-kader-

696 6 0
                                    

×

"Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini düşünmüyorsun değil mi?"demesiyle ağzım şaşkınlıkla aralandı.

Karşımda duran ve ne dediğini bilmeyen adama sinirle baktım.
Ardından onu umursamayarak duş kabininin içine girdim.

Hemen arkamdan onun da duş kabinine girdiğini gördüğümde küstahlığına karşı bir kez daha şaşırdım.

"Ne yaptığını sanıyorsun?"diye sordum.

Dudaklarında çarpık ve bir o kadar da sinir bozucu bir gülümseme vardı.

Kaşlarını hafifçe kaldırarak, ukalalıkla yavaşça üzerime eğildi.

"Acaba..."dedi yavaşça. Bir kolunu üzerimden duvara yaslamıştı.

Bedenimi kaçamayacağım şekilde duvarla arasına almıştı.
Ne var ki, o böyle gözlerimin içine bakarken kaçmak isteyebileceğimi sanmıyordum.

Parmaklarının arasına aldığı bir saç tutamını çıplak omuzlarımdan aşağı bırakırken,

"Acaba tekrar görüşür müyüz?"
diye sordu.

Sorusuna içten içe şaşırmıştım. Tek seferlik ilişkiler yaşayan bu adamın benimle tekrar görüşmek isteyeceğini tahmin etmemiştim.

Nitekim yatakta o kadar iyi olduğumu da düşünmüyordum.
Karşımdaki adamın ukala tavırlarına karşılık iyi bir cevap vermem gerektiğini düşünüyordum.

Tam gözlerinin içine bakarak,
"Buna vaktim olacağını sanmıyorum."dedim.

Ardından gözlerimin içine yerleştirdiğim küçükseyici ifadeyle,
"Üstelik performansın o kadar da iyi değildi."dedim ve kolunun altından sıyrılarak ondan biraz olsun uzaklaştım.

Kafasını çevirip bana baktığında, suratında bozulmuş bir ifade olmadığını görmek beni bir kez daha şaşırttı.
Sanki söylediklerim onu eğlendiriyor gibi, sinir bozucu gülümsemesi hala yerli yerindeydi.

Yanıma tekrar yaklaşıp yine aynı fısıltılı tonda,
"Demek 'o kadar iyi' değildim.
Peki ne kadar kötüydüm?"diye sordu.

Bu kadar yakın olması dikkatimi dağıtırken, buna rağmen kafamı kaldırıp,
"Seninle bir daha görüşmek istemeyeceğim kadar."dedim keskin bir ses tonuyla.

Bu defa yüzündeki ifadeyi gizleyemeden, sinirlendiğini görmüştüm.

Bana bir cevap vermeden, duş başlığının altına girdi. Ardından soğuk suyu açmasıyla, üzerime sıçrayan sular yüzünden irkildim.

Ama tepki vermek yerine donup kalmıştım. Gözlerim harikulade bedeninin üzerinde dolaşıyordu.

Pürüzsüz vücudunun üzerinden kayan su damlaları eşsiz ten rengini yansıtıyordu.

Islaklığın etkisiyle kaslı vücudu parıldıyor, esmer teni iştahımı kabartacak şekilde gözlerimi alıyordu.
Bu sırada uzanıp şapuanı aldı ve vücudunun üzerinden kayan sulara köpüklerin de eşlik etmesini sağladı.

Ben ise akan köpüklerin hareketini izliyordum. Büyülenmiş gibiydim.
Uzun zamandır iş yoğunluğundan dolayı, kaçamaklar yapacak kadar bile zamanım yoktu.

Bu yüzden bu hallerimi aylardır ilk defa çıplak erkek görüyor olmama bağlıyordum.
Bu korkunçtu. Ama aklıma, başka bir mantıklı neden gelmiyordu.

Ortamın havası birden değişmişti. Onu izlemek, içimde garip bir sıcaklığın oluşmasına neden olmuştu. Üzerimdeki etkisini kabul etmek istemiyordum.

EMİR+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin