thirty (f)

548 58 79
                                    

yazarın anlatımı
defile akşamı

Sonunda o gün gelmişti. Jeongin'in belki ayrlardır içindeki heyecanının sebebi gelmiş çatmıştı.

Sabah erkenden kalkmıştı çünkü hem tekrar yapılacaktı hemde kıyafetlere bakılacaktı.

Jeongin kendini yorgunlukla makyaj koltuğuna atmış ve derin bir iç çekmişti, gözleri kapalı bir şekilde duruyordu.

Chan sevgilisini o şekilde gördüğünde buruk bir şekilde gülümsemiş ve ona adımlamıştı.

"Bebeğim." Jeongin sevgilisinin sesini duyar duymaz gözlerini açmış ve yerinden kalkıp kendini sevgilisinin boynuna atmıştı.

"Çok yoruldum..."

"Dayan bebeğim bu defileden sonra uzun bir süre izindesin." Jeongin iç çekmiş ve kendini iyice Chan'e itmişti. Burnunu boynuna doğru yaklaştırmış ve kokusunu içine çekmişti.

Gelip giden çalışanları ikiside hiç takmıyordu.

"Bay Chris." Asistanının gelmesiyle ikili ayrılmıştı. Jeongin asistana gülümsedikten sonra Chan asistanını dinlemeye başlamıştı.

"Tasarımcımız geldi sizi bekliyor." Chan asistanını onayladıktan sonra sevgilisinin dudaklarına uzun bir öpücük bırakıp gitmişti.

"İçim bayıldı şu vıcık vıcık ilişkinizden." Felix arkadan konuşup Jeongin'i korkutmuştu.

"Sen ne zamandır ordasın?"

"En başından beri şu köşede oturuyordum. Kör olmuşsunuz ki." Söylene söylene odadan çıkmıştı.

"Salak."

Herkes ordan oraya koşturuyordu. Artık defilenin başlamasına da yeni yılada az kalmıştı.

İkisi içinde bugün oldukça heyecanlıydı.

"Evet arkadaşlar son provayı yapalım ve sonra makyajlar için sizi içeri alalım." Organizatör konuştuktan sonra herkes onu onaylamıştı.

Jeongin ve Jisung ilk giyinenlerden olduğu için perdenin arasından sahne kısmına bakıp duruyorlardı.

Jeongin bu akşam prada'nın tasarımlarını taşıyacağı için markanın tasarımcıları da burdaydı, onları görünce gözlerini iyice büyütmüştü.

"Jeongin gerginliğin kilometrelerce uzaktan anlaşılıyor." Arkasından duyduğu Seungmin'in sesiyle göz devirmişti.

"Ay yine mi sen? Nerdesin sen senin yüzünden sevgilim o gıcık asistanlaydı." Seungmin seni ilgilendirmez bakışını attıktan sonra konuşmuştu.

"Her neyse Rosé geldi görüşmek ister misin?"

"Ne demek Rosé geldi?"

"Of Chan sana söylemedi mi? Bu akşam siz podyumda yürürken işte şarkı söyleyecek." Jeongin bugün daha kaç kere şoka gireceğini bilmiyordu.

Gitmek istediğini söyleyecekken gelen organizatörle susmuştu.

"Tamam çocuklar, sıranızı karıştırmayın ve unutmayın. Bay Chris ve bir çok moda tasarımcımız sahnenin orda, size güveniyorum." Felix iki arkadaşına da güven verdikten sonra o da sahnenin oraya gitmişti.

i wanna be yours [jeongchan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin