8

255 29 28
                                    

Bu gün dinlenme günümdü, odamda oturmuş dosyaya bakıyordum, taehyung yedeklerden iki tane göndermişti ve diğerini hoseok'a vermiştim.

Kapım açıldığında kafamı kaldırıp baktım, hoseok içeri girerek yanıma geldi, dosyayı kapatarak kenarı koydum ve yanıma oturan seksi adama baktım.

Bana yaklaşarak üstüme geldiğinde yutkunarak geri gittim ve konuşmaya çalıştım.

"Hoseok"

"Dün sana daha fazlasını göstereceğimi söylemiştim"

Uzandığımda üstüme çıktı, parmağı ile anlımdaki saçları kenarı çekti ve eğildi, titreyen ellerimi yanaklarına koyarak bekledim, dudaklarını dudaklarıma bastırdığında karşılık verdim ve alt dudağını emdim.

Elini belime koyarak okşadı, sıcak parmakları soğuk tenimi ısıtıyordu, kollarımı boynuna sardım ve onu iyice kendime çektim.

Bacaklarımı beline sardım, elini kalçama getirip okşadığında bacaklarımı sıkılaştırdım, dilini ağızıma soktuğunda yalamaya başladım, o kadar ağır ve yavaştık ki deliriyordum.

Geri çekilerek derin nefesler aldım, dudaklarıma sesli bir öpücük daha kondurup geri çekildi, gözlerimi açarak dilimi dudaklarımda gezdirdim, kahve gözleri koyulaşmış ve arzu ile bakıyordu, yutkundum.

"Hoseok"

"Efendim"

"Neden öptün?"

"Sana sevgimi vermek istiyorum"

"N-nasıl"

"Sana bütün sevgimi vermek istiyorum, sevginin nasıl bir his olduğunu tatmanı istiyorum"

"Ama hoseok"

"İstemiyorsan sorun değil, ben sadece mutlu olduğunu görmek istiyorum"

Gözlerim dolduğunda eğilerek gözlerimi öptü.

"Ağlama sakın"

"Seni seviyorum hoseok"

"Bende seni seviyorum güzelim, bende seni seviyorum"

Yanıma uzandığında ona döndüm, kafamı boynuna sakladığımda belimi okşadı, saçlarıma öpücükler bıraktığında rahatlamıştım.

Kafamı kaldırıp ona baktığımda anlıma dudaklarını bastırdı, gözlerimi kapatarak elimi yanağına koydum, burnunu saçlarıma daldırıp derin bir nefes aldığında ruhumda rahatlamıştı.

Telefon çaldığında göz devirdim, kalkarak yanda duran telefonu aldım, jiyan arıyordu, açarak hoperlöre aldım.

"Jiyan"

"Yoongi çekim röpörtajı yapacağız ve son bir kıyafet var, onun ile çekim yapacağız"

"Tamam, geliyorum"

"Görüşüüz"

Telefonu kapattım ve hoseok'un göğüsüne kafamı koydum.

"Ama ben dinlenicektim"

"Çekimden sonra güzel bir yere gideriz"

"Olur"

Kalkarak yanağını öptüm  ve yataktan da kalkarak  dolabıma gittim, siyah bir eşofman ve sarı bir crop çıkarttım  hoseok yanıma gelip belime sarıldı, elini göbüşümün üstüne koyarak parmağını gezdirdi, boynuma öpücük kondurup burnunu yanağıma bastırdığında gülerek elimi yanağına koyup okşadım.

Geri çekildi,ona döndüğümde anlımı öptü.

"Bekliyorum"

Kafamı salladığımda odadan çıktı, üstümü değiştirip saçlarımı taradım,parfümümü sıkarak aşşağı indim.

Kapıyı açtığımda bekliyordu, elini tuttuğumda ilerledi, arabaya geldik,kapımı açtı, geçtiğimde kapatarak sürücü koltuğuna geçti.

Binaya gidene kadar dışarı baktım, geldiğimizde indim, hoseok yanıma geldiğinde kolunu tuttum,içeri geçerek çekim olan yere gittik.

İçeri girdik, jin yanıma geldiğinde elini tuttum.

"Naber jinnie"

"İyiyim yoongi hyung"

Namjoon'un yanına geldiğimizde taehyung kıyafetlerin olduğu askılığı getirdi, modacı olmak çok zordu ve o bu işi mükemmel yapıyordu cidden, çalıştığım en başarılı insan olabilirdi.

Yanlarına geldiğimizde taehyung bana baktı ve gülümsedi.

"Hoşgeldin yoongi, sadece üç kıyafet kaldı"

"Hadi başlayalım"

Kıyafetleri uzattığında alarak kabine girdim, straplez turuncu bir crop ve beyaz bir kot pantolon verdi, giyinerek kabinden çıktım, masaya oturduğumda hoseok karşıma oturdu.

Makgöz geldiğinde etrafa baktı, makyajım bittiğinde su uzattı, alarak içtim ve kenarı koydum, yerime geçtiğimde bir kaç poz çekti.

Daha sonra video alan kamerayı önüme koydu, işaret verdiğinde konuşmaya başladım.

"Merhaba Lovers, ben KimJin markası nın yeni yüzü Min Yoongi, umarım bu yıl da beni severek desteklersiniz"

(Aklıma yoongi'nin ARMY ismi verilmeden önce hayranlara 'lovers' dediğini hatırladım)

Jiyan sorular sormaya başlasığında ona baktım.

"Min Yoongi seni en çok ne rahatlatır?"

"Benii müzik dinlenmek rahatlatıyor, ama rahatlayamadığımı hissettiğimde hoseok beni sakin ve sessiz yerlere götürüp rahatlamam için her şeyi yapıyor"

"Pekala,hoseok demiş ken,çok yakışıyorsunuz, aranızda aşk anlamında bir şeyler var mı?"

Yandan hoseok'a baktığmda nötr bakıyordu, insan bir mimik yapar be adam,geri kameraya döndüm.

"Bu sorunun cevabı bende kalsın"

"Pekala,en sevdiğin içecek ya da yemek?"

"İçecek içmeyi yemekten daha çok seviyorum ve ayırt etmiyorum ama yiyecek olarak da et yemeyi seviyorum"

"Alerjin olduğu bir şey"

"Glutin'e alerjim var"

"Sevdiğin dizi, film?"

"The Usual Suspects, tekrar tekrar izlerim"

"Favori hayvanın"

"Bütün hayvanları seviyorum, seçim yapamıyorum"

"Burada duralım, hayranlarına bir kaç şey söyle"

"Beni desteklediğiniz için teşekkür ederim, sizi seviyorum, gününüz güzel geçsin"

El salladığımda kamera kapandı, namjoon gülümsedi.

"Mükemmel, hadi devam edelim"

Kafamı salladım ve çekimlere devam ettik, hoseok'un gözleri sürekli üstümdeydi ve bu gün olanlardan sonra daha çok utanıyordum ondan.

////

İki üç gün sonra finaline kadar atacağım.

sope : glosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin