|01.33|
Sonbahar: Yardım et Barın...
Sonbahar: Canım açıyo,
Sonbahar: Kaldıramıyorum artık.
Barın: sorun ne Sonbahar?
Sonbahar: Geçmişimizi silememek başlı başına en büyük sorun.
Barın: Geçmişini silersen şuan ki sen olmazdı,
Barın: şuan ki kendinden memnun değil misin?
Sonbahar: Değilim, uyuyamıyorum, iştahim yok, psikiyatrist ilaçlardan midem bulanıyor, bunlar sadece geçmişin suçu degil mi?
Barın: Geçmişte ne yaşadın Sonbahar bilemem ve bilmeden de yardım edemem.
Sonbahar: Bilsende edemesin ki?
Sonbahar: tabi geçmişe dönebilmek gibi bir sihirli gücün yoksa,
Sonbahar: ya da geçmişimi değil ama gelecegimi güzel bir hale getirebilirsin?
Barın: O nasıl olacakmış?
Sonbahar: Beni azcık seversen olur bence?
Barın: benden tanımasığım birini sevmemi bekleme sonbahar.
Sonbahar: Haklısın,
Sonbahar: Eğer olur da karşına çıkmaya cesaretim olursa,
Sonbahar: Beni sevmeyi dene tamam mi?
Barın: Denerim Sonbahar.
Sonbahar: Bunu diyerek geleceğimi veya geçmişimi degil ama bugünümü baya güzelleşitirdin.
Barın: Buna sevindim.
Sonbahar: Ee napıyosun?
Barın: Bora'ya dövme yaptım şimdi eve dönecektik.
Sonbahar: dikkatli kullan motoru.
Barın: deneriz bakalim.
Sonbahar: Nasıl bir dövme yaptırdı Bora?
Barın: Bilmiyorum, koluna o kadar çok dövme yaptırdı ki karıştırıyoruz artık.
Sonabahar: Olsun seviyo ve yakışıyo ona da.
Barın: Yakışıyo yakışmasına da Beleşe buldu diye bizi kullanıyo, şerefsiz.
Sonbahar: MSKDKSOSK bir şey olmaz üç beş dövmeyle batmasın.
Barın: Yaniii öyle gibi.
Sonbahar: Geçen günlerde kafede otururken dövme yaptıeacağından bahsediyodun?
Sonbahar: ne zaman yaptıracaksın ve ne zaman?
Barın: kafede bizi mi dinliyodun?
Sonbahar: valla geldin sen tam arkama oturdun, tabi bende 'fırsattan yararlanmak' dinledim hemen.
Barın: Neyse sorun değil, dövmeyi hala yaptırıcam ama bekliyorum, şuan işler yoğun.
Sonbahar: Anladım.
Barın: Neyse sonbahar eve geçmem gerek telefonu kapatmam lazım görüşürüz.
Sonbahar: Görüşürüz dikkat et kendine.
Görüldü*
Barın'ın dönmesini bekliyodum, tek parça halinde dönerse rahatlıkla dizimi izleyebilirdim.
"yani umarım."
Konuşmamızın üzerinden nerdeyse yarım saat geçmişti, gelmesi gerekiyodu artık.
Sonunda sokakta yankılanan motor sesiyle pencereyi aralayıp aşağıya baktım, Barın gelmişti sonunda...
Perdeyi çekip yarım kalmış dizimi izlemeye geçtim, sonuçta beni onları dikizlerken görsün istemezdim.
~~~
Insta bölümü ister misiniz?