6

258 33 4
                                    

Eve geldik.

Odama çıkarak duş aldım ve saat'e baktım,  bir saat kalmıştı.

Dolabımı açtım ve bakındım,  krem rengi şofman ve beyaz askılı crop giyindim, düz saçlarımı biraz dalgalandırıp hafif pembe ruj sürüp gloss da sürdüm.

Gözlerime şeffaf maskara sürdüm ve hazırdım, aşşağı indiğimde hoseok ayakta durmuş bekliyordu.

Yanına gittiğimde beni süzdü ve elini uzattı, elini tutarak evden çıktık, arabaya geçtik, jimin yine enerjik sesi ile konuştu.

"Çok güzel olmuşsunuz"

"Teşekkür ederim jim"

Yol boyunca fotoğraf lar hakkında konuştuk ki utanmıştım.

Evin önüne geldiğimizde mütevazi bir evdi, arabayı kenarı koyduğunda indik, etrafa baktığımda sessiz ve sakindi, kapı açıldığında namjoon ve jin'i gördük, diğerleri kapıda durduğunda onlara baktım ki namjoon konuştu.

"Gelin lütfen"

Onlarda geldiğinde içeri girdik, salona geçtiğimizde taehyung mutfaktan elinde salata ile çıktı, bizi görünce gülümsedi.

"Hoşgeldiniz, isterseniz geçelim"

Hepimize tabak koymuşlardı.

Jin, taehyung ve namjoon'un ortasına oturmuştu, bende taehyung'un karşısına, hoseok yanıma, jimin ve jungkook da yan yana oturduğunda yemeğe başladık.

Taehyung konuşunca dinledik.

"Bir kaç çift kıyafeti kaldı, yarın bir mankenimiz de boşta, çekimleri onun ile yapabiliriz"

"Hoseok ile çalışmayı sevmiştim"

Üzüntü ile konuştuğumda namjoon konuştu.

"Bay jung isterse devam edebiliriz, itiraf etmeliyim ki güçlü bir auranız var ve bunu fotoğraflarda da gösteriyorsunuz"

Yemeğini yiyen hoseok'a baktığımda eti ağızına atarak bana baktı, gözleri 'ilgilenmiyorum' diye bakıyordu ama lokmasını yuttup konuştu.

"Bay min ne derse onu yaparım"

Gülerek baktığımda tebessüm ederek tabağına döndü, jin ellerini çırptı.

"Ayy babalarım gibisiniz, sizi çok seviyorum"

Gülerek suyumu içtim, yutarak konuştum.

"Bizde seni seviyoruz jin"

Jimin jin'e bakarken gözleri parlıyordu, jungkook jimin'in elini utarak sıktığında tabağıma döndüm, taehyung.

"Sizin ile arkadaş olmayı çok isteriz"

Gözleri hepimizin üzerinde dolaştığında jimin kafasını salladı.

"Bizde çok isteriz bay kim"

Namjoon güldü.

"İsmimizi kullanabilirsiniz, dost olucak isek böylesi daha iyi olur"

Kafamızı salladık, yemekler bittiğinde kalktık, taehyung'a yardım ederek topladık, onlar hizmetli tutmamışlardı, kendileri ailecek aktivite gibi olsun diye yemek ve temizliği beraber yapıyorlardı ki jin için böyle örnek bir aile atın fırsat gibiydi.

Bulaşıkları makinaya yerleştirip oturduk ki taehyung yeniden kalktığında jin namjoon'un kucağına oturdu.

"Babam içecek getiricek, baba meyve suyuu"

"Geliyor bebeğim"

Namjoon jin'in yanağını öptü ve bize döndü.

"Fotoğrafların çıktısı şuradaki dosyada"

Kırmızı dosyayı alarak fotoğraflara baktım, hepsi çok güzel çıkmıştı, jimin dosyayı elimden alarak jungkook ile baktıklarında güldüler, jimin hemen konuştu.

"Bilmesem çift sanıcam"

Jungkook kafasını salladı ve dosyayı hoseok'a verdi, hoseok fotoğraf lara bakınca tepkisini merak diyordum ki buz suratı tek mimik oynamıyordu, dosyayı kapatarak masaya koydu.

"Yedeklerini alabiliyor muyuz?"

Jin kalkarak gittiğinde taehyung geldi ve gülümsedi.

"Jin için evde sadece meyve suyu bulunduruyoruz"

Kafamızı salladığımızda namjoon hoseok'a cevap verdi.

"Jin getiriyor"

Dosyanın içinde benim de çekindiklerim vardı, jin koşarak iki dosya getirdi, bir tanesini bana diğerini hoseok'a verdi ve yerine oturdu.

Bu gece iyice tanışarak eve gittik, yarın yoğun olucaktı.

sope : glosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin