Salı
|02.44|0542-: I just wanna be the one you love...
0542-: şarkının en anlamlı kısmı burası sanırım,
0542-: Dinlerken seni anımsadığım o kadar çok şarkı var ki,
0542-: hepsini tek tek beraber dinlemek isterdim, gözlerine baka baka en güzel yerinde eşlik etsem sonra gülsek beraber...
0542-: seninle o kadar çok hayalim var ki, hepini buraya dökmek istiyorum.
0542-: Mesela yıl başına beraber girelim, sarılarak.
Barın: Çık karşıma beraber geçirelim yıl başını?
0542-: Kandırma beni Barın, sadece beni bulmak için hayallerimle oynama.
Barın: Ciddiydim?
0542-: Belki bir daha ki yıl başına beraber gireriz?
Barın: Belki.
0542-: İnanamıyorum şuan bir ihtimal verdin, bir ihtimalimiz var.
Barın: Hemen umutlan diye dememiştim
0542-: Çok geç umutlandım bile.
Barın: Nasıl düşünürsen düşün.
0542-: Barın eğer bir gün beni seversen, omzuma bir 'kelebek' dövmesi yap, ama eğer olurda sevmesen bir peri dövmesi yap,
0542-: sevmesen bir ömür unutmayayım seni, seversende sevdiğim adamın eserini vücudumda taşıyayım.
Barın: Unutman daha zor olmaz mi?
0542-: Unutmak istemiyorum ki,
0542-: Aklımdan da kalbimden de çıkma istiyorum.
Barın: Bakarız, Sonbahar...
Barın;
Uzandığım yerden doğruldum nedensizce bu anonim meselesi beni geriyodu, kimdi bu kişi? Benimle oyun mu oynuyodu? Yoksa gerçekten seviyor muydu?
Düşüncelerim yersizdi, belki sadece görüp beğenmisti buna da aşk diyordu, saçmalık!
"Barın geliyon mu, bitmek üzere her şey" Bora'nın seslenmesiyle adımlarımı salona çevirdim, "amınıza koyim odayı bok götürüyo siz hala içmenin derdindesiniz." Dediklerime ikisi de güldü kafaları pek yerinde değil gibiydi.
"Barın, şu komşu kız sana nasıl bakıyor gördün mü hiç?" Kutay'ın dediğiyle ciddiyetle ona baktım. "Ne alaka oğlum?" Omuzlarını silkti "ben dedim diyeceğimi, güzel kız bir iki gece geçirirsin sen." Kutay'ın patavatsız konuşmasıyla eğilip kafasına vurdum.
"Kutay senin kafana fazla vurmuş votka az iç az, kızın yaşı küçük öyle art niyetle bakmam."
'Sanırım bakmam' kızın vücudu da yüzü de çok güzeldi, ilk taşındığında dikkatimi çekse de yaşı küçük duruyodu onun icin pek olumlu bakmamıştım.
Kutay ve Bora yaptıkları saçma espirilere mal mal gülmekle meşgüldü, kapının artarda çalınmasıyla yerimden kalktım saat gecenin üçüydü kim olabilirdi ki, kapıyı açtım karşımda bir adet komşu kız duruyodu, uykulu gözlerini hafifçe ovaladı, aşırı seksiydi.
'Siktir Barın aklındaki düsünceleri bir kenara bırak.'
"Buyur?" Dedim soru sorar gibi, "kusura bakmayin bu saate rahatsız ettim ama ağrı kesiciniz var mi, benim ki bitmişte şuan dısarı çıkmamak gibi bir hata da yapamam, yapsamda gece nasıl bulucam nöbetçi ezczane onun için-" cümlesini tamamlamasına izin vermedim elimi dudaklarına kapatım, çok fazla konuşmuştu.
Elini elimin üzerine koydu ve yavaşça aşağıya indirdi "çok konustum özür dilerim, ağrı kesiciniz var mi?"
"Var komşu kız biraz beklersen bulup getireyim" kafasını salladı, mutfağa dogru ilerledim, ilaç sepetinden hafif bir ağrı kesici alıp kapiya geri döndüm. "Al bakalim."
Minnetle elimden ilaci aldı "çok teşekkürler-"
"Ve iyi akşamlar" dedi ve kendi evine doğru ilerledi, evine girene kadar onu bekledim, girip kapıyı kapatmadan önce el salladı, tepki vermeden kapıyı kapattım, ne yapabilirdim ki sonuçta.