Yazarlar

29 5 35
                                    

Bu bölümde yazarlara laf atacağım çünkü neden olmasın?

(Herkesten konu önerisi alıp hiçbirini yapmayıp yine kendi bildiğimi okuyorum)

Öncelikle en sinir bozucu olan şeyden başlayalım: Bir kitaba başlıyorsunuz henüz bitmemiş kitap gayet güzel ama bir sorun var kitap GÜZEL. Watty kitlesinin büyük bir çoğunluğu da ergen cringe insancıklardan oluşuyor. Onlara sadece saçma salak mafya kitapları okur.(burada bütün okurlara laf atmıyorum sadece belli bir kitle var anladınız siz o kitleyi)
Kitap saçma salak bir kitap olmadığı için okumaları düşük ve haliyle yazarın yazası gelmiyor. Sürekli darlıyorsunuz bölüm atması için en sonunda ikna ettiğinizi düşünüyorsunuz. Ama bir bakıyorsunuz günler aylar geçmiş bölüm yok. Hatta bir gün bakıyorsunuz ortada kitap yok. O gün ana bacı kufredebilirsiniz. Ha bir de daha kötüsü var bunu bir sürü okuyucusu destekçisi olduğu halde yapanlar var. Ya madem o kitap tamamlanmayacak niye beni o kadar bekletip umutlandırdın lan! Duygularımla oynadınız.

Şimdi ikinci bir tür: Kitabı güzel olmamasına rağmen dünyanın en iyi kitabıymış gibi davrananlar. Bunların okuyucusu çok fazladır ve tabiki saçma salak kitaplar okuyan o ergen tayfadan oluşur. Yaptığı yanlışları söylersiniz kitabındaki eksiklikleri söylersiniz sonra o cringe tayfadan biri gelir size karşı saçma sapan şeyler söyler kitabı savunur. Abla güzel bulamadığımız kitabı da mı eleştirmeyelim? Aslında yazarların çoğu gayet iyi insanlar sadece okurları iyi değil. Her şey o cringe ergen tayfa yüzünden oluyor. Ha bir de o cringe tayfa kitap yazınca bir facia oluyor oraya pek girmeyelim.

Bu iki türün yanında gerçekten çok güzel bir şekilde yazan ve kitabı sonuna kadar götüren yazarlar var. Gerçekten tanınmış bir yazar olmayı hak ediyorlar.

Daha çok yazar türü var ama belli başlı olan aklıma gelen türler bu kadar.

Neyse hadi eyw.

Cringe Bir Watty KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin