Harika Bir Hikaye 3

51 6 25
                                    

Mükemmel hikayemin çok çabuk final olduğunu söylemişsiniz(kesinlikle söylediniz ben şizofren gibi demediğiniz şeyleri yazmıyorum.)devamını getirme kararı aldım.En son başrollerimiz bir futbol takımı kurmuştu.Futbol takımındakilerin hayatlarını ele almaya çalışacağım.

Merhabalar ben Pelinsu jr.Cringe annem Pelinsunun ve babam yakışıklı salak okulun sahibi pedboyun(buna isim vermeyi unutmuşum) aşklarının ilk meyvesiyim.

Yine LANET alarmın sesiyle uyandım.Bu LANET alarmlar yapışmış yakamıza bırakmıyor bizi.Neyse çok mutluyum çünkü bugün yeni bir okula başlayacağım.Annem ve babam da yeni bir okulda tanışmışlardı.Hayatımın aşkını bugün görecektim çok heyecanlıyım!

Hızlıca hazırlandım ve evden çıktım.Okula varmama az kalmıştı ki bir araba üstüme hızla geliyordu.Geldi geldi ve bana çarptı.Sonrası bilindiği gibi karanlık.

Berkecan'dan

Yine LANET okula gidiyordum.Okulun sahibi benim istediğim zaman okula giderim ama babam her gün gitmem için beni zorluyor yoksa ferrarimi alırmış.Bir hışımla evden çıktım ve arabamı okula sürdüm.Tam okula varmıştım ki bir kıza çarptım.Kız çok güzeldi.Aynı zamanda bir mafya olduğum için kızı hastaneye götürmek yerine 17927278.(on yedi milyon dokuz yüz yirmi yedi bin iki yüz yetmiş sekiz)evime götürdüm.

Kızı uyandırmak için onu öptüm.Yanlış anlamayın ben kesinlikle fırsatçı şerefsiz bir pislik değilim amacım sadece onu sihirli bir şekilde iyileştirmek.Kız uyandı ve bana tokat attı.

Pelinsu jr'dan

En son hatırladığım bana bir arabanın çarpmasıydı şimdiyse bir meteor beni öpüyordu.Çocuk çok yakışıklıydı bu taş değil meteor hatta gezegendi.Bende biraz da olsa zeka olduğu için ona tokat attım.İlk öpücüğümü çaldı şerefsiz.

"Sen ne hakla beni öpüyorsun"dedim. O da "öpmeseydim ölürdün " dedi bende hemen özür diledim ve teşekkür ettim.Çocuk hayatımı kurtarmış ben ona tokat attım.

Sonra ayağa kalktım "nereye?" dedi bende "okula gitmem lazım" dedim.Sonuçta hayatımın aşkını bulucağım bugün.

-Gidemezsin.

-Neden?

-Çünkü ben mafyayım seni kaçırdım hiçbir yere gidemezsin.

-Ama benim okula gitmem lazım.

-Kızım sen salak mısın?Niye bu kadar çok istiyorsun okula gitmeyi?

-Çünkü bugün hayatımın aşkını bulucağım ve onun okulda olduğunu düşünüyorum.

-Belki de çoktan bulmuşsundur.

-Hayatımın aşkı sen olamazsın seninle sınıfta tanışmamız gerekiyordu ama öyle olmadı.

-Madem başrol ben değilim çık git.

Hemen ayaklandım ve evden çıktım.Çocuk çok yakışıklıydı ama maalesef başrol o değildi.Sonunda okula geldim.Sınıfa girip kendimi tanıttım ve en arkadaki meteorun yanına oturdum.O sırada sınıfa beni kaçıran mafya girdi ve en öne oturdu.Bundan zaten olmazmış en öne oturan başrol mü olur?

Yanımdaki meteor "çok güzelsin" dedi bende teşekkür ettim ve "sen başrolsün dimi hemen birbirimize açılalım da bitsin çok sıkıldım" dedim.Başrol olduğunu söyledi ve birbirimizi sevdiğimizi söyleyip nikah dairesine gittik.

Çok mutluydum bende annem gibi hayatımın aşkıyla tanışıp hemen evlendim.Beni kaçıran meteor da aslında kardeşim Tülinsu'nun sevdiği çocukmuş.Eniştem beni kaçırmadı demem artık.Kardeşimle beraber çifte düğün yaptık.

Mutlu son.

Bir bölümde iki çocuğu hallettim kaldı 9 neden futbol takımı kurdurdum ki.Şimdi ayrım olmaması için her çocuğa hikaye yazmam gerek.Bu hikaye de yanan Tülinsu oldu.Onun hikayesi tam olarak olmadı ama olsun.Bu arada futbol takımının babası yakışıklı ped boyumuzun ismini Alaz yaptım artık uzun uzun yazmayacağım.

Mükemmel bir bölüm daha bitti hadi eyw.

Cringe Bir Watty KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin