Siyamerler

93 8 1
                                    

Sevgili okurlarım:)))
Az önce bir bölümün daha sonuna geldiniz.Kitabımın okunma sayısı arttıkça,takipçi sayısı arttıkça mutlu ediyorsunuz.Tekrar teşekkür ediyorum hepinize.Bu bölümde Afra Asiler'in değil benim ağzımdan hikayeyi okuyacaksınız.Kemerlerinizi bağlayın sizi Siyamerler geçmişine götüreceğim.Oldukça sarsıntılı bir yolculuk olacak.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen:)

Siyamerler'in namı çok eskilere dayanır.
Köklü bir ailenin ortanca oğlu olarak dünyaya gelen Hakan Siyamer hayatı dolu dolu yaşayan,sevdiklerini herşeyden önce düşünen biridir.Zengin çocuklarından olmasına rağmen çocukluğunu tozla toprak içinde arkadaşlarıyla top oynayarak geçirmiştir.17 yaşından beri gerçek aşkı arayan Hakan günün birinde aradığını bulur.
Şermin Bağlar...
19 yaşında bir genç kız hayatın anlamı olmuştur Hakan'a.
Onu o kadar seviyordur ki gece izlediği yıldızların onun penceresinden de gözükmesini dilemektedir.
Bir gün ailesine bu durumu anlatır.Hakan'ın ailesi durumu oldukça hoş karşılar.Ama Şermin için işler bambaşkadır.O da Hakan'a aşıktır.Fakat ailesi kızlarının Hakan ile evlenmesine karşıdırlar.İki aşık bir gün kaçmaya karar verirler.Şehirlerce uzak bir yere gidecek,evlenecek ve mutlu bir hayatları olacaktır.Öyle zannederler.Bir süre dedikleri gibi olur.Şermin ile Hakan evlenir ,5 ay sonra Şermin hamile kalır.Hakan ise iş çıkışı eve dönerken geçirdiği trafik kazası sonucu hafıza kaybı yaşar.Artık Hakan başka biridir.Onun içinde ne sevgi vardır ne de merhamet .Artık sevdiğinin ellerini tutan eller kana bulaşmıştır.Her gün eşine ve çocuğuna bakmak için,para kazanmak için gittiği yer iş değildir.Orası cehennemdir.Hakan mafya lideri olmuştur.
Kötü insanlarla iş birliği yapar,masumların paralarını yerlerdi.

Gelgelelim Şermin Siyamer'e.
Eşine neler olup bittiğinden daha sonraları haberi olan Şermin, doğurduğu bebeğine hem annelik hem babalık yapmıştır.
Çocuğu onun herşeyidir.
15 yıl sonra
Şermin'in herşeyden koruduğu sakındığı evladı 15 yaşına gelmiştir.Görünüşü davranışları aynı Hakan'dır.
Çocuk,babasına ne olduğunu annesinden duymuştur ama yinede görmek istiyordur ,mafya bile olsa...
Kim bilebilirdi gizemlinin mafya çocuğu olduğunu?
Yıllar geçer Şermin'in oğlu 18 yaşına gelir.
Babasına düşmandır artık.Ne olursa olsun insan bir çocugu olduğunu,hamile bir eşi olduğunu unutmaz.Gizemli böyle
düşünüyordur.Babasını dava eder.Onun mafya olduğunu ihbar eder.Hakan'ın ceza alması için herşeyi yapar.
Hakan Siyamer,elinde bir güç vardır.
18 yaşında biri kim oluyor da mafya babasını ihbar ediyordur.
Gizemlinin adamları tarafından yakalanmasını istemektedir.
Nereden bilebilir çocuğu olduğunu...
Kendisini yakalayan adamlara karşı saldıran gizemli adamların çoğuna zarar vermiştir.Artık hem babasına düşmandır hem de adamlarına...

Getirildiği odada,yıllar önce kaza yaparak hafızasını kaybeden,hamile eşini ve çocuğunu bırakarak mafyaya bürünen babasını yani mafya liderini bekler.İstese onu bile yerle bir edebilecekken,içindeki güç buna bile yetecekken kalbinin içinde bir yerlerde birşey buna müsade etmez.Getirildiği karanlık odada elleri kelepçeli ,ağzının kenarı kana bulanmış bir şekilde içinde öfke ateşi her bir dakika kıvılcımlanırken bekler.Elbette yüzleşecektir.
Gelir.Son zamanların mafya babası,masum bir çocuğun babası...
Karşısında elleri kelepçeli bekleyen delikanlıya bakar.İçinden gülmek gelir,ama o yıllar önce silmişti bu hissi.
Sanki içinde bir yerlerde bazı anılar canlanıyor,birşeyler hatırlayacak gibi oluyor ama kötülük galip geliyordu.Tanımadığı oğluna her bakışında parçalar bir tamamlanıp bir eksiliyordu.
"Benden ne istiyorsun?"
Acı gülümseme yerleşmişti.
"Senden ne mi istiyorum?Senden bu zamana kadar yapmadığın adamlığı yapmanı istiyorum."
Hakan'ın adamları gizemliye doğru yaklaştı.Tam saldıracakken Hakan eliyle yapmamaları için emir verdi.
"Bu zamana kadar yapmadığım adamlığı senin sözlerinle yapacağımı mı sanıyorsun? Ayrıca yaş olarak senden oldukça büyüğüm.Dur bakalım,benden istediğin adamlık sana da mı lazım oldu?"
Ardından kötü bir kahkaha patlattı.
"Yani sonunda kabul ettin adam olmadığını.Benim adamlığıma gelince,geride bıraktığın bir ailen olduğunu unutmasaydın o dersleri de alırdık elbet."

Asrın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin