Bugün ota boka anti olanları eleştireceğim. Aslında bana konu olarak Ecrin Su Çoban önerilmişti bende gittim bari birkaç videosunu izleyeyim dedim. Onu izlemek yerine Ecrine anti olan bir hesap buldum. Ve bu hesabın nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde 16 bin abonesi var. Kızın yaptığı videolar da çok saçma.(hepsini izledim zaten 13 shorts vardı) Bir videosunda cemre mi Ecrin mi diyordu ve hiçbir sebep sunmadan kazanan cemre demişti. Kanka önce artılarını ve eksilerini tartışsaydın. Bir de Ecrine çirkin diyor. Ecrin'i aşırı seven Ecrinin fanlarından değilim ama şimdi herkes de biliyor kız güzel. Kanalı açan kişi antilik yapmak için yapıyor. Sanki anti olunca insanlar onun havalı olduğunu sanıyor.
Artık şunu anlayın havalı olmak için birine nefret kusmanıza gerek yok. Sizden daha başarılı (?) birini gördüğünüzde kıskanmak yerine o kişiyi tebrik edin. Artık bizden daha iyi bir hayata sahip olan insanları kıskanmak yerine istediğimiz o hayatı yaşamak için çalışalım. Ben Ecrini uzun zamandır izlemiyorum ünlü olduğu herkesin onu konuştuğu bir dönemde izlemiştim ve kız güzel, samimi biri.
Bazen fark etmeden insanları aşırı kırıyoruz. Ecrinin de bir insan olduğunu unutmayın. Ben o kızın yerinde olsam o kanalı gördükten sonra aşırı derecede üzülürdüm. Artık zorba olmayı bırakmamız lazım. Sizin düşünmeden yaptığınız bu şeyler bazılarının hayatını karartıyor.
Kendimden örnek vereyim: Ben çok konuşmayan içe dönük bir insanım. Bu durum sanki çok anormalmiş gibi bazı mal oclar benimle dalga geçiyordu. Onlar şakalaştıklarını sanıyorlardı ama ben kendi içimde insanlardan nefret ediyordum. Zaten içe dönük bir insandım gördüğüm o zorbalıklar "şakalar" yüzünden daha da içe dönük oldum ve artık sosyal ankastrem var jaksussiwwjjkshdn.
Galiba bu antilik işine fazla sinirlendim ama bu ciddi bir durum. Karşınızdaki insan sizin yüzünüzden ciddi psikolojik rahatsızlıklar geçirebiliyor. Bunu düşünerek ne şekilde davranacağınıza karar verin.
Neyse hadi eyw.
(Bu bölüm yazarken fazla sinirliydim düzgün cümle kuramadım biraz saçmaladım.)
(İnsanları trolleyip dalga geçtikten sonra diğer insanlara zorba olmamalarını açıklarken ben)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Bir Watty Kitabı
RandomDikkat bu kitap aşırı derecede cringe ögeler bulundurmaktadır! 🚨Patlama uyarısı🚨 Kitabı okumaya başladığınız zaman patlayabilirsiniz lütfen bu uyarıyı dikkate alarak kitabı okuyunuz.