Evet Arizona kertenkelelerine sövdük saydık (sovemedim) sıra pick me kızlarda.
Pick me kızlarda şiddete göre ikiye ayrılıyor. Birinci tür herkesin bir dönem geçirdiği hafif pick me lik. Ergenlik yüzünden saçma salak bir dönem oluyor ve geriye baktığınızda utançtan gebermenize sebep oluyor. Bu döneminizi hatırladığınızda acılar içinde kıvranıyorsunuz. (yaşandı)
İkinci tür çok daha beter. Bazıları bu boktan bataklığa düşüyor herkesin ilgisini çekmeye çalışıyor. İlk türe göre daha şiddetli bir pick me lik dönemi oluyor. Bazıları aşırı ileri gidip orospuluk yapıyor ve arkadaşlarını bir erkek uğruna satıyor. (deneyimlendi 🤠) Bu şiddetli pick me lik dönemi geçiren kızlarla mümkünse hiç iletişim kurmayın yoksa akıl sağlığınızı kaybedersiniz. (Birisiyle "arkadaş" olmuştum sonra satıldım çok üzüldüm paramparçayım)
Şimdi pick me kızların özelliklerine gelirsek bunlar genelde erkeklerin ilgisini çekmeye çalışırlar. Erkeklerin ilgisini çekme isteği hafif pick me likte görülmez. Hafif pick me lik sadece biraz daha görünür olma isteğidir. İnsanlar onları görsün tebrik etsin isterler. Bunlarda pek sıkıntı olmaz. Bizim asıl konumuz şiddetli pick me lerle. Bunlar aklınıza gelebilecek her boku yaparlar. Ve bunları sırf bir erkek uğruna yapıyorlar. (Bunlar için çok güzel bir kelimem var ama onu kullanmak istemiyorum küfürü bıraktım)
Herkes bunların cırtlak bir ses tonuyla konuştuğunu söyler ama bu hepsi için geçerli değil. Bazıları var ki asla pick me olabileceğini düşünmüyorsunuz ama sonra bir bakmışsınız bir erkek uğruna satılmışsınız jaoussianskssjkswojwsk.
Bunların bazı varyantları var. Bazıları hocaya yaranıp yalakalık yapar bazıları da hocayı kafasına takmaz bed görl gibi görünmek ister. Bed görl pek yaygın değildir. Bed görl gibi görünmek istemediklerinde genelde zirlarlar. (Ortaokulda birini ağlatmıştım ajishskaisjkks)
Liseye gittiğim için bunlardan çok gördüm (sizde ergen olduysanız görmüşsünüzdür ) bazıları hafif bazıları şiddetli pick me lik dönemi geçirdi. Hafif pick me olanları zorbalamayin sonrasında zaten kendileri cringeliklerini fark edip acı çekiyor. Ama şiddetlilerde aynı şeyi söyleyemem. Onlar yüzünden baya sinir krizi geçireceksiniz bu yüzden zorbalamak serbest jaosjskaijasusmsjjs.
Neyse bu kadar yeterli bunlar hakkında pek yazılacak şey yok. Ana konu bunlar aşırı sinir bozucu gördüğünüz yerde kaçın.
Kamu spotu: Pick me lerle arkadaş olmak gibi boktan bir hataya düşmeyin.
Neyse hadi eyw.
(719271287292718 yıl sonra bölüm yazdım yazmayı unutmuşum lan hiç içime sinmedi düşüncelerimi aktaramadim.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Bir Watty Kitabı
RandomDikkat bu kitap aşırı derecede cringe ögeler bulundurmaktadır! 🚨Patlama uyarısı🚨 Kitabı okumaya başladığınız zaman patlayabilirsiniz lütfen bu uyarıyı dikkate alarak kitabı okuyunuz.