yazarın anlatımı
"Ya hayır Hyunjin seni döverim görürsün." Jeongin ve Hyunjin yine birbirine dalaşmıştı daha doğrusu Hyunjin, Jeongin'i sinir ediyordu ve Jeongin en sonunda patlıyordu.
Bugün arkadaşlarla birlikte yemek günüydü. Düzgün tanışamadıkları için bu sekiz genç bugün tanışacaktı.
"Ya bu bana hep kızıyor, seni Jimin babama söyleyim de gör."
"O benim babam pislik." Jeongin elindeki gömleği yuvarlak haline getirip Hyunjin'e atmıştı.
"Jimin baba!" Hyunjin yine dramalığını konuşturup çıkmıştı odadan.
"Ya kocan nerde senin sahipsiz insan!" Arkasından bağırırken içinden de sakinleşmeye çalışıyordu.
"Salak ya." En sonunda çalan telefonuyla söylenmesini bırakmış telefonunu açmıştı, kimin aradığına bakmadan.
"Ne var?" Duyduğu sevgilisinin sesiyle baştan aşağı kaynar su dökülmüş gibi olmuştu.
"Of aşkım özür dilerim, Hyunjin biraz beni sinir etti. Sende üzerine arayınca sana patladım." Chan sorun olmadığını ve gereksiz yere sinir olmamasını söylemişti.
"Evet haklısın, ne oldu sen niye aradın?"
Chan bir kaç şey söyledikten sonra Jeongin onu onaylamıştı.
"Bende seni seviyorum, akşam görüşürüz."
"Salak Hyunjin." Chan'a numara yaptıktan sonra yine Hyunjin'in arkasından bağırmıştı.
Telefonunu cebine attıktan sonra aşağıya inmişti.
"Baba."
"Efendim bebeğim?" Mutfaktan gelen sesle oraya yönelmişti. Hyunjin fırından yeni çıkmış kurabiyeleri yerken Jeongin ona sinirli bir bakış atmıştı.
"Aşk olsun yeni çıkmış kurabiyeleri ilk ona vermişsin."
"Sen üveysin ya sevilmiyorsun işte." Hyunjin kendi söylediğine kısa bir süre güldükten sonra ne dediğini fark etmiş hemen durmuştu.
"Özür dilerim Jeong, ciddi söylemedim."
"Sorun değil ben zaten çok seviliyorum senin ailen öz seni sevmiyorlar." Jeongin biraz kırılsada takmamıştı. Bu normal bir şeydi onun için ama ailesi onu her şeyden çok seviyordu biliyordu.
Hyunjin ve Jeongin kısa bir süre daha birbirleriyle uğraşmış ve sonra akşam yemeği için hazırlığa yardım etmişlerdi.
O sırada herkes gelmiş ve tam kadro evde toplanmıştı.
"Of keşke beraber yeseydik."
"Baba çocuklar her gece burda yarında onlarla yersiniz, şimdi çıkmamız lazım."
Çocukların hepsi kapının orda beklerken Jeongin mutfaktaki ailesine veda ettikten sonta çıkmışlardı.
"Hadi bakalım." Minho sürücü koltuğuna geçerken diğerleride yerlerini almışlardı.
Jisung sevgilisinin yanına geçmiş, Jeongin ise arkada Felix ve Hyunjin'in ortasına oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna be yours [jeongchan]
Fiksi Penggemarjeongin; felix hyung bugun teklif gelen sirketle gorustum, sanirim resmi bir modelim!!!! hayatimda gordugum en mukemmel menajersiiinn!!