twenty six

702 68 71
                                    

yazarın anlatımı

"Chris, tam şu an beni burda becermeni istiyorum."

"Küçüğüm, tam şu an seni burda becermek istiyorum."

Chan, Jeongin'i yasladığı masadan kaldırmış tek bir haraketiyle her şeyi yere atmıştı.

Küçüğünü tekrardan masaya yatırmış ve üstündekileri tek çırpıda çıkarıp atmıştı.

Jeongin sadece sevgilisini izliyordu, hiç bir şeye karışmıyordu.

Kendini ona teslim etmeyi seviyordu.

"C-chirs." Jeongin aklına gelen şeyle durmuş sevgilisinide durdurmuştu.

"Yemek, akşam yemeğe gitmeliyiz."

Doğru, Jeongin şirkete ilk geldiğinde bundan bahsetmişti. Babası bu akşam yemeğe çağırmıştı büyük olanı.

"Canını yakmam merak etme." Chan göz kırmış ardından sevgilisinin dudaklarıma yönelmişti.

Küçüğünün dudaklarını parçalarken bir yandanda eli altındakinin vücudunu talan ediyordu.

Dudaklarından başlayan öpücük, ilk boynuna ardından göğüslerine doğru kaymıştı. Jeongin, sevgilisinin her haraketinde kendinden geçiyordu.

Chan dokunduğu an vücudu hassaslaşıyordu.

"Chris..."

"Söyle bebeğim." Sevgilisinin saçlarıyla oynamaya başladığında sanki onu zorlamıyormuş gibi çıkmıştı sesi, naif ve sevgi dolu.

"Kapıyı... kitle." Doğru bu büyük olanın aklına gelmemişti. Chan sevgilisinden zorla ayrılmış ve ardından kapıyı gitlemeye gitmişti.

Sevgilisi onu izlerken büyük olan gömleğinin düğmelerini tek tek açmış ve çıkardığı gibi kenara fırlatmıştı. Pantolonunu ellememişti, Jeongin çıkarsın istiyordu.

Chan sevgilisinin yanına gelmiş ve koltuğuna oturmuştu.

Jeongin ise yattığı masadan kalkmış sevgilisinin önünde diz çökmüştü. Ellerini yavaşça uyluklarına götürmüş ve okşamıştı.

Chan kafasını arkaya atmış boğuk bir inleme bırakmıştı odaya.

Jeongin uzun ince parmaklarını sevgilisinin pantolonunun düğmesine götürmüş ve ilk düğmesini arkasından yavaşça fermuarını indirmişti. Chan da aynı küçüğü gibi tamamen çıplak kalmıştı.

Jeongin ayaklanmış ve sevgilisinin kucağına oturmuştu. Yavaş yavaş haraketlerle kendini ona sürtmeye başlamıştı.

Chan ise sevgilisi kucağındayken elini onun vücudunda gezdiriyordu, öpücüklerini sunmayıda unutmuyordu.

Göğüslerini dişlerinin arasına almasıyla Jeongin çığlık atmıştı.

"Bizi duysunlar istemezsin değil mi bebeğim." Jeongin tek kaşını kaldırmış ve ona bakmıştı. Onun çığlık atmasını o sağlamıştı arsızca konuşması sinir ediyordu.

i wanna be yours [jeongchan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin