10. fejezet: Újévi koncert

11 1 0
                                    

Yuuki szemszöge:
Nagyon jó kedvem volt felkelés után. Nagyon várom már a ma esti koncertemet Nagisaval.
Imádok vele zenélni, vele valahogy teljesen más. Mentem reggelizni, de fura volt Aihara-sam ilyenkor szokott elindulni az étkezőbe most meg sehol sincs. Na mindegy én viszont nagyon éhes vagyok.
Már ott ült az asztalnál Nagisa és látszot az arcán hogy csak erőlteti magába az ételt. Elültem vele szembe. Próbáltam vele beszélgetni de nem nagyon figyel csak akkor ha megszólítottam de inkább maga elé bámult.
Nagisa szemszöge:
Nem volt semmi étvágyam de azért próbáltam a kaját leerőltetni a torkomon. Yuuki próbált beszélgetni velem, én viszont már annyira nem birom visszatartani magam hogy inkább nem szóltam kb. semmit sem. Még csak addig bírjam míg lejátszuk azt a 2 darabot és lemegyünk a szinpadról.
Y: Nagisa jól érzed magad?
N: Igen jól érzem magam csak izgulok.l- próbáltam nem tudatni vele hogy mit akarok a 2 dal után.
Lehet, hogy avval a cselekedetemmel fog végett érni a barátságunk, de szeretném. Szeretem Yuukit és remélem ő is szeret viszont. Amit kétlek.
Yuuki se eszik annyit amennyit szokott. Ez nagyon szokatlan, ennyire keveset nem evett még a kedvenc reggeliéből.
N: Elcsomagoljam neked a reggelit?-mosolyogtam rá.- Hátha megéhezel és enni kívánsz.
Y: Aha köszi.-mosolygott rá, amibe kicsit bele pirultam, de remélem nem veszi észre.-A teremben várlak.
N: Oké.- Csomagoltam be és még pár falatot leerőltetem és mentem a gitárért.
Yuuki szemszöge:
Nem ettem valami sokat, mert izgulok is meg kicsit aggódom Nagisaért. Vajon mi lehet a fejében? Történt valami vele?
Gyakoroltunk már nem volt kb. semmi hibánk csak néha Nagisanak a ritmusok, de azon kivül semmi. Ebédre már le se mentem ahogy Nagisa semm. Én éhes voltam, de ha meg látnám a kaját és ahogy Nagisa erőlteti le torkán elmenne az étvágyam.
Pihenés közben kicsit oda bujtam egy ölelésre Nagisahoz amit egy kisebb pírrel az arcán jutalmazott.
Nagyon aranyos amikor elpirul, de nem érzem hogy felé húzna a szívem.
[4 óra múlva]
Mindjárt kezdődik. Már nagyon várom. Már Nagisa az erősítőkkel bajlódik.
N: Nem láttad azt a klasszikus gitárom amelyet erősítőhöz lehet kapcsolni?
Y: Úgy emlékszem hogy a terembe hagytad.
N: Köszi.- rohant a terem felé.
Pár perc múlva vissza jött a gitárra és egy gitár tartóval együtt. Lehelyzte a színpadra a tartót és utána már az erősítőhöz hozzá kötöt gitárt is.
Oda jött hozzám és megölelt. Elültünk a színpad csücskébe és vártuk a kezdést.
Igazgató=I: Üdvözlök mindenki ezen az újévi kisebb koncerten! Az első fellépőink Aihara Nagisa és Tamaguchi Yuuki.-mentünk fel a színpadra. Csodálkoztam, hogy Nagisa nem ült le pedig ott volt a szék na mindegy.- Az első szám amit jászani fognak az Azuna Rikotól a Rise lesz.- lement az igazgató a színpadról.
N: 1 2 3.-halkan mondat melletem.
Már kezdtük is játszani az intro. Szerencsére ebben a dalban nem kell annyit énekelnem. Lejatszottuk és már jött fel a színpadra az igazgató.
I: Ez egy csodálatos zene egy csodálatos párosunktól. Nem is szaporítanám a szót jöjjön akkor Azuna Rikotól a Memories.- ment vissza le a színpadról.
N:1 2 3.-mondta megint halkan és már kezdtük is együtt játszani.-Memories
We made a small base on the grass
Memories
We drew some pictures of mountains and flowers
I felt like time flied when it was beautiful- még mindig meglepődök hogy milyen jól énekel mélyen.

Y és N:Memories
We walked around singing a song
Memories
A quiet talk made us know each other
You might know what I thought

Sometimes destiny is cruel and cold
But I wish I could be with you forever- ezután a rész után nem énekelhetem tovább mert fuvoláznom kellett de ez a rész tetszik nekem a legjobban és ahogy Nagisa énekli úristen nagyon jó.

N: Hi, you
Let's smile like the sun
And sing like a bird
And walk like a cloud
All of you will be memories
And I want to remember to the end of time- akár mennyire nem mennek a magas hangok neki még ugyis jól hamgzik.

Y és N: Memories
We made a promise to come back
Memories
I have been waiting for you ever since
On this wonderful day
I wish you stayed alive- Mivel nem volt trombitásunk ezért helyetesítetük a fuvolával.

Y:Even if the sun never rises
Even if the birds disappear
Even if the sky is covered with the black clouds
We would solve all- igen itt má egyedül éneklek mert Nagisa se tud egyfolytába énkelni.

Y és N:Hi, you
Let's smile like the sun
And sing like a bird
And walk like a cloud
All of you will be memories
And I want to remember to the end of time- Kicsit megszédültem így leültem az eredetileg Nagisanak kikészített székbe és úgy játszottam el a trombitát helyetesítő részt.

N és Y:All of you will be memories
And I want to remember to the end of time

Memories
We were just friends without a doubt
Would you forgive me for my selfishness?
Let's meet here again- szerintem nagyon jól sikerült bár nem érzem jól magam továbbra semm. Odajött hozzám Nagisa felsegített meghajoltunk és már mentünk le. Leültetett a színpad tövébe.
N: Tessék egyél és igyál.-nyujtotta a megmaradt reggelimet és egy üveg vizet.
Y: Kö-köszö-szönöm.-Mi van most velem, nem szoktam dadogni.
Megettem a kaját és ittam a vízből is.- Kérsz?- nyujtottam a vízet.
N: Igen köszi.- mosolygot egy kisebb pírrel az arcán.
Ivott egy kicsit. Leül a lábamra.
Y: Nagisa mit akarsz?- kérdeztem már kicsit elvörösödve.
Nem mondott semmit csak elmosolyodot közelebb hajolt és az ajkait az én ajkaimra helyezte és csak megpuszilt.
N: Yuuki mióta ide jöttél azóta csak rajtad jár az eszem-egyre jobban vörösödött el.- Lennél a párom?- kicsit meglepődtem de legbelül akárhogy is el akarnám fojtani az érzéseim nem tudom.
Y: I-igen szeretnék a párod lenni.-öleltem meg.
Ezek után az ajkaimra tapadt.
Már rögtön bebocsájtást kért nyelvével amit természetesen megadtam. Nem falta az ajkaim inkább élvezte minden pillanatát. Elváltunk egymástól a levegőért kapkodva. Nagyon hevesen vert a szívem. Olyan puhák az ajkai és olyan jól csókol. Pont valami romantikusabb zenét játszott a másik 2 fellépő.
N: Felkérhetem a királylányt egy táncra?- áll fel énésyújtotta a kezét.
Nem szóltan semmit csak bólintottam és fogtam meg a kezét. Felsegített és kezdtünk táncolni. Nagyon jó vele táncolni. Végig táncoltuk ezt a zenét és már jöttek le Makiék.
Ma: Oh hello-mosolygott ránk ahogy fogtuk Nagisaval egymás kezét.- Jól játszotattok.
N: hali ti is jól jatszottatok.- mosolygott a fiúkra.
Ma: Valami történt esetleg közöttetek?- kérdezte nagy mosollyal az arcán.
Y: Ömm hát..- vörösödtem el.
N: Eddig is volt csak nem mondtuk el.
Ma: Aranyos páros.- mosolyodott el még jobban-Na de nekünk mennünk kell sziasztok.
N és Y: sziasztok.- mentek el a fiúk.
N: Pakoljuk össze a cuccaink és menjük a fel a szobáinkba.- össze pakoltunk és vissza vittük a terembe a cuccokat.
Y: Nagisa nem aludnál nálunk a szobában?
N: Szeretnéd?
Y: Igen
N: Akkor persze.- Nagisa elment a saját szobájába ledürdött, felöltözött és már jött is át. Addigra én is lefürödtem. Egyideig ültünk és beszélgetünk.
De hát Nagisa nem bírt magával és letepert. Miu nem volt itt mert most Kaorinál éjszakázik.
Nagisa szemszöge:
Ahogy letepertem felé hajoltam és megint csak az ajkain köttötem ki. Nagyon édesek ajakai. Szívem szerint sosem engedném el ajkait, de a levegő hiány miatt muszály volt. Elkezdtem az én hercegnőm nyakát csókoltgatni. Kisebb nyögésekkel juttalmazta ezt, de tudtam hogy nem állok készen arra hogy ettől tovább menjek. A végét egy kisebb csókcsatával zártuk, ami utàn rögtön elaludtunk.

A szerelem harmóniájaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora