Yine eleştiri adı altında boş yapmaya geldim.
Bugün burnumu anket dünyasına sokucam.Neredeyse bütün anketlerde isim soruyorlar.Abicim ismimi ne yapacaksın götüne mi sokacaksın?
Öncelikle şunu söylemem gerek ANKETLERDE İSİM SORULMAZ KATILIMCILAR ANONİM BİR ŞEKİLDE FİKİRLERİNİ BELİRTİRLER.
Anketlerin prim kasmak için yapıldığını düşünüyorum.Bazı anketler eğlenceli ve bende sorulara cevap veriyorum ama bazıları tamamen prim için.Satır arası yorumlar çok fazla olunca illaki birilerinin karşısına çıkıyor ve böylece hesabı tanımış oluyorlar.
Soruları da genellikle ismin burcun en sevdiğin renk falan.Bence bu sorular aşırı gereksiz ben olsam MARVEL mı DC mi diye sorarım başlar başlamaz.İkisi de belirli bir grup tarafından seviliyor ve hangisi daha çok tutuluyor görmek isterim.
Bu arada laf arasında sorayım MARVEL mı DC mi?
Neyse yine çok boş yaptım.Şunu söylemek istiyorum:Watty zaten yeterince boş bir yer o yüzden anket yapanlara pek söz söylemiyorum ama şu isim sorma işini bir bırakın amk.En basitinden kahve mi çay mı diye sorun.Bir de yaş kısmında da 13 yaşından küçük olanları gördüm.Hatta biri 11 yaşında büyük ihtimalle annesinin telefonundan gizlice giriyor 13 yaş sınırını bilmiyor sanırım gidip anket şeysilerinde gerçek yaşını yazıyor.Gördüklerimi spamlıyorum.Veletler size taktik vereyim madem girdin bir kere bok çukuruna kendini ifşalama(yazacağım tam bu değildi cümlemi unuttum.)
Yine çok boktan yazdım en iyisi ben gideyim.
Bu arada önceki bölüm 3 okunma biri benim herhalde diğer ikisi kim lütfen buraya yazıp belli edin okuduğunuzu.Tek okuyucularımı görmek istiyorum🥺.
Neyse hadi eyw.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Bir Watty Kitabı
عشوائيDikkat bu kitap aşırı derecede cringe ögeler bulundurmaktadır! 🚨Patlama uyarısı🚨 Kitabı okumaya başladığınız zaman patlayabilirsiniz lütfen bu uyarıyı dikkate alarak kitabı okuyunuz.