3

1.1K 43 1
                                    

"Jk...မင်းဟာက ဘယ်လိုတောင် လုပ်လိုက်တာလဲ......"

"ကျွန်တော်ဘာလုပ်လို့လဲ......"

"ဘာလုပ်လို့လဲ...ဟုတ်လား...မင်းအခုလုပ်လိုက်တာ မင်းအတွက်ပြသာနာ ကောင်းကောင်းတက်မယ့် ကိစ္စကြီးကွ......မင်းခေါ်လာတာ နာမည်ကြီးBoy bandထဲက အဆ်ိုတော်ကောင်လေးမလား..သတင်းလေးဘာလေးဖွင့်ကြည့်ဦး"

"အရမ်းစကားများတာပဲJin Hyung ရာ...ကဲပြောပြ...သူဘာဖြစ်သွားသေးလဲ..."

" ကောင်လေးက မင်းအရမ်းကြမ်းလိုက်လို့ heart beatတွေ တက်သွားတာ...နည်းနည်းစုတ်ပြဲသွားတဲ့ ဒဏ်ရာတွေရှိတယ် လိမ်းဆေးနဲ့ အနာကျက်ဆေး ပေးခဲ့မယ်...အရမ်းမကြမ်းပါနဲ့ကွာ သူလဲသွေးသားနဲ့ပါ..."

"ကျွန်တော်သိပါတယ်...ပြီးပြီမလားHyungပြန်ဖို့ စီစဉ်ပေးထားတယ်..."

"မင်း...ဦးလေးမျက်နာတော့ ထောက်ပါဦး..မင်းဒီလိုဖြစ်နေတာ ဦးလေးသာတွေ့ရင် ဝမ်းသာနိုင်မယ်ထင်လို့လား..."

"Jin Hyung...ဒီကိစ္စအဖေနဲ့မဆိုင်ဘူး..."

"ဒီကိစ္စကိုပြောနေတာမဟုတ်ဘူး...မင်းလုပ်နေတဲ့ မူးယစ်ဆေးဝါးတွေကိုပြောနေတာ..အေးအေးဆေးဆေး Hotelပဲ ဖွင့်စားစမ်းပါ"

"Hotelဖွင့်ထားတယ်လေ...တိုက်ကြီးမှဟီးလို့.."

"ဟေ့ကောင်...အေး မင်းမကောင်းတဲ့ အလုပ်တွေ ဆက်လုပ်မယ်ဆိုရင် ငါ့ကို အစ်ကိုလို့ မသတ်မှတ်နဲ့..."

"Hyungကလဲ ဘာဖြစ်တာလဲ...ကျွန်တော့်မှာလဲ ကျွန်တော့်အကြောင်းနဲ့ပါ... အဖေအတွက် လက်စားချေပြီးရင်...ဒီအလုပ်တွေ ရပ်ပစ်ဖို့ ဆုံးဖြတ်ထားတယ်.."

"မင်းသဘောပဲ လုပ်ချင်တာလုပ်...ကောင်လေးကို ဆေးတိုက်ဖို့မမေ့နဲ့.."

"အင်း..."

မကောင်းတဲ့အလုပ်ကို လုပ်နေရတဲ့အကြောင်းအရင်းအတွက် ကျွန်တော့်မှာ ဆင်ခြေအပြည့်ရှိပါတယ်။ ခဏပါ မှောင်မိုက်နေတဲ့ကမ္ဘာကပြီးဆုံးတော့မှာ။ အဲ့လူ..သေအောင်သတ်ပြီးမှ ကျွန်တော်အေးဆေးနေနိုင်မယ် ထင်တယ်။

"Red...ညစာစားဦးမှာလား.."

"မစားတော့ဘူး...ဒါနဲ့..ဟိုကောင်လေးကိုကျွေးပြီးပြီလား..."

JEONRED (Uni+ Z)Where stories live. Discover now