ay ışığı

19 1 0
                                    

hidden citizens, moonlight sonata (epic trailer version)

Begina'ya haftalarca süren yolculuğumda bazı hanlara ve şövalye birliklerine uğradım. Yemek yedim, atımla ilgilendim, kılıç antrenmanlarına devam ettim ve gece orada kaldım.

Yine sabahın erken saatlerinde atımı hazırlayıp yola çıktım. Üçüncü haftanın sonunda Begina'ya yaklaşmaya başlamıştım ve bugün birliğe varmayı hedefliyordum.

Halkın büyük çoğunluğu, tarım ve hayvancılık ile geçiniyordu. Çiçek açan meyve ağaçlarının ve tarlalarıyla ilgilenen çiftçilerin yanından geçtim. Begina'da havanın tam olarak ilkbahar havasına dönüştüğü günlerdeydik.

Etrafımı gözlemlemeye devam ederken şehrin merkezine yaklaştım. Birliğe vardığımda birçok şövalye ile tanışacak olmanın gerginliğini üzerimde hissetmeye başlamıştım.

Begina'nın meydanında haftaya başlayacak ilkbahar şenlikleri için hazırlıkların yapıldığını gördüm. Begina'nın ticaretle ilgilenen azınlık kısmı, genelde ilkbahar şenliği ile geçimini sağlıyordu. Şehrin merkezinde bulunan saat kulesine baktım. Tam zamanında şehre varmıştım.

Saat kulesini geçtiğimde altın harflerle yazılı 'Begina Kışlası' tabelası göründü. Ağaçların arasında, geniş bahçesiyle ferah bir yerdi. Kapının önünde, Begina'nın sembolü olan kelebek bulunuyordu. Bu gösterişli kapı süslemesi, altın rengiyle oldukça göz alıcıydı. Kelebeğin kanatları, yaldızlı detaylarla süslenmişti.

Kapıyı bana açan nöbetçi şövalyelere selam verdim. Onlar da bana karşılık verdi ve içeri girmeme izin verdiler.

Atımdan inerken birliğin seyislerinden biri beni karşıladı, Daisy'i ahıra götürdü. Birlik binasına giden yoldan ilerlemeye başladım. Uzun zamandır beklediğim bu ana geldiğimde hissizleşmiştim. Yalnızca sakin ve kararlı adımlar atarak binaya yürüyorum. Aklımda hiçbir şey yok gibi...

Begina şövalye birliğinin binası, sade ve gösterişsiz görünse de binanın bakımının düzenli olarak yapıldığı belli oluyordu. Soluk sarı renkte olan bu bina 6 katlıydı ve çoğu katına sarmaşıklar uzanıyordu. Binanın içine girdiğimde oldukça geniş olduğunu fark etmiştim.

Begina ilkbahar birliği 60 kişiydi ve 20 kişiden oluşan ekiplerden birinde yer alacaktım. Koridorda ilerledim, birliğin panosundaki listeden 3.ekipte bulunduğumu öğrendim. Ardından yeni ekip komutanımla görüşmek için üst kata çıktım.

Odasının önünde durdum, kapısını tıklattım. Girer girmez şövalye selamı verdikten sonra "Ben küçük şövalye Elva Undeka. Serva'dan geliyorum." diyerek kendimi tanıttım.

"Onbaşı Jareth Davis. Begina ilkbahar birliğinin 3.ekip komutanıyım. Tanıştığıma memnun oldum, küçük şövalye."

Biraz durup bana merakla bir soru yöneltti. "Seçilen en genç küçük şövalye olduğunu duydum. Kaç yaşında seçilmiştin?"

Bunu tanışır tanışmaz konuşacağımızı düşünmemiştim. Mümkün olan en sakin şekilde sorusunu cevapladım. "13 yaşında akademiye alındım."

"Anlıyorum... Bu sebeple tecrübeli olduğunu düşünebilirsin ama burada yıllardır bu işi yapan şövalyeler olduğunu unutma." dedi.

Üstünlük kuracağımı düşünmesi beni şaşırtmıştı. Kendimi gülümsemeye zorladım. "Begina hakkında herhangi bir tecrübem yok ve buraya ilk kez geldim. Çalışma şartlarınıza uyum sağlayacağım." dedim.

Neyse ki daha ikinci görev yerimde tecrübeli olduğumu iddia edecek bir aptal değilim ancak benimle tanışır taşmaz bunu düşünerek kendisini bana ilk günden tanıttığını düşünüyorum.

11-13Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin