Baskın

39 4 0
                                    

Tam evin önündeydik arbadan indik gizlice arka bahçeden gircektik tabi girerken Rüzgarı kullanıcaktık çünkü Aleyna onu eve alırdı ilk Rüzgarı yollıcaktık.

"Ben gidiyorum gençlik ela gözlüm dikkatli ol tamammı?"

Kafamı salladım tam gidecekken Rüzgara sarıldım boynundan oda elini belime doladı neden sarıldım bilmiyordum ve bilmek istemiyordum tek bildiğim onun kollarında huzur bulduğumdu.

"Maviş eğer kıza fazla bakarsan o mavi gözlerini oyarım."

Güldü gamzelerin içine baktım dalmıştım bile Rüzgar ortadan kayboldu korumanın oraya gitti.

"Beni Aleyna çağırdı yol verin hadi."

Korumalar ona yol verdi direk. Rüzgar koşarak arka bahçeye gitti arka bahçede dolu koruma olduğu için guruba yazdı.

_________________________________________
              ~Şizofrenler Gurubu~

Rüzgar:Arka bahçe dolu araba fark edilen yere gelin ordan alcam sizi.

Yağmur:Tamam geliyoruz maviş dikkatli ol.

Rüzgar:Tamam ela gözlüm sende dikkatli ol bekliyorum sizi.

Yağmur:Tamam

_________________________________________

"Hadi maviş bizi bekliyor hızlı olun!"

"Hay senin mavişinede sanada."

Arda arkadan söylenerek geliyordu araba fark etme kısmına geldik Rüzgar bizi bekliyordu hıphızlı yanına gittim.

"Hadi yapalım şu işi!"

Diye bağırdı Bulut bağırdığı gibi kafasına vurdum.

"Salak ne vuruyorsun ya?"

"Ne bağrıyorsun sende bidakine daha fazla bağırda Aleyna'da duysun olurmu?"

Eyşan endişelenerek Bulut'un yanına gitti.

"Kafan acıyor mu Bulut?"

"Öpde geçsin."

Bu sefer Eyşan'da vurdu gülerek eve geçtik. Rüzgar zili çaldı tekti çünkü oyalıcaktı. Kapıyı Aleyna açtı açar açmaz Rüzgara sarıldı tam Aleynayı dövmeye gidecektimki Eyşan kolumu tuttu sonra yerime geçtim izlemeye devam ettik. İçeri geçtiler Rüzgar konuşmaya başladı.

"Ben bir kahve yapayım içeriz beraber olurmu Aleyna?"

Aleyna ilk baş güldü.

"Bırak hizmetçiler yapsın sen gel yanıma olmazmı?"

Rüzgar direk

"Olmaz benim elimden iç sen bekle burda beni."

Aleyna kafasıyla onayladı.

"Tamam yakışıklı beklicem seni burda."

Rüzgar kahveleri yaptı Aleyna'nın kine uyku ilacı koydu ve verdi kahveyi içtiler Aleyna bir süre sonra uykuya daldı içeri koşarak girdik ben söyleniyordum tabiki.

"Yakışıklıymış al sana yakışıklı."

Dedim ve Aleynayı tekmelemeye başladım Rüzgar durdurdu sonra bizim eve getirdik bodrum kata indik uyanmasını bekliyorduk hep beraber o sırada gidip ellerini kollarını bağladık elimize bıçak gibi aletler aldık Aleyna uyandığı gibi bağırmaya başladı gidip çok sert tokat attım beş parmak izim yanağında çıktı Arda gülerek.

"Yenge artık Aleyna'nın yüzü sanat eseri oldu bide yandan diyer yengem vursun yani Eyşan tam olcak."

Dediği gibi Eyşan diyer yanğına tokadı geçirdi kollarını büssürü çizikler attık sonunda Aleynayı ikna edebildik bidaha Rüzgara yanaşamıcaktı.

"Her neyse saat gece üç olmuş hadi yatalım."

Herkes onayladı Rüzgar elimden tuttu terasa getirdi yıldızları izledik arkadanda şarkı çalıyordu. Rüzgar şarkı söylemeye başladı sesi çok güzeldi.

🎵Yanmam gönlüm yansada.
🎵Ecel beni alsada.
🎵Gözlerim kapansada.
🎵Yıldızların altında...

"Çok güzel sesin var." Dedim

"Senin kadar güzel mi sesim?"

"Güzel" Gülümsedik.

"Herneyse çok geç oldu." Dedim

"Evet görüşürüz ela gözlüm."

"Görüşürüz maviş." Ben odama gittim Rüzgar ne yaptı bilmiyorum.
             
              ~Rüzgardan Anlatım~

Yağmur uyumaya gitmişti bende
Yağmuru daha yakından tanımak için onu araştırcaktım araştırdığım karşısında şok oldum gözlerim dolmuştu çünkü...

🥀KAÇIŞIN İNTİKAMI💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin