Uyandığımda keşke uyanmasam dedim keşke ölüp gitseydim diye dua ettim aşaya indim Rüzarla karşılaştım keşke o lanet yüzünü görmez olsaydım sofraya oturduk yemeğimizi yedik hepimiz oturma odasında oturuyorduk Eyşan konuşmaya başladı.
"AVM ye gidelim hem kafamız dağılır."
Ardından Rüzgar konuştu.
"Siz gidin ben kafamı dinlicem evde."
Hepimiz odalarımıza çıktık hazırlandık AVM ye geldik dolaştık oyun oynadık fotoğraf çekildik alışveriş yaptık Arda, Eyşan, Bulut onlarlada eğleniliyordu ama bir boşluk olduğunu hissettim Rüzgarın boşluğu... En son hepimiz aşırı yorulmuştuk güneşte yavaştan gökyüzünü terk ediyordu tam arabaya bincekken yanımıza adamlar geldi Arda korkarak yanıma gelip koluma girdi bende konuşmaya başladım.
"Kimsiniz siz!"
"Hmm biz kimmiyiz Semiğin adamlarıyız."
"Söyleyin o iğrenç patronunuza peşimizi bıraksın! Yoksa Rüzgar onu mağfeder."
Adam gülerek. "O zaman Semih beye kendin söyle."
Demesi ile gözüm karardı uyandığımda bir tane depodaydık ellerimiz kollarımız bağlanmıştı yanıma baktığımda Eyşan, Bulut, Ardayı gördüm onlarında eli kolu bağlıydı odaya Semih girdi ve konuşmaya başladı.
"Eee Yağmurcuk noldu Rüzgarın seni bulamadı mı?"
"Zaten bulduğu gibi seni öldürcek!"
"O iş zor Yağmur hanım!"
Demesi ile yüzüme tokat geçirmesi bir oldu sonra diğerlerini beni dövdükten sonra odadan çıkmıştı bu sefer hava gerçekten kararmıştı acaba şuan Rüzgar ne yapıyordu bizi arıyormuydu?
~Rüzgarın Anlatımı~
Hava kararmıştı iyice endişelendim Yağmuru aradım açmadı diğerlerinide aradım açmadı en son gittikleri AVM ye gittim yoklardı güvenlik kamaralarına baktığımda şok oldum kaçırılmışlardı koşarak karakola gittim kayıp olduklarını söyledim beraber aradık ben ayrı aradım ama yoklardı hiç bir yerde yoklardı. Aradan bir hafta geçti onlarsız koca bir hafta iyice deliriyorum o sırada telefonuma bilinmedik bir numaradan bildirim geldi açtığımda bir videoydu bizimkiler vardı sandalyelere bağlanmış gözlerinden yorgunluk akıyordu sona videoyu çeken kişi yani Semih gidip hepsine bir el ateş etti sıra Yağmura gelince videoyu kapattı sonra bulundukların yerin konumunu attı şu yazıyordu.
"Gel al çöplerini işlerini bitirdim zaten."
Koşarak attığı konuma gittim polisler ile geldiğimde bizimkiler yerdeydi bir kişi dışında Yağmur yoktu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🥀KAÇIŞIN İNTİKAMI💔
JugendliteraturBabasının zoru ile evlendirecek olan Yağmur kaçar ve ilk önüne çıkan arabaya biner ve yeni hayata geçiş yapar.Karakterler:Yağmur,Rüzgar,Eyşan,Arda,Bulut(Yağmurun en yakın erkek arkadaşı),Can(Yağmurun babası),Gül(Yağmurun annesi),Aleyna,Semih. Kaybol...