10

199 26 9
                                    

Defile olucaktı ve ben önemli parçaları taşıyacağım için bu iki gün dinlenme iznimi de yakmıştım.

Kadın kamera ile yanıma geldiğinde gülümsedim ki kadın daha merhaba demeden konuştu.

"Min Yoongi önemli parçaları taşıyacağınızı duyduk"

"Merhaba, evet bu doğru"

"Ya ayağanız kayarsa ve düşerseniz?,  ne olur?"

"Bunun olmasını istemeyiz, düşersem de kariyerimde kara lekem olarak kalır"

"Umarız ki olmaz,bize vakit ayırdığınız için teşekkür ederiz"

"Rica ederim"

Kadın gittiğinde jimin elinde su ile geldi,uzattığında aldım,  kadına baktı.

"Hiç sevmiyorum bu kadını, çok patavatsız ve gereksiz biri"

"Bende sevmiyorum ama katlanıcaz artık, yarın da defile var, bütün enerjimi sömürdü"

"İyi iş çıkartacağına eminim, sakin ol ve moodu nu düşürme"

"Bilmiyorum, hoseok nerede?"

"Bilmem, bir den kayboldu"

"Anladım, geri dönsem iyi olur"

"Buradayız,biliyorsun"

"Biliyorum jim"

Hoseok'a sarılsaydım daha mutlu olabilirdim ama şuan yarımın da yarısı mutluydum,kıyafetleri giyinip yürümeye başladım, korkmuyorda değildim ama yapacak bir şey yoktu.

Yaklaşık iki saat prova yaptık ve ben sekiz elbiseden sorumluydum.

Baştan bir prova aldık ve ben yorulmuştum, dinlenmek için durduğumuzda kenarıdaki yerime geçip oturdum, kafamı eğerek hoseok'un nerede olucağını düşünürken önümde bir tane gül belirdi.

Şaşkınca kafamı kaldırdığımda hoseok'un olduğunu gördüm, gülerek gül'ü aldım.

"Teşekkür ederim hoseok"

"Buket arabada, dikkat çekmesin diye bir tane getirdim"

"Çok tatlısın"

Jimin ve jungkook namjoon ve taehyung ile konuştukları için yalnızdık, jin'in bu gün dersi olduğu için yoktu, hoseok karşıma oturdu.

"Moralini bozma, iyi iş çıkartıcaksın"

"Sen-"

"Jimin söyledi, ben her zaman senin yanındayım, biliyorsun"

"Biliyorum ama elimde değil işte"

"Eve gidince seni mutlu edicem"

"Neden saklıyoruz"

"Kariyerin için"

"Saklamak istemiyorum"

"Düşünücem, benim için önemlisin ve seni düşünüyorum"

"Ama seviyoruz hoseok"

"Şimdilik bu konuyu rafa kaldıralım"

Kafamı sallayarak gül'ün yapraklarını sevdim, beyaz gül çok güzeldi, kadın yeniden çağırdığında kalktım, gül'ü hoseok'a uzattığımda aldı.

Kabine giderek siyah gece kıyafetimi giyindim, podyum'a çıktım, yürüdüğümde hoseok gül'ü uzattı, gülerek aldım ve poz verirken gül olan elimi yukarı kaldırıp sapı zarif şekilde tutarken yanağıma yasladım ve geri döndüm.

Hoseok kariyerimde sağlam adımlar attığımda yanımda olan tek kişiydi ve beş yılda onun ile ünüme ün katmıştım ve ona minnetradım ki şimdi ise kalbimi çiçekler ile dolduruşu beni ona tamami ile bağlayan şey oldu.

Sonunda eşofmanlarımı giyindim, diğerlerinin yanına gittim ve hoseok'un omuzuna kafamı dayadım, kolunu omuzuma koydu.

"Dinlensen iyi olur"

Kafamı salladığımda diğerlerini bırakıp arabaya geçtik,eve gidene kadar gözlerim kapalıydı.

Eve geldiğimizde hoseok beni kucağına aldığında kafamı omuzuna yasladım, odama geldik, beni uzandırdı ve ayakkabılarımı çıkarttı, elimdeki yüzükleri çıkarttı, çift yüzüğüne geldiğinde elini tuttum.

Parmaklarımızı kenetledi ve elimi öptü, geri çekildi,ceketini çıkartarak kenarı koydu,ayakkabılarını da çıkarttı ve yanıma uzandı,ona sığınarak uyumaya başladım.

Kulağımın altında ki hızlı kalp atışları ile huzurlu hissediyordum.

sope : glosHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin