Baskıcı Aileler

36 6 24
                                    

Bugün konumuz baskıcı aileler.Türkiye de çoğu ailenin baskıcı olduğunu herkes biliyor.Herkes ailesini eleştiriyor ama bu durumu düzeltmek için kimse adım atmıyor.Aslında en büyük sorunumuz iletişimsizlik.Kendi ailemden örnek vereyim.Ailemde kimse kendi hatasının farkında değil.Mesela annem bizi kısıtlayarak, bize kızarak, üstümüzde baskı kurarak disiplin sahibi ebeveyn olduğunu düşünüyor.Çıkıp da anneme yanlış yapıyorsun diyemiyorum tabiki.Belki konuşsam hatasının farkına varacak.Ailecek oturup sorunlarımızı konuşsak her şey hallolacak.

Burada bir şeyler yazıp çözüm üretiyorum ama hiç hayata uygulamıyorum orası ayrı mesele.

En kötüsü de bu yaşama alışıp kısıtlanmayı normal görmek...

Bir de bizi kısıtlayınca bizi korumuş olduklarını sanıyorlar.Biz bir şekilde hayatla yüzleşeceğiz sadece zamanı belli değil.Ailemiz bizi kısıtlayarak gerçek hayattan saklıyor ama bir gün gelecek ve biz o hayatla yüzleşeceğiz.Yüzleştiğimizdeyse hiçbir şey yapamayacağız.

Baskıcı ailesi olmayan, bir arkadaşıyla sohbet ediyormuş gibi ailesiyle sohbet edebilen insanları çok kıskanıyorum.Hatta artık bunu kabul ediyorum kıskançlığımdan çatlıyorum.BENDE İSTİYORUM OTURUP AİLEMLE RAHAT RAHAT SOHBET ETMEYİ,BENDE İSTİYORUM HAYATIMDAKİ KARARLARIN BENİM SÖZÜM GEÇEREK ALINMASINI,BENDE İSTİYORUM AİLEM BANA YARDIM EDER DİYEBİLMEYİ.

Ama yaptıkları tek şey bir şeyleri kısıtlayıp ot gibi yaşamamıza sebep olmak.

Böyle ailesi olanlar özelden yazın da dertleşelim.

(Belki biraz saçmalamışımdır bilmiyorum eğer saçmaladıysam özür dilerim.)

Neyse hadi eyw.

(Diğer bölüm gönül işleri gireceğim sonraki bölümde cellat buba hakkında yazacağım spoi bitmiştir.)

Cringe Bir Watty KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin