Bugün yine kitap eleştirisi yapacağım ama bu sefer yazarından izin almadım umarım şikayet edilmem.
Kitabın kapağını görünce aklıma aşkı memnu geldi hemen girdim.(kitap zaten aşkı memnu vol.2 olacak gibi)
Eleştiri için izin almadım hakkını helal et _king_boss
Konusu:İlk bölümden ve tanıtımdan anladığım kadarıyla kitapta 3 tane gay var.Efsun ve Kıvanç evli ve Kıvanç'ın balkın adında bir oğlu var efsunun üvey oğlu oluyor.Balkın ve efsun şerroluk yapıp birlikte olacaklar galiba.Bu bildiğiniz ensest ilişki.Ama efsun abimizin haklı(!) gerekçeleri var.Kıvanç onun cinsel arzularını karşılamıyor efsun da ne yapsın babasından alamadığımı oğlundan alayım diyor.
Bir de yazarın bölüm başlıkları için Watty kanunları adlı kitaptan ders aldığını düşünüyorum.
Kitaptaki bölüm başlıkları.Watty kanunları kitabından kesit.
Derslerin işe yaramış psickopat
Kitabı okumaya üşendim ayrıca ilk bölümden cinsellik içeren şeyler olduğu için diğer bölümleri okumadım.Bu bölüm tam anlamıyla eleştiri olmadı sanki kitap reklamı yapmışım gibi oldu.Zaten Watty de bütün kitaplar birbirine benzer o yüzden olayları az çok tahmin ediyorum.
Efsun apimiz bihter rolüne bürünüyor Balkın apimiz behlül,Kıvanç apimiz de Adnan bey oluyor.Efsunla Balkın naneleri yerken Kıvanç amcamız yazık hiçbir şeyden haberi olmuyor.Biraz zaman geçtikten sonra öğreniyor falan fistan.Büyük ihtimalle böyle olacak okuyanınız varsa söyleyin senaryom tuttu mu?
Bok gibi olan bir bölüm daha bitti hadi eyw.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Bir Watty Kitabı
De TodoDikkat bu kitap aşırı derecede cringe ögeler bulundurmaktadır! 🚨Patlama uyarısı🚨 Kitabı okumaya başladığınız zaman patlayabilirsiniz lütfen bu uyarıyı dikkate alarak kitabı okuyunuz.