Chishiya:Emin değilim ama Arisu sahte kasayı bulduğunda, genellikle iyi bir poker suratlı olan Aguni başka bir şeye bakıyordu. O zarfın içindeki her neyse, bir kod ya da boş bir mektup olduğunu düşünüyorum. Sanırım sadece bir çizim de olabilir.Mai:Ah, şu geyikli tablo...
Chishiya:Buldum.
Kuina telsizi ağzına yaklaştırdı.
Kuina:Demek bu yüzden onları feda ettin?
Chishiya:Evet, bir şeyi kazanmak için bir şeyi kaybetmelisin. Onlar piyondu, hepsi bu, bok olur.
Kuina içini çekti.
Kuina:Evet, şey tek bildiğim... Senin düşmanın olmayı kesinlikle istemeyeceğim.
Dedi Kuina elindeki telsiz aracılığıyla Chishiya'ya.
Chishiya kıkırdadı.
Chishiya:Evet, bunu çok duyuyorum.
Mai:İkinci duyuşun hemen havalara girme.
Dedim ve Kuina ile kıkırdadık.
The Last Boss'un bize doğru yürüdüğünü gördüğümde Kuina ve ben sağımıza baktık.
İkimiz de nefesimizi tuttuk ve telsizlerimizi sakladık.
The Last Boss bizi geçti ve arkasına bakmak için yürümeyi bıraktı.
Ben ve Kuina birbirimize baktık ve başımı salladım.
The Last Boss'a dönüp baktık ve ikimiz de aynı anda göz kırptık, The Last Boss başı önde olarak uzaklaştı.
Kuina ile göz göze geldiğimizde sırıttım.
***
Ben, Kuina ve Chishiya Sahil'in arkasında dışarıdaydık.
Kuina:Onun için üzülmüyor musun? Arisu yani.
Dedi ellerini kavuşturup duvara yaslanmışken.
Chishiya bize baktı.
Chishiya:Ona üzüldüm mü?
Kuina:Pekala, üzgün olduğumu düşünüyorum.
Diye ekledi Kuina.
Chishiya:Bazen hayatta kalmak için bir şeyler yapmak zorundayız. Eğer onun için bu kadar endişeleniyorsan, o zaman ona yardım etmelisin Kuina.
Ben ve Kuina Sahil'den ayrılmak üzere Chishiya'ya yürüdük.
Chishiya:Olamaz...
Diye fısıldadı Chishiya alçak sesiyle.
Chishiya ile durduğumuzda Kuina kapıdan geçmek üzereydi.
Chishiya:Bekle!
Chishiya numarasını tanımlayan bileziğini çıkardığında üçümüz de geri çekildik.
Onu kapıya fırlattı ve kırmızı bir lazer hızla aşağı indi, yanarken bir çatırtı sesi çıkartmıştı.
Kapının önünde durdum.
Ve lazeri inceledim.
Ben, Chishiya ve Kuina Sahil formunun etrafındaki bariyeri görmek için yukarı baktık.
Bir erkek sesi konuşmaya başladı.
X:Tokyo'daki Sahil geçit töreninde kaldığınız için size içtenlikle teşekkür etmek için bu fırsatı değerlendirmek istiyoruz. Minnettarlığımızın bir göstergesi olarak, şimdi mekandaki 59 katılımcının tamamıyla oyuna başlayacağız.
Mai:Sahil bir oyun arenası, güzel...
Ve bir anons duyuldu.
"TÜM KATILIMCILAR HEMEN LOBİDE TOPLANMALI. DAHA SONRA OYUNUN KURALLARI AÇIKLANACAK. TEKRAR EDİYORUM. TÜM KATILIMCILAR HEMEN LOBİDE TOPLANMALI."
***
Kuina ve Chishiya ile Sahil'in lobisine gelmiştim, Arisu dışında neredeyse herkes oradaydı.
Kendime bir telefon alıp etrafıma bakındım.
Aşağı baktığımda göğüsüne bıçak saplanmış bir Momoka gördüm.
Herkes mırıldanıyordu.
Bir anda Asahi cesedin yanına koşup hıçkıra hıçkıra yüksek sesli bir şekilde ağlarken bağırdı.
Asahi:Momoka! Momoka! Neden..?
Şimdilik bu kadardı... Umarım beğenirsiniz. Bir yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın, söyleyin düzeltirim. İyi okumalar, iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐎𝐔𝐋𝐃𝐍'𝐓 𝐆𝐄𝐓 𝐄𝐍𝐎𝐔𝐆𝐇 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟
FanfictionUmarım beğenirsiniz, şimdiden iyi okumalar dilerim...