt.
Y: Hát csak olyan aranyosan aludtatok úgy össze ölelkezve.
M: Ja-kezdet kuncogni.
Kaori még mindig vörös volt..
Kaori szemszöge:
M: Kaori kijösz az erdőbe?
K: Öö i-igen
M: Oké szupi, csak vegyük fel az egyenruhát.-mosolygott-Át megyek az egyenruhámért.-ment az ajtóhoz.
Y: Miu én áthoztam az egyenruhád.-nyújtotta oda neki.
M: Köszi Yuuki.- megsimogatta a fejét.
Nagisa kijött a fürdőből.
N: Akkor mehet valmelyikötök.-oda sétált Yuuki mellé.
M: Menj te Kaori.
K: Nem mehetnénk együtt?- nagyon vörös lehetem de nem érdekelt.
M: Felőlem oké.- megfogta a csukló és vitt be. Be csukta fürdő ajtót. Kikiabáltam Nagisanak, hogy adja ide az egyenruhám, mivel kint hagyjtam. Gyorsan odaadta nekem és vissza csukta az ajtót. Ránéztem Miura és tudtam, hogy mostmár így 2 év után el kéne mondani.
K: Miu szeretnék mondani valamit...
M: Szeretlek Kaori.- vágott bele a szavamba. Álltam ott lefagyva.
K: Én is téged.
M: De én nem barátilag értem.
K: Tudom én sem.- öleltem meg.
M: Oké de most már öltözünk majd az erdőben folytathatjuk.- puszilt meg. Utána én fény sebeséggel kaptam fel és le a ruhákat, de Miu az nem volt szégyelős olyan lassan öltözött, ahogy nem szégyelte.
A szemem egyszer csak megakadt egy pontom és az a melle volt. A melle nem is volt kicsi, de nem is volt hatalmas, pont akkora lehet, hogy belefér a markomba. Elkaptam a tekintettem gyorsan. Miért néztem a mellét? Még csak annyit mondtuk egymásnak, hogy "szeretlek".
M: Oké felöltöztem.- vigyorgott rám.
Erre a mondatra már nyitottam ki az ajtót.
Lementünk az erdőbe. Egyszer csak Miu leül egy fa tövébe és mutata, hogy üljek az ölébe. Mint egy engedelmes kiskutya, engedelmeskedtem Miunak és az ölébe ültem.
M: Na akkor folytatjuk amit elkezdtünk?- megnyalta a szájaszélét és vigyorgott rám.
Nem is válaszoltam hanem rögtön az ajkára tapadtam. A lassú csókból, hamar át tértünk a heves, szenvedélyes csókba. Míg végül elválltunk egymástól levegőért kapkodva.
Már csak nyomtam az arcára egy puszit és lefeküdtem az ölébe. Persze nem akartam elaludni ezután, de a puha combján feküdve elnyomott az álom.
Miu szemszöge:
[1 órával később]
Végig Kaorit néztem, ahogy alszik egyszerűen olyan aranyos, hogy el se tudom mondani. Ránéztem az órámra már lassan ebéd volt. Az ebédet nem akartam kihagyni, mint a reggelit.
M: Kaori jó reggelt- keltegetem simogatva.-Pár perc és be kell érni ebédelni. Ja meg a fiúkollégiumosok itt ebédelnek.- kinyitotta lassan a szemét és rám nézett.
K: Oké akkor induljunk.-ült fel lassan.
Felálltam és nyujtottam a kezem, hogy felsegítsem amit el is fogadott és elindultunk az ebédlőbe.
Yuuki szemszöge:
Miu és Kaori kézen fogva bevonultak az ebédlőbe helyett foglaltak egymással szemben melletünk. Furcsáltam, hogy itt van a főnővér és minden tanár ők a tabáriba szoktak enni.
Y: Miért vannak itt a nővérek?-kérdeztem halkan
N: Ma itt fognak ebédelni a fiúk.-vágta rá.- Meg azért ülünk egyire szelősen, hogy két lány közé beférjen egy fiú is.- ahogy elmondta ezt rögtön vonultak be a fiúk. Mellém kettő nagyon helyes fiú ült. Nagisa mellé meg ha jól tudom a fekete rövid hajú Hayakawa Maki volt a diáktanácselnök másik akinek vörös közepesen rövid haja volt az Akanabe Ayato. Ayato az nagyon lányos testalkatal rendelkezett, de szerintem illet a kinézetéhez. Evés közbe jót beszélgetünk Nagisaval és a kettő mellette ülő sráccal. Kiderült, hogy Ayato hegedül, Maki meg zongorázik. Hamar elment így az idő utána elbúcsuztunk a fiúktól. Felmentünk a szobánkba.
Vacsora után lefürödtem utána Miu is. Én már akkor aludtam mikor Miu kijött a fürdőből.
DU LIEST GERADE
A szerelem harmóniája
RomantikA könyv arról szól, hogy egy lány jelentekezik a Kiotó-i lány kollégiumba és meg tetszik neki egy lány. Jó olvasást mindenkinek.