Sabah olduğunda korkarak tv'yi açarak magazin kanalını açtım, hoseok yanıma gelerek oturdu ve belime sarılarak kendine çekti beni.
Kafamı göğüsüne koyarak tv'ye odaklandım ki kadın konuşmaya başladığında videom çıkmıştı.
"Min Yoongi 8 yıllık tecrübesini bu video da göstermiş oldu, yerinde şaşkınca durmadı ve zarif şekilde toparlayıp saniyesinde yürümeye devam etti, bu mükemmeldi"
Şaşkınca baktım tv'ye, en acımasız eleştirmen benim hakkımda iyi şeyler söylemişti, hoseok'un gömleğini elimde topladığımda öpüştüğümüz video çıkınca kızardım, kadın yine konuştuğunda yutkundum.
"Çok tatlılar, beklediğimiz bir çift ti, mutluluklar dilerim"
Şaşkınca kaldım ve ağızım açıldı, hoseok' a döndüm.
"Az önce acımasız hyeri beni övdü ve bizi tebrik etti"
Hoseok gülerek kafasını salladığında kıpırdanıp bacaklarına oturdum, belimi okşadı ve saçlarımı öptü.
"Sana mükemmel olduğunu söylemiştim"
"Ağlıycam sanırım"
"Göz yaşların değerli yoongi,onları boş yere akıtma"
Göz altlarımı öptüğünde elimi yanağına koyarak okşadım ve gülerek gözlerimi kapattım.
Dudaklarımızı birleştirdiğinde karşılık verdim, yavaş ve tadını çıkartarak öpüşürken salona taehyung ve jimin koşarak girdi, korkarak sesilice ayrıldığımızda ikili hala koşuyordu, taehyung gülerek kaçıyordu.
"Ahaha tipe bak maymun surat"
"Gel buraya tae,mahf edicem seni"
Jimin'in yüzü boyalar ile boyanmıştı ve sarı saçları havada duruyordu,komik görünüyordu.
Jungkook,namjoon ve jin içeri girdiğinde jin'in dediği ile güldüm.
"Çocuk gibi davranıyorsunuz"
Namjoon jin'i kucağına aldığında jungkook jin'in saçlarını gülerek karıştırdı.
"Oo minik beye bak sen"
Gülerek oturdukları nda hoseok'un kucağından inerek yanına oturdum, taehyung kendini namjoon'un kucağına atarak kafasını omuzuna dayadı.
"Ayh yoruldum"
Namjoon taehyung'un beline sarılıp dudaklarını öptüğünde jimin de jungkook'un yanına oturarak koluna kafasını koydu.
"Pislik ya,çirkin yaptı beni"
Jungkook jimin'in yanağını öperek sarıldı.
"Hala güzelsin"
Jin bana döndüğünde güldüm.
"Jin naber"
"İyiyim yoongi hyung, hyeri yi izledim, senin hakkında çok güzel konuştu"
"Bende izledim ve çok mutlu oldum"
Güldüğünde taehyung jin'e baktı.
"Namjoon bebeğimiz çabuk büyüyor"
"Zaman hızlı geçiyor"
Gülerek jin'e baktıklarında jin de onlara baktı, hoseok'un koluna başımı koyarak onlara baktığımda hoseok çrnemi tutarak beni kendine çevirdi, anlımı öptü.
"İleride, eğer.. Evlenirsek çocuk sahiplenelim"
Gülerek boynuna sarılarak öptüm.
"Sahiplenelim, bir sürü çocuğumuz olsun"
Sıkıca belime sarıldığında jimin in sesi ile ayrıldık.
"Yav bende istiyorum be çocuk"
Jungkook kafasını salladı ve jimin'in havada duran saçlarını öptü.
"İleride neden olmasın"
Jimin jungkook'a sarıldığında derin bir nefes alarak hoseok'un koluna kafamı koydum.
Başarmak için elimden gelen her şeyi yapacaktım, hemde her şeyi, onun da yapacağını biliyordum.
/+/+/+/
Finaal 🥺😭😭