Bugün konumuz Arizona kertenkeleleri. Arizona kertenkeleleri ikiye ayrılır:
1. Bir kertenkele türü olan ve olayı tam bilmesem de gözlerinden kan çıkaran manyak kertenkeleler. Bunlar hakkında hiçbir bilgim yok zaten bizim konumuz bu değil.2. Hepimizin sınıfında olan bir "insan" türü. Bunlar mal mal davranıp kızları etkilemeye çalışan ama sonunda rezil olduğuyla kalan salak bir türdür. Genelde kekolardır. Her boku cinselliğe getirirler ve insanlıktan nefret etmemize sebep olurlar.
Hayattan soğumamıza neden olan bu oclardan uzak durun. Ya da durmayın sadece mental sağlığınız s*kilir.
Her sınıfta olan bu türlerin sayısı her geçen gün arttığı için bunlardan uzak durmamız zorlaşıyor. Bu yüzden bazı taktikler vereceğim.(denendi onaylandı bir boka yaramıyor)
1. Onları görmezden gelin. Bunlar zaten ilgi için otizmli gibi davranıyor yani siz onları görmezseniz ve onlarla uğraşmazsanız bunlar başta size daha çok kötü davranıyorlar ama bir süre sonra pes ediyorlar. Tebrikler artık Arizona kertenkeleleri sizinle uğraşmıyor. (Yeterince sabırlı insanlar için önerilir.)
2. Siz de otizmli gibi davranın ve sizde kendilerini görüp utansinlar. (Çoğunun utanma duygusu yok işe yaramıyor)
3. Kimsenin olmadığını bir yere çağırın ve işlerini bitirin. Kesin çözüm. (Katil olmak istemeyenler için önerilmiyor)
Arizona kertenkeleleri hakkında söyleyeceklerim bu kadar çünkü bugün küfretmek istemiyorum.
(Küfretmemek için medeni bir şekilde ansiklopedi yazar gibi bölüm yazdım. Babalar sözünü tutar.)
(Kitabımı okuyup oylayın ve herkese yayın lan bir onur meselesi var XsugArmy 'nin kitabını geçmemiz lazım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Bir Watty Kitabı
De TodoDikkat bu kitap aşırı derecede cringe ögeler bulundurmaktadır! 🚨Patlama uyarısı🚨 Kitabı okumaya başladığınız zaman patlayabilirsiniz lütfen bu uyarıyı dikkate alarak kitabı okuyunuz.