Kural 3

25 5 0
                                    


"Bağırmasanıza duycaklar şimdi!"

"Bize diyene bak sen bağrıyorsun be." Diye ekledi Arda.

"Eee ne yapıcaksın bu durumda?"

Diye sordu Bulut.

"İlk Yağmuru kendime aşık ettiricem." İkisi şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

"Rüzgar işine karışmak gibi olmasın ama kızın babası öldürdü Yağmur değil."

Dedi Arda merakanı yenik düşerek.

"Eğer babasını öldürürsem kurtulmuş olur ama Yağmura işkence çektirirsem basınında canı yanar adı üstünde babası siz sormadan ben söyleyim neden bana aşık olcak çünkü aşık olursa işlerim daha kolaylaşır anlaşıldımı."

İkisi kafasıyla onayladı ve konuşamaya Arda başladı.

"Birader sen nasıl yapcam bunları kuralları say."

Demesi ardından lafa girdim.

"KURAL 1: Kendini güvendirmen gerek ve ben bunu yaptım.
KURAL 2: Olabildiğince yakınında ol her daim ve ben bunuda yaptım bu kurallar beş aşamadan oluşuyor."

İkisi şaşkın gözlerle beni izliyordu.

"Eee kanka sen üçdesin üç ne?"

Diye atladı Arda.

"KURAL 3 Güzel söz söylemek."

Dedim ve güldüm yine konuşmaya başladım.

"Her neyse aşaya inelim kızlar beklemisin şüphelenir."

Arda üzgün ses tonu ile.

"Ah yengem ah garibanım benim."

Sinirle Ardaya döndüm bu sefer Bulut konuşmaya başladı bu sefer.

"Ben demiştim varma bu Rüzgara diye ama benim kankam salak yapacak bir şey yok."

Sinirle ikisine döndüm.

"Kesin içerde böyle saçmalamayın."

Aşaya indik.

                ~Yağmurun Anlatımı~

Sonunda Rüzgar, Arda, Bulut aşaya inebilmişlerde Eyşan söylenerek.

"Sizi beklemekten ağaç olduk meyve bile verdik yani!"

"Bu sefer Eyşan haklı artık bizden sıkılmaya başladığınızı düşüncem."

Dedim tiripli ses tonum ile direk Rüzgar konuşmaya başladı.

"Aaa ela gözlüm deme öyle bana niye tirip atıyorsun hem bak ben seni özledim."

Rüzgarın bu güzel sözleri hoşuma gitmişti.

                 ~Rüzgarın Anlatımı~
Yalandan demiştim ve Arda ile Bulut'un kulağına eğilerek konuştum.

"KURAL 3: Güzel söz söyle buda tamam oldu ama devam etmem lazım daha güzel iltifat etmeliyim."

Dedim ve göz kırptım.

                ~Yağmurun Anlatımı~

"Kulaktan kulağa konuşun sonra niye tirip atıyorsun Yağmur acaba neden!" Dedim sinirle. Sanki Bulut dünyada ilk defa bir şey bulmuş gibi zıplayarak konuştu. "

"Kulaktan kulağa oynucaz çocukmuyuz diyeni keserim oturma düzenini ben ayarlıcam ilk diyen kişi Rüzgar yanındakide Yağmur, Yağmurun yanında Eyşancığım, Eyşancığımın yanında ben en sonda Arda olcak."

Aynı dediği gibi oturduk. Ve Rüzgar kulağıma kelimeyi demişti dediği çok hoşuma gitti.

                ~Rüzgarın Anlatımı~

Yağmurun kulağına eğilerek.

"Rüzgarın Yağmuru."

Dedim sırf yalandan.

KURAL 3: Tamamdır.

              ~Yağmurun Anlatımı~

Rüzgarın dediğini Eyşana dedim Eyşanda Buluta, Bulutta Ardaya. Arda konuşmaya başladı.

"Rüzgarın Yağmuru sizin romantizim anlayışınıza sıçıyım ya kukla olarak beni kullandınız yalandan deme sırf Rüzgar kocamdan ayrılayım diye yenge sanada aşk olsun yani nasıl kocamı elimden çaldın ya."

Hepimiz güldük sonra yine Arda konuşmaya başladı.

"Her neyse oyun bitti yoksa bunların romantiklik seviyesi yüzünden kuscam!"

🥀KAÇIŞIN İNTİKAMI💔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin