Evet 719272189273738 sene sonra (biraz daha abart) bölüm yazmaya karar verdim. Bölüm yapacağıma söz verip bölüm yapmadığım kişiler varsa 619226291927372 sene beklemeleri lazım çünkü bölüm yapmaya üşeniyorum.
Bu arada 1K oluşumuzu kutlamamışız lan. Kitabım 1K okunmayı geçti çatlayın patlayın 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🎉🎉🎉🎉🎉🦾😎. 50 okunma olduğuna sevinmemden nerelere geldik. Kendimi yaşlanmış gibi hissettim. Neyse kitaba geçelim.
Bu SS i milattan önce almıştım şuan daha fazla okunma ve oy var.Konusunu kısaca özetleyeyim. (aynen kısaca) Bir kızımız var bazı sebeplerden dolayı okul değiştiriyor gidiyor bir koleje burslu öğrenci olarak. Tabi kolejde zengin bebeleri var buna zorbalık yapacaklar ama kızımız da güçlü öyle kendini ezdirmez. Bu kızımızın bir de abisi var. Abisi şerefsiz itin önde gideni. Biri abisinin götüne thanosu soksun. Abisi bu kıza baya kötü davranıyor. (Bazı adamlarla yatmasını istiyor) O abi kadar şerefsiz piç bir kaltak görmedim ona en içten küfürlerimi yolluyorum. İşin ilginç tarafı bu abi kızın annesi ve babası ölmeden önce kızın süper kahramanıydı. Çok mükemmel bir aileye sahiplerdi ama bir gün denizde anayla baba ölüyor. Kızın hayat sikiliyor. Bu kadar. Hatırladığım kadarıyla olaylar böyle.
Kitap güzel gibi konusu bana hitap etmiyor ama okurum.
Neyse hadi eyw.
(Uzun zamandır hiç enerjim yok o yüzden bok gibi bir bölüm yaptım özür dilerim. Dertleşmek isteyen varsa yazsın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Bir Watty Kitabı
De TodoDikkat bu kitap aşırı derecede cringe ögeler bulundurmaktadır! 🚨Patlama uyarısı🚨 Kitabı okumaya başladığınız zaman patlayabilirsiniz lütfen bu uyarıyı dikkate alarak kitabı okuyunuz.