Hoseok beni uyandırmıştı, namjoon kıyafet çekimi için çağırmış.
Kalkarak lavaboya gittim, elimi yüzümü yıkadım, güneş kremi mi sürüp el kremimi de sürerek lavabodan çıktım, kısa bir etek ve askılı crop giyinip kahve saçlarımı taradım, portakal çiçeği parfümü mü sıkıp, Gloss sürüp aşşağı indim.
Kahvaltı masası hazırdı, oturdum ve bir kaç şey atıştırıp çayımı içerek kalktım.
Dışarı çıktım, arabanın yanına gelince kapı otomatik olarak açıldı, içeri geçtiğimde jimin de geçti ve karşıma oturdu.
Araba ilerlediğinde kulaklığımı takarak sevdiğim şarkıları açtım, çekim öncesi rahatladığım şarkılar dinlerdim çünkü, fotoğraflarda hep kilolu çıktığıma inanıyordum ama hoseok aksini söylüyordu, bende ona inanıyor kafama takmıyordum.
Binaya yaklaştık, durduğumuzda indik, bir sürü insan vardı, beni gördüklerinde el salladım, hoseok yanıma geldiğinde ilerledik.
Bir sürü flaş gözümde patlıyordu ve ben elimi gözlerime kapamıştım, hoseok gözlüğümü verdiğinde alarak taktım, içeri girdik, bir kadın bizi karşıladı.
Onu takip ettik, çekim yerine geldiğimizde namjoon,taehyung ve jin oradaydı.
Namjoon kameraman ile konuşurken taehyung ve jin gülerek konuşuyordu, yanlarına geldiğimizde bize döndüler, jin hemen el salladı.
"Hoşgeldiniz"
"Merhaba jin"
Kameraman bana döndü.
"Kıyafetler orada, giyindiğinde çekime başlayabiliriz"
Kafamı salladığımda taehyung beni yönlendirdi, askılıkta bir sürü kıyafet vardı, sarı renkli ve siyah detaylı yaz elbisesiydi, kolu askılıydı ve çok güzel duruyordu, uzatarak gülümsedi.
"Bunun ile başlayalım"
Elbiseyi alarak kabine girdim ve üstümdekileri çıkartarak elbiseyi giydim, baldırlarıma kadar geliyordu ve çok güzeldi.
Kabinden çıktığımda taehyung beyaz ayakkabıları uzattı, alarak oturduğumda etek yukarı çıktı, hoseok ayakkabıları aldığında eteği düzelttim, sporları giydirip bağcıklarını bağladı.
Kalkarak elini uzattığında tutarak kalktım, elini sıktım.
"Teşekkür ederim hoba"
Gülümse di, ilerledik ve makyaj masasına oturmamı sağladı, yanda duran örtüyü bacaklarıma örtüğünde kadın geldi ve makyajı yapmaya başladı.
10 dakika sonra makyaj bittiğinde örtüyü kenarı koyup kalktım, yere gittiğimde kameraman elime lolipop verdi ve yerimi işaret etti.
Bir kaç poz verdim, uzanarak bacaklarımı çapraz kaldırdım ve lolipopu dudaklarımın arasına sıkıştırdım, kameraman bir kaç kare çektikten sonra geri çekildi, yüzü memnundu.
"Pekala fotoğraf lar mükemmel oldu, kıyafeti değiştire bilirsin"
Taehyung konuşunca hoseok yanıma gelerek kalkmama yardım etti, ona döndük.
"Şey sadece çift kıyafetlerini yanlışlık ile getirmişim"
Namjoon taehyung'un elini tutarak öptü.
"Sorun değil tetem, başka bir model var mı?"
Kameramana bakınca kameraman kafasını salladı.
"Hepsi çekimde"
Jin konuşunca ona döndük.
"Koruması olsun, yakışıyorlar, dimi baba"
Hoseok'a baktığımda bana döndü, güldüğümde kafasını salladı, namjoon da güldü.