Seninle Olan Herşeye Evet

19 1 0
                                    

Bir an dilim tutulmuştu sonunda konuşa bildim.

"Seninle olan herşeye evet."

Dedim ve Rüzgarın boynuna sarıldım elini belime sardı bir süre sonra ayrıldık. Denizden el ele tutuşarak çıktık evin yolunu tuttuk eve vardık zili çaldığımız gibi direk açıldı Arda şaşkınlıkla bize bakıyordu ve konuşmaya başladı.

"Herkesin sevgilisi var benim neden yok?"

Rüzgar direk konuşmaya başladı.

"Beni örnek al Arda."

Dedi ve elimizi gösterdi.

"Aynen seni örnek alayım 1 yıl sevdiğim kızı beklerim ancah."

Dediği gibi oturma odasına geçtik geçtiğimizde Eyşan hiç şaşırmamıştı sanki böyle bir şey olcağını anlamış gibiydi.

"Hayırlı olsun gençlik."

Bulut'un heyecanlı sesi sırıtmamıza sebep oldu sonra Arda direk atıldı.

"Fazla el ele tutuşmayın ya olmayanda ver burda moralimi bozdunuz."

Hepimiz güldük Eyşan anlık heyecanla konuşmaya başladı.

"Aklıma bir fikir geldi eski günlerdeki gibi bahçede DC oyanayalım mı?"

Heyecanla konuşmaya başladım.

"Ay evet!'

Dedim ve Rüzgarı kolundan çekiştirerek bahçeye çıkardım ve arkamı döndüğümde Eyşanda Bulutu çekiştirerek getirdi bahçeye Arda da söylenerek geliyordu.

"Acaba benim de kolumu çekiştiren bir sevgilim olsa nolcak deme Allahım."

Ellerini açmış yukarı bakarak dua ediyordu Arda'nın bu halleri gülmemize sebep oldu. Arda koşarak yanımıza geldi ve konuşmaya başladım.

"Acaba Arda'nın bu hallerini özledim desem inanırmısınız?"

Arda koşarak yanıma geldi ve sımsıkı sarıldı.

"Kelebeğim benim ya!"

Diyerek sevgi patlaması yaşadı bir an.

"Ben bile sevgilime bu kadar sarılmadım Arda."

Arda gülerek ayrıldı ve yere oturup şişeyi Eyşan çevirdi Arda Buluta soruyordu.

"Eski karıcım D mi C mi?"

"C tabikide ve bana eski karıcım deme Eyşan hanım kızar."

Arda heyecanla konuşmaya başladı.

"Etek giyceksin itiraz yok."

Hepimiz gülüyorduk Bulut sinirle konuşmaya başladı.

"Bana bak Arda benim karizmam var bir kere yok etek falan!"

                        ~10 Dk Sonra~

"Bulut sana yakışmış he."

Dedi Arda bir yandan videoya çekiyordu. Bu sefer Eyşan gülerek konuşmaya başladı.

"Sana artık kocacım mı dicem yoksa karıcım mı dicem?"

Eyşanın bu lafı ile gülme kırizine girdik Bulut alaycı tavırla konuşmaya başladı.

"Arda çekmesene videoya namusuma göz dikti it."

Bu sefer Rüzgar konuştu.

"Kanka pembe etek açmış seni. Demesi ile yere yığılarak gülmesi bir oldu karnını tutarak gülmeye devam ediyordu. Arda konuşmaya başladı.

"Birader az daha ıkın bebek gelcek nerdeyse Bulut sende şu üstünü değiştir seni ciddiye alamıyorum videoyuda kapattım bak."

Bulut üstünü değiştirip yanımıza geldi ve aklıma bir fikir gelerek heyecanla konuşmaya başladım.

"Sahilde kamp yapalım hem yağmurda durdu havada karardı kimse olmaz zaten."

Hepimiz kafasıyla onayladı Rüzgar konuşmaya başladı.

"Arda kanka sende çadırları getir." Direk konuşmaya başladım.

"Çadır olmasına gerek yok yorgan, yastık ile yatalım."

Dedim ve sahile doğru yol tuttum elimizde yorgan ile yastık vardı sahile geldik ve ateş yaktık yoldan geçen birisine fotoğraf çektirdik. Arda konuşmaya başladı.

"Ben bunu Instagram'da paylaşıcam." Dedi ve paylaştı.

              *HeyArda gönderi paylaştı*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

              *HeyArda gönderi paylaştı*

                  2000 Beğeni 400 Yorum

       *Yağmurcuk:Şu gurubun güzelliği*
           *Rüzgar.4:Sen daha güzelsin*

            *Rüzgar.4:Buralar yanıyor🔥*

           *8.Bulut:Karım ne kadar güzel*
                  *Eyşan.38:Ya şapşik.*

                      *Eyşan.38:Kalite!*

                 *Can:Şöyle bir ortam...✨*

Diğer yorumları okuyun...

🥀KAÇIŞIN İNTİKAMI💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin