Aleksi
Odottelen Joelin tulevan kylään. Aion kertoa hänelle tunteistani. Varmaan pilaan välimme sillä mutta olen pitänyt hänestä todella pitkään. Enemmän kuin kaverina siis. Jo 5 vuotta. Aina kun näen hänet saan perhosia vatsaani. Ja hänen kosketukset vaikka olisikin tapahtuneet vahingossa. Ne ovat ihania.
Olen päättänyt että kerron Joelille tänään. Olen päättänyt niin jo vaikka kuinka monta kertaa mutta aina olen perunut sen mielessäni ennen kuin olen tehnyt mitään.
Ovikello soi. Rilla hyppää sylistäni ja juoksee ovelle häntä heiluen. Nousen ylös sohvalta ja menen avaamaan oven. Oven takana seisoo Joel joka kylläkin kyykistyy rapsuttamaan Rillaa.
''No moi. Mitäs sulle kuuluu?'' Joel lässyttää Rillalle. Joel nousee seisomaan ja astuu kämppääni sisälle. Suljen oven.
Joel ottaa kengät ja takin pois. ''Mitä sul oli?'' Joel kysyy. ''No mennään sohvalle'' sanon. Menemme olkkariini ja istumme sohvalle. Rilla hyppää heti sohvalle ja tulee makaamaan jalalleni. Alan silittää sitä.
Joel alkaa silittää Rillaa myös. Hänen käsi osuu käteeni ja tiedän punastuvani. Käännän kasvoni pois päin Joelista.
''Ni mitä asiaa sul oli?'' Joel kysyy. ''Tota mä tykkään susta'' sanon. ''Niin mäkin susta. Sä oot tosi kiva kaveri'' Joel sanoo. Kaveri...
''Mä tykkään susta enemmän kuin kaverista'' kuiskaan. Huomaan sivusilmällä että Joel katsoo minua. Hän ottaa leuastani kiinni ja kääntää päätäni suuntaansa. Katson Joelia. Hänen kasvot lähestyvät omiani ja pian hänen huulet ovat huulillani.
Suutelemme pitkään. Todella pitkään. Irrottaudumme suudelmasta. Katson Joelia silmiin. Hänellä on todella kauniit silmät. Miten voi edes olla tuollaiset silmät kenelläkään?
Valot alkaa välkkyä ja sitten sammuu. Menen ihan kiinni Joelin kylkeen. ''Siihen sit tulit'' Joel sanoo. ''Mmm''
Keittiöstä alkaa kuulua jotain ääntä. Halaan Joelia niin kovaa kuin pystyn. ''Onko kaikki ok?'' Joel kysyy. ''Mä pelkään pimeetä. Ja etenkin jos se tulee yllätyksenä'' sanon. Joel koittaa laittaa valot päälle. Ei ne mene päälle. Ja pihalla on ihan pilkko pimeää eikä sieltä tule valoa yhtään.
''Onko sulla kynttilöitä?'' Joel kysyy. ''Joo. Eteisen kaapissa'' sanon. Joel kaivaa puhelimen taskustaan ja laittaa taskulampun päälle. Sitten hän käy hakemassa kynttilöitä.
Joel laittaa tuikut semmoisiin tuikku kippoihin. En tiedä mitä ne on. Sitten hän sytyttää ne. Joel istuu viereeni ja sammuttaa puhelimensa taskulampun.
Joel vetää minut kainaloonsa. Hän pussaa otsaani. ''Helpottako?'' Joel kysyy. ''Joo'' sanon painautuessani Joelin kylkeen kiinni.
Rilla tepsuttelee ja pyörii sohvapöydän ympärillä. ''Rilla varo sitä pöytää'' sanon. En halua että toi karvainen pallero kaataa pöydän koska siinä on ne kynttilät. Ja jos ne kynttilät tippuu saattaa syttyä tulipalo. Ja sitä en halua tapahtuvan.
Rilla makoilee sylissäni. Itse istun Joelin sylissä sivuttain. Hän yrittää rauhoittaa minua silittämällä selkääni ja pussailemalla otsaani.
''Mentäiskö nukkumaan?'' Kysyn koska minua väsyttää todella paljon. ''Joo. Nukunko mä sun vieressä?'' Joel kysyy. ''Joo'' sanon.
Nousen pois Joelin sylistä ja Joel nousee ylös myös. Rilla katsoo minua vihaisesti koska nostin sen lattialle sylistäni.
Menemme Joelin kanssa makuuhuoneeseeni. ''Ainii ne kynttilät. Voitko sä käydä sammuttamassa ne?'' Pyydän. ''Joo'' Joel sanoo. Hän lähtee olkkariin ja pian hän palaa luokseni. ''Haluutko sä lainata multa vaatteita?'' Kysyn. ''Vaikka'' heitän Joelille shortsit ja t-paidan. Puen itselleni päälle myös shortsit ja t-paidan. Normaalisti nukkuisin pelkässä t-paidassa mutta en halua nukkua nyt niin.
Kömmin sänkyyni ja Joel tulee makaamaan viereeni. Pikkuhiljaa lähenemme vartaloillamme toisiamme. Pian olen lusikassa Joelin kanssa.
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Sori ettei tähän kirjaa oo tullu lukuja mut mulla ei vaa oo ollu mitään ideoita. Jos teil on ideoita ni kertokaa. Itselläni ei oo ja tuntuu et tää kirja kuolee kokonaan ku niitä ideoita ei oo.Sanoja: 558
ESTÁS LEYENDO
Mitä meistä tuleekaan?// One shots
FanficLyhyitä yhden luvun mittaisia tarinoita Blind Channelista. Välillä saattaa olla tarinoita jotka ei liity Blind Channeliin millään tavalla vaan on mun kokemuksia tai pään sisällä kehittyneitä tarinoita. Yritän muistaa laittaa varoitukset lukujen alk...