8. typerä sydän

76 6 2
                                    

...

Katselen eksääni ystäväni juhlissa. Huomaan hänenkin vilkuilevan minua. Eksäni on ystäväni ystävä myös. Menen ystäväni luo. ''Sun pitäs mennä puhuu sille'' Hän sanoo. ''Kenelle?'' Kysyn. ''Kyllä sä tiedät'' ystäväni sanoo ja nyökkää päällään eksääni kohtaan. ''No okei'' sanon ja lähden eksäni luo.

''Moi'' sanon. ''Moi'' eksäni sanoo. ''Miten menee?'' Kysyn. ''Ei mitenkään kummosesti'' eksäni sanoo ja lähtee pois. Just.

Menen yhden ystäväni luo. ''Vittu toi on perseestä. Mä oisin halunnu jatkaa meidän juttua mut ei sit'' sanon. ''No mut jos hän ei halua'' (En tiiä miten tää liittyy taas mihinkään mut tykkään et suomenkielessä on vaan yks hän. Ku englannissa on he ja she Saksassa on er ja sie ja niin edelleen. Ni tykkään siitä asiasta)

Huomaan eksäni vilkuilevan minua kokoajan. Minua rupeaa ärsyttää. ''Onko kaikki hyvin?'' Kaverini kysyy. ''Joo. Rupes vaa särkee päähän ni mä varmaan lähen kotiin'' sanon. ''Okei. Oli kiva et kävit. Nähää pian'' Kaverini sanoo ja halaa minua. ''Heippa'' sanon ja lähden autolleni. Autoon istuessa annan kasvojeni rentoutua laitamalla ne normaaliin asentoon eli siis peruslukemille. Joudun todella usein feikkaamaan hymyni eikä se ole kivaa.

Hetki menee ja eksäni soittaa. ''Moi'' sanon. ''Moi. Sä näytit tosi kauniilta'' eksäni sanoo. ''Kiitos'' sanon. ''Voitasko me nähä? Me ollaan täydellinen pari ja mä oon pahoillani siitä mitä mä sanoin'' eksäni sanoo. ''Okei'' sanon.

Lopetamme puhelu ja radiossa alkaa soimaan kappale joka aina muistuttaa minua eksästäni. Alan hyräillä sitä ja pian olen kotipihassa.

Menen kotiin. Pian kuulen koputuksen ovelta. Menen ovelle ja siellä on eksäni. Sovimme että näemme täälä. Hyökkään hänen huulien kimppuun ja suutelemme oviaukossa. Eksäni alkaa kuljettaa meitä makuuhuoneeseen.

Time skip aamuun

Herätessäni eksäni ei ole enää vieressäni. Lähden kulkemaan asuntoa ympäriinsä mutta hän ei ole täällä. Hänen tavaroitakaan ei ole täälä. Sydämmeni särkyi. Luulin että yön tapahtumat merkkasi hänelle jotain mutta ei näköjään.

Miksi ihmeessä suostuin näkemään hänet. Tietenkin tässä kävi näin. Miksi ihmeessä luotin häneen?

Eksäni laitoi viestin. Avaan sen. ''Voidaanko nähä?😏😏'' Hän kysyi. ''Ei'' vastasin ja suljin puhelimeni.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
Tää luku on tehty Ellinooran Bäng bäng typerä sydän nimisen kappaleen pohjalta. Mä oon pahoillani et tästä tuli näin kämänen. Suunnitelmat mun päässä oli ihan erilaiset. Sit oon kans pahoillani ettei näitä lukuja oo tullu pitkään aikaa.

Sain tän idean ku katoin vain elämää ohjelmaa. Perjantaina oli ellinooran päivä mut mun mielestä mikään ei ollu hyvä versio. Mut oisin kyl ihmetellyt jos joku niistä kappaleista ois ollu hyvä mun mielestä koska oo. Kuunnellu ellinooraa tosi pitkään ja tykkään tosi paljon monesta kappaleesta ni sit ku joku muu versioi niitä ni sit ne ei vaan voi olla hyviä.

Sanoja: 436

Jos teillä on jotai ideoita ni haluisin kuulla ne koska mulla ei oo.

Mitä meistä tuleekaan?// One shotsOnde histórias criam vida. Descubra agora